Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2003, 20:44
Evito
Evito is offline
Over wie fantaseer jij, tijdens het masturberen bijvoorbeeld, en hoe bepaal jij over wie je die dag (die keer) fantaseert?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 20:49
elledc
elledc is offline
Over oudere mannen
Onbekenden, zelf ingebeelde personen dan wel
(dat gebeurde vroeger steeds, nu met me vriend niet meer)
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 21:03
sammiej
sammiej is offline
ik fantaseer dan altijd over mijn vriendje!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 21:40
Thomas
Thomas is offline
Als ik het doe: vriendin.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 22:31
Verwijderd
hoe bepaal ik dat? wat het eerste in me opkomt en anders wat op dat moment het meeste effect heeft natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 22:40
Verwijderd
c:\pr0n

(this is getting old )
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 22:47
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
Wawl schreef:
praat maar niet schijnheilig ouwe rukbeer, volgens mij ruk jij het meest van het hele forum.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 07:34
Evangelion
Evangelion is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Ik juist niet. Als ik zelf masturbeer beschouw ik de vrouwen in mijn fantasie meer als objecten ipv echte vrouwen (klinkt erg vrouwenhatend maar trust me, zo ben ik niet maar zo is het wel).
Ik fantaseer nooit op die manier over mijn vriendin, daarvoor heb ik te veel respect voor haar.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 08:08
Verwijderd
Citaat:
Evangelion schreef:
Ik juist niet. Als ik zelf masturbeer beschouw ik de vrouwen in mijn fantasie meer als objecten ipv echte vrouwen (klinkt erg vrouwenhatend maar trust me, zo ben ik niet maar zo is het wel).
Ik fantaseer nooit op die manier over mijn vriendin, daarvoor heb ik te veel respect voor haar.
huh...maar waarom is het respectloos om opgewonden van je vriendin te worden

Of denk je aan zulke bizarre dingen dat het daarom respectloos zou zijn ofzo...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 08:34
KiMZz
KiMZz is offline
Mijn vriend heeft weleens opgebiecht dat ie weleens fantaseert over mij pijn doen tijdens sex, bijv. door nét iets te grote voorwerpen erin te doen enzo, pijnlijk, maar niet té... Dat vind ik ook nogal respectloos dus misschien bedoelt ie dat?
Oud 12-02-2003, 08:52
Evito
Evito is offline
Citaat:
a new nose schreef:
c:\pr0n

(this is getting old )
Ja; volgens mij zei je dat de vorige keer ook al
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 08:52
Evito
Evito is offline
Citaat:
Evangelion schreef:
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Nou niet helemaal, ik vind het niet respectloos, maar ik fantaseer ook nooit over meisjes waarop ik verliefd ben, dat kan ik niet!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Nou niet helemaal, ik vind het niet respectloos, maar ik fantaseer ook nooit over meisjes waarop ik verliefd ben, dat kan ik niet!
hmm...ik denk op dat moment juist alleen maar aan de jongen op wie ik verliefd ben. Ik bedoel dus: anders denk ik nooit aan jongens
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 09:07
Evito
Evito is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
hmm...ik denk op dat moment juist alleen maar aan de jongen op wie ik verliefd ben. Ik bedoel dus: anders denk ik nooit aan jongens
Het doet me pijn aan iemand te denken waar ik verliefd op ben
de overwhelming is te groot
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 09:22
marlies
marlies is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Mijn vriend heeft weleens opgebiecht dat ie weleens fantaseert over mij pijn doen tijdens sex, bijv. door nét iets te grote voorwerpen erin te doen enzo, pijnlijk, maar niet té... Dat vind ik ook nogal respectloos dus misschien bedoelt ie dat?
Wordt het dan niet eens tijd om een andere vriend te kiezen? Ik had eerder ook al iets van je gelezen over je relatie en dat maakte me ook al niet vrolijk. Je laat toch niets in je doen door je vriend, (behalve zijn penis dan, of vinger)
Oud 12-02-2003, 09:23
Evito
Evito is offline
Citaat:
marlies schreef:
Wordt het dan niet eens tijd om een andere vriend te kiezen? Ik had eerder ook al iets van je gelezen over je relatie en dat maakte me ook al niet vrolijk. Je laat toch niets in je doen door je vriend, (behalve zijn penis dan, of vinger)
Ik vind niet dat je daarover kunt oordelen hoor, ik vind dat zo gek nog niet nl.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
Het doet me pijn aan iemand te denken waar ik verliefd op ben
de overwhelming is te groot
hmm het doet bij mij juist pijn als het uit is. Dan kan ik weken mezelf niet meer aanraken omdat het me direct herinnert aan zijn aanraking.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 10:27
elledc
elledc is offline
Huh, dus jullie masturberen jezelf ook als jullie een relatie hebben?
Ik denk idem als Evangelion, als ik geen vriend heb dan fantaseer ik over niet bestaande mensen, niet over de persoon op wie ik verliefd ben bijvoorbeeld, dat kan ik moeilijk, is ook een soort van repect voor diegene toch.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 10:46
Verwijderd
ik vind niet dat je minder respect zou hebben voor je vriend(in) wanneer je aan hem/haar denkt tijdens de zelfbevrediging. Ik vind dan nog eerder dat het minder respectvol is wanneer je juist over ándere meisjes/jongens fantaseert.

Tenzij je over hele respectloze dingen fantaseert in combinatie met je vriend(in).
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 15:21
Verwijderd
Ik fantaseer eigenlijk nooit over mensen tíjdens het masturberen... van te voren misschien. Ik fantaseer best over sex, maar als ik me verveel. In de bus of 's avonds in bed of zo. Voor masturberen iig niet.
En over wie... bekende figuren, vaak *grinnik* Komt omdat ik mezelf verboden heb te fantaseren over mensen die ik ken, want mocht ik daar ooit echt sex mee hebben, dan kan het wel eens tegenvallen en dat wil ik niet.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 15:34
Cerberus
Cerberus is offline
Citaat:
Evangelion schreef:
ik fantaseer dan nooit, ik denk terug...
Oud 12-02-2003, 15:57
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Cerberus schreef:
ik fantaseer dan nooit, ik denk terug...
ik ook mostly
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 16:31
Lakitu
Lakitu is offline
Ik fantaseer ook niet over meisjes waar ik verliefd op ben. Dat kan ik niet! Als de verliefdheid over is en er is niks uitgekomen doe ik het wel. Heel raar.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 17:10
Verwijderd
'k fantaseer altijd over me vriend.. hele verhalen me vriend wilt ze wel meestal weten dusja. moet ik ze gaan vertelle is wel leuk hoor
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:43
bitsj
bitsj is offline
Ik fantaseer vaak over vrouwen.
Lijkt me zo spannend om sex te hebben met een meisje!
Oud 16-02-2003, 14:49
Verwijderd
De laatste tijd fantaseer ik altijd over m'n vriend, dat deed ik trouwens ook al een tijdje voordat we samen waren. Als ik geen vriend heb, dan fantaseer ik over personen die ik sexueel aantrekkelijk vindt, of over personen die ik zelf verzin.
Tijdens de laatste paar maanden van mijn relatie met mijn ex-vriend fantaseerde ik trouwens ook wel eens over andere mensen dan hij.

Ik begrijp een beetje dat je het respectloos vindt om te fantaseren over iemand op wie je verliefd bent, maar zou je het niet nog respectlozer vinden om in een relatie alleen maar aan anderen te denken als je aan sex denkt, en nooit aan je vriend(in)? Mijn vriend fantaseerde nauwelijks over mij toen hij verliefd op me was en we nog alleen vrienden waren, maar toen we eenmaal samen waren deed hij dat wel weer...
en ik vind het eerlijk gezegd altijd wel opwindend om te weten dat iemand die ik sexueel aantrekkelijk vindt, sexuele fantasieën heeft over mij
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 11:36
coecie
coecie is offline
ik fantaseer niet altijd over mensen, heel vaak denk ik gewoon aan allemaal dingen die ik moet doen, en ben ik helemaal niet zo met mijn hoofd bij sex...

als ik over sex fantaseer dan meestal over mijn vriendje. Nu die op wereldreis is al helemaal. maar soms dan komt er zomaar iemand anders in mijn gedachten gekropen en dan denk daaraan.

ik verzin inderdaad ŕls ik fantaseer altijd enorme verhalen, soms zelfs vervolgverhalen
maar ik raak altijd ergens in het hele gedoe de draad van het verhaal kwijt daarom fantaseer ik meestal gewoon over sex als ik in de bus zit, of een beetje in bed lig, of gewoon... als ik fantaseer (ik fantaseer aaaaltijd, maar niet altijd over sex). tijdens masturberen kan ik nooit zo goed mijn gedachten bij mijn verhalen houden... ja... en ik ga ook niet fantaseren in iets anders dan verhalen... geloof ik
Oud 17-02-2003, 16:07
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef:
ik verzin inderdaad ŕls ik fantaseer altijd enorme verhalen, soms zelfs vervolgverhalen
hee, dat doe ik ook en het verhaal moet zó goed zijn dat het in theorie ook wel echt zou kunnen gebeuren
Citaat:
ik fantaseer aaaaltijd, maar niet altijd over sex
en dat doe ik ook
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 16:12
Nate
Nate is offline
Citaat:
bitsj schreef:
Ik fantaseer vaak over vrouwen.
Ik ook
Oud 17-02-2003, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
Over wie fantaseer jij, tijdens het masturberen bijvoorbeeld, en hoe bepaal jij over wie je die dag (die keer) fantaseert?
Ik fantaseer dan meestal over mijn vriend, een spannend verhaaltje... oeh
En soms ook over fictieve personen, waar ik me seksueel heel erg tot aangetrokken voel... Zo heb ik iemand die ik 'Peter' heb genoemd, hij is breed, groot, donker en errug mooi.. Heel sterk ook Hij staat echt boven me, niet als dominant gezien, maar in principe zou hij niet te krijgen zijn voor me... Maar toch is hij daar met me Tja, we doen vaak stoute dingen hoor, Peter en ik Dat is echt enorm leuk om over te fantaseren

Verder fantaseer ik ook áltijd en niet altijd over seks he..
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:
Zo heb ik iemand die ik 'Peter' heb genoemd, hij is breed, groot, donker en errug mooi.. Heel sterk ook
klinkt wel een beetje als een variant op je vriend hoor
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 16:22
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef:
klinkt wel een beetje als een variant op je vriend hoor
Peter is alleen toch nog net wat breder en langer, daarnaast toch ook echt wat donkerder... en weet ook érg goed wat hij moet doen Rogier is gewoon klein, dik en lief
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 16:24
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef:
Ik begrijp een beetje dat je het respectloos vindt om te fantaseren over iemand op wie je verliefd bent, maar zou je het niet nog respectlozer vinden om in een relatie alleen maar aan anderen te denken als je aan sex denkt, en nooit aan je vriend(in)? Mijn vriend fantaseerde nauwelijks over mij toen hij verliefd op me was en we nog alleen vrienden waren, maar toen we eenmaal samen waren deed hij dat wel weer...
en ik vind het eerlijk gezegd altijd wel opwindend om te weten dat iemand die ik sexueel aantrekkelijk vindt, sexuele fantasieën heeft over mij
ja, ben ik het mee eens

(maar dat zei ik ergens hierboven ook al)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten