![]() |
het "hee-moment"
Dat is na de sex, tijdens het nagenieten in elkaars armen. Je ligt wat te zoenen en te knuffelen, elkaar diep in de oogjes te kijken en opeens, in een opwelling van tederheid, zeg je 'hee" tegen elkaar, op dat speciale toontje.
Ik heb het alleen meegemaakt met jongens waar ik verliefd op was, niet tijdens de sex om de sex. Een van hen zei: In dat ene woordje ligt alles wat ik tegen je wil zeggen, en alleen met dat woordje kan ik het ook zeggen. En ik moet het zeggen, ik kan het niet binnen houden. Op "hee" kun je ook alleen antwoorden met "hee", en nog meer kusjes en knuffeltjes en heel erg stevig vasthouden. Mijn ribben zijn wel eens zowat gekneusd na een "hee" knuffel. Hebben jullie dat nou ook? Is "hee" het universele magic word?Of zeggen jullie wat anders? |
:confused: nee dat hebben wij niet geloof ik..
bij mij ist altijd, oh gadver.... doekje, doekje!! |
wij hebben meer het 'hai' over en weer gesprek. Dat je niks anders kan doen dan hai zeggen en heel verliefd lachen :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, van "Hoi" weet ik inmiddels alles af.
|
Hmm, wij gebruiken daar 'ey' en 'mmm' voor, maar inderdaad... dat je daar zo ligt, allebei helemaal loom en lekker en ontspannen en verliefd, en alles is warm en knuffelig, en dan maak je zo'n geluidje... het kan ook gewoon met een speciaal soort glimlachje, met glinsterende oogjes en een beetje een verlegen blik maar het glimlachje zelf een beetje 'stout' en toch ietsje ingehouden zeg maar... een glimlachje zonder tanden is het... dat komt op hetzelfde neer :).
|
Citaat:
*giert* Voor insiders bedoeld, maar kandidaat voor de opmerking van de dag! |
*denkt*
Nee, eigenlijk ken ik dat niet. Ik ken wel het stevige knuffelen naderhand en zelf wil ik nog wel eens wat snikken van geluk, maar geen 'hee' of 'hai'... |
Haha, wij hebben ook een "Heej".
Dat koppie, die oogjes van hem dan! :bloos: |
Jep, heel herkenbaar moment. Heerlijk moment trouwens :) . Bij ons is het vaak ook 'hee', gevolgd door mijn 'puur-gelukslachje' zoals hij dat zo lief noemt :)
@ Juno: je had trouwens geen betere omschrijving kunnen geven! Kreeg terplekke even het gevoel boven (y) |
ennehh: hehheh....??? mag dat ook
|
ik heb dat ook!!
en dan elkaar een beetje kroelen of met je hoofd tegen elkaar stootjes geven en lachen en kijken en 'mmm'-en en 'hee'-en... hmmm... tja... wat moet je anders zeggen? |
Citaat:
|
*herkenning*
Meer van "heya love" maar verder precies wat je beschrijft. Al een tijdje terug helaas, met m'n laatste ex had ik dit niet - daar was ik dan ook niet verliefd op. |
Wij gebruiken vaak niet eens woorden. Wij kijken elkaar aan en dat betekent genoeg. Vaak na een minuutje of 10 gaan we wel erg klef benadrukken hoe veel we van elkaar houden.
|
"Een peuk, he..."
:cool: |
Bij ons is het meer: 'he he......zucht' :D
Hmm, ik zal er eens op letten, maar volgens mij zeggen of doen wij nooit echt iets na de sex..... |
'Hey Lullo'
Zei ze eens :) |
Juno: perfect verwoord (y)
Eerst dat diep in je ogen kijken, of oogcontact zoeken, en dan hee (of heej) zeggen :) Geweldig. Intiem. :o Maar dat is niet alleen na de seks, maar ook tijdens, en tijdens het knuffelen enzo. |
meestal is het stil naar elkaars ge-adem/gehijg luisteren, en genieten van de verhoogde hartslagpulsen, soms komt er inderdaad een eeeh uit maar niet altijd
|
Nee, 'hee' zeggen we dan nooit. Meestal is het:
"Liefie..." "Nee jij dan!" Maar dat komt op hetzelfde neer, I guess. |
haha wat en onderwerp :D :D
|
je moet voortaan van de drank afblijven, meisie.
|
Bij ons is het hee-moment de zin: "is er iets"? Dat vraag ik meestal aan hem al we in elkaars armen liggen naderhand... ;)
|
Een hee-moment heb ik nooit gehad. Wel een soortgelijk moment dat ik iets wilde zeggen maar niet wist wat en hem dus maar innig begon te zoenen. Dat lijkt me vergelijkbaar.
|
Nee.
|
Citaat:
|
Heel herkenbaar ja en o zo fijn :)
Maar we hebben het ook wel eens zonder seks, gewoon als we fijn een beetje aan t knuffelen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Persoon B: "wat?" |
Citaat:
|
Als je zo verschillend bent heb je denk ik helemaal geen hee moment, dus dan is die eerste "hee" er al niet eens.
|
Citaat:
|
Citaat:
:nono: |
Citaat:
|
Leuk herkenbaar topic Juno! (y)
Mhhhh? MhhhhhhHH! HUHhuh! Zoiets, (moet je eigenlijk horen) zonder woorden. Maar dat gaat niet alleen in bed zo. Een soort uitingen van wederzijds begrijpen, (stond eerst bergijpen) of draaf ik nu door? |
eh zeer herkenbaar idd (y)
|
Citaat:
Het hee-moment ken ik wel :) . Dat is ècht fijn. Het hee-moment wordt altijd gevolgd door allerlei andere onbegrijpelijk voor buitenstaanders kreten en uitspraken. |
Toen ik je berichtje las dacht ik dat je doelde op
"Heeeey!.... Ik moet je wat vertellen.. je bent een supermeid maar..." :rolleyes: :D |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, wij zeggen wat anders of nee, wij hebben dat gevoel nooit? |
Citaat:
In principe ben ik wat te rationeel ingesteld voor het hee-moment, denk ik. Ik kan me niet voorstellen dat ik een woord uit zou brengen zonder werkelijke betekenis. Zeker zoiets als "hee". Ik kan me helemaal niet voorstellen dat ik dat zou zeggen. En hoe...? "Héy!"..."Hèèè"...."Hééjj"? Maar goed, als zij "hee" zou zeggen, zou ik "hee" terugzeggen hoor. :rolleyes: |
Citaat:
|
Pff. Gelukkig maar.
Tis ook topsport he, seks. |
Helaas denken mensen dat het ter zake doet het ereschavot te mogen bestijgen met een mooie plak in de handen. Dergelijke eerzucht doet wat mij betreft zeer zeker af aan de innerlijke waarde van seksualiteit.
|
Citaat:
|
Hmm
Zit het me zo eens af te vragen En volgens mij is het meer een lijpe glimlach Soms een 'Ja' of een 'hmmm' en soms is men gewoon te uitgeput om nog een woord te zeggen :) |
Had laatst iets heel doms trouwens, hebben we een kwartier om in de slappe lach gelegen. We waren klaar en ik kon maar 1 ding uitbrengen: "Hoi..."
:D |
Citaat:
Zoiets bedoel jij toch? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |