|
|
Bekijk resultaten poll: Fantaseer je wel eens tijdens sex met je vriend of vriendin over anderen? | |||
Nee, nooit |
![]() ![]() ![]() ![]() |
63 | 62.38% |
Ja, soms |
33 | 32.67% |
Ja, altijd |
5 | 4.95% |
Aantal stemmers: 101. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dilemma ![]() int begin ging 't trouwens nog wel, maar nu na een jaartje lukt het gewoon niet meer... iemand oplossing hiervoor?? ik heb het al vaker gevraagd hoor, maarja |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ehm, nee, ik fantaseer nooit over anderen, ten eerste heb ik 't dan al druk genoeg met m'n vriend, en ten tweede zou ik niet weten over wie ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ik gebruik geen beroemdhede ![]() ![]() ![]() ja ik vind het ook lullig om over andere te fantasere ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Fantaseren tijdens de sex is helemaal niet raar hoor... Nancy Friday heeft er een aantal erg goede (en hete!) boeken over. 'My Secret Garden' en 'Forbidden Flowers' zijn absoluut het lezen waard. Misschien zelfs samen met je partner... (bol.com heeft ze allebei)
Ik fantaseer meestal ja, en dan vooral over situaties, standjes, dingen die hij zegt... de man in de fantasie is nooit ingevult, het gaat altijd om de situatie. En ik zie daar ook niets mis mee...
|
Maar waarom gaat iedereen er vanuit dat je automatisch fantaseert over een ander persoon?
Je kan ook fantaseren over het met diegene doen in een glazen lift. Of midden in een warenhuis. Of terwijl je een leren rokje draagt. Of dat hij precies de goede dingen in je oor fluistert. Of dat hij perfect precies de dingen doet en zegt die helemaal uit-je-dak-gaan geil zijn. Als de sex er beter van word, wat is daar dan mis mee?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
of is tie niet geil genoeg
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Tiz misschien fout om te zeggen, maar af en toe fantaseer ik dr wel over. Kweet niet, maar t heeft wel wat. Maakt het n tikkie spannender ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Fantaseren over anderen allempie | 54 | 06-05-2008 11:59 | |
Seksualiteit |
Fantaseren over anderen tijdens sex GimmeMath | 0 | 07-12-2003 18:09 | |
Seksualiteit |
hij denkt aan andere meisjes... saar | 57 | 31-03-2003 23:32 | |