![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of denk je aan zulke bizarre dingen dat het daarom respectloos zou zijn ofzo... |
![]() |
|
Mijn vriend heeft weleens opgebiecht dat ie weleens fantaseert over mij pijn doen tijdens sex, bijv. door nét iets te grote voorwerpen erin te doen enzo, pijnlijk, maar niet té... Dat vind ik ook nogal respectloos dus misschien bedoelt ie dat?
||
Citaat:
Nou niet helemaal, ik vind het niet respectloos, maar ik fantaseer ook nooit over meisjes waarop ik verliefd ben, dat kan ik niet! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Huh, dus jullie masturberen jezelf ook als jullie een relatie hebben?
Ik denk idem als Evangelion, als ik geen vriend heb dan fantaseer ik over niet bestaande mensen, niet over de persoon op wie ik verliefd ben bijvoorbeeld, dat kan ik moeilijk, is ook een soort van repect voor diegene toch. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind niet dat je minder respect zou hebben voor je vriend(in) wanneer je aan hem/haar denkt tijdens de zelfbevrediging. Ik vind dan nog eerder dat het minder respectvol is wanneer je juist over ándere meisjes/jongens fantaseert.
Tenzij je over hele respectloze dingen fantaseert in combinatie met je vriend(in). |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik fantaseer eigenlijk nooit over mensen tíjdens het masturberen... van te voren misschien. Ik fantaseer best over sex, maar als ik me verveel. In de bus of 's avonds in bed of zo. Voor masturberen iig niet.
![]() En over wie... bekende figuren, vaak *grinnik* Komt omdat ik mezelf verboden heb te fantaseren over mensen die ik ken, want mocht ik daar ooit echt sex mee hebben, dan kan het wel eens tegenvallen en dat wil ik niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
De laatste tijd fantaseer ik altijd over m'n vriend, dat deed ik trouwens ook al een tijdje voordat we samen waren. Als ik geen vriend heb, dan fantaseer ik over personen die ik sexueel aantrekkelijk vindt, of over personen die ik zelf verzin.
Tijdens de laatste paar maanden van mijn relatie met mijn ex-vriend fantaseerde ik trouwens ook wel eens over andere mensen dan hij. Ik begrijp een beetje dat je het respectloos vindt om te fantaseren over iemand op wie je verliefd bent, maar zou je het niet nog respectlozer vinden om in een relatie alleen maar aan anderen te denken als je aan sex denkt, en nooit aan je vriend(in)? Mijn vriend fantaseerde nauwelijks over mij toen hij verliefd op me was en we nog alleen vrienden waren, maar toen we eenmaal samen waren deed hij dat wel weer... en ik vind het eerlijk gezegd altijd wel opwindend om te weten dat iemand die ik sexueel aantrekkelijk vindt, sexuele fantasieën heeft over mij |
![]() |
|
ik fantaseer niet altijd over mensen, heel vaak denk ik gewoon aan allemaal dingen die ik moet doen, en ben ik helemaal niet zo met mijn hoofd bij sex...
als ik over sex fantaseer dan meestal over mijn vriendje. Nu die op wereldreis is al helemaal. maar soms dan komt er zomaar iemand anders in mijn gedachten gekropen en dan denk daaraan. ik verzin inderdaad ŕls ik fantaseer altijd enorme verhalen, soms zelfs vervolgverhalen ![]() maar ik raak altijd ergens in het hele gedoe de draad van het verhaal kwijt ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En soms ook over fictieve personen, waar ik me seksueel heel erg tot aangetrokken voel... Zo heb ik iemand die ik 'Peter' heb genoemd, hij is breed, groot, donker en errug mooi.. Heel sterk ook ![]() ![]() ![]() ![]() Verder fantaseer ik ook áltijd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (maar dat zei ik ergens hierboven ook al) |
![]() |
|
|