![]() |
het huilmoment
als vervolg op het hee-moment topic.
Wie barst er nog meer wel eens na het vrijen spontaan in snikken uit? En hoe komt dat? Ik snotter na het klaarkomen wat af, gewoon, van alle emoties tijdens de sex, of omdat de ontlading zo heftig was. En erna krijgen we wat gehee natuurlijk, want dan gaat hij me troosten.(en dat vind ik zo lief dat ik alleen maar nog harder moet huilen) Het kan ook andersom hoor. Dat het hee-moment opeens zo intens is dat je met een brok in je keel zit en de tranen zomaar komen, van geluk. Soms is het ook niet van geluk, maar juist omdat je een beetje verdrietig bent, en dat dat verdriet juist dan loskomt. Herkenbaar? |
tering j0h, ik krijg bijna het idee dat elke keer seks bij jou een hele dagtaak ingevuld via een vast patroon met "momenten" is.
Naja ik huil niet tijdens of na de seks, ik huil vrijwel nooit, dus eh ja. |
Hoe typisch menselijk, zwelgen in het getroost worden van de traantjes die je huilt omdat je er bewust voor gekozen hebt te gaan neuken!
Maar ik begrijp het wel hoor :o (y) |
Ik krijg altijd emotionele buien, na masturberen.
|
Citaat:
Soms hebben we een hee of een huilmoment. Vaak ook alleen stevige dampende sex, of gewoon gezellige lekkere sex. Dus jouw idee is niet geheel correct. |
Citaat:
|
Wat een klote eigenschap!!! bah bah bah..
Die komen er bij mij niet meer in :p |
Ja, dit heb ik dus ook, ik weet ook niet hoe dat komt. Als wij klaar zijn, moet ik gewoon huilen, echt heel erg raar.
|
Citaat:
edit: komen er zo weer allemaal mensen met "hup doe je anus wijd zal ik je eens laten voelen" :( :eek: |
Dat noemen ze nou een ongelukkige liefde. Komt omdat je niet verder komt dan hoi. :p
|
Citaat:
En daarom fantaseer ik liever niet over iemand waar ik verliefd op ben. |
Citaat:
|
Ik denk dat dat komt omdat je tijdens een masturbatiesessie met een levendige fantasie emotioneel behoorlijk dicht bij echte sex komt, alleen is die persoon er dan niet lichamelijk bij aanwezig. Je beleeft zo als het ware een vrijpartij met die persoon. Het is soms net-echt, cybersex heeft die kracht ook. Je kunt tijdens een goede cyberchat heel erg close worden met iemand, verliefd zelfs.
Maar erna, dan mis je opeens wel die connectie, en dat is heel frustrerend. Je kunt dan in een redelijk diep gat vallen, juist omdat je dan beseft dat het niet echt is, alleen maar net-echt. |
Citaat:
|
Maar ook omdat het me soms hard aan mijn eigen toestand herinnert (wat emotieloze masturbatie niet doet) hetgeen alleen al veroorzaakt wordt door dat ik niet héb wat ik begeer.
|
Citaat:
|
ik heb dat ook soms, begin ik zelfs al tijdens te snotteren. Van liefde ofzo..
|
Ik herken me echt volledig in wat Negrotiator zegt...
|
Citaat:
|
Citaat:
Neuh, doe maar liever iemand anders. :p |
Citaat:
|
Van die huilmomenten heb ik niet na de sex, maar wel als ik hem zie liggen slapen, helemaal opgerold en lief...Dan krijg ik echt een brok in mn keel en wordt hij wakker van mijn gesnotter..En dan volgt er meestal ook een 'Hee..' ;)
|
Wat al die mensen die dat niet hebben toch allemaal missen he...
|
1 keer moest ik huilen na de sex.. Was toen ik net trug was van drie weken vakantie en omdat ik toen ook echt beseft had hoeveel ik van hem hou en dat ik hem zo erg had gemist.
|
Citaat:
|
Ik heb het wel vaker... :s :( dan denk ik aan iets vervelends of dan zoek ik onbewust punten op in onze relatie die niet helemaal goed gaan en dan moet ik daarom huilen.
|
Citaat:
En idd, als hij je dan troost, moet je alleen maar harder huilen. :) |
Citaat:
|
Het is toch zo heerlijk, huilen van geluk, liefde, emoties. Je jankt zelfs nooit zo lekker van verdriet als na of tijdens het vrijen.
(Let wel, ik gebruik hier met opzet niet het woord seks.) |
Niet volgens mijn definitie van huilen. Ik krijg wel vaak tranen in m'n ogen, maar ach, dat kan ik ook al krijgen door een op het sentiment spelend krantenartikeltje :P
|
Gisteravond kwam er iets ín mijn ogen in plaats van eruit, maar dat gebeurde voornamelijk omdat ik mijn eh toekomstige vaginapiloten leerde zweefvliegen. Daar kwam wel een zakdoekje aan te pas, ja. :o
|
als mijn vriendin gaat zitte janken achteraf zou ik echt denken dat ik iets vet fout gedaan heb :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Probeer je nu te zeggen dat je in de lucht klaarkwam of zo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Boe-hoe-hoe.
|
Joh, heb ik zo vaak met Nuck :p
|
Soms, niet altijd. Pas geleden nog wilde ik hem aankijken terwijl ik klaarkwam, dat was zo intiem... ik weet niet echt waarom, maar 't voelde echt 10x zo fijn doordat ik hem aankeek en hij mij aankeek. Daarna barste ik in tranen uit, omdat het zo fijn voelde... alsof ik even in zijn hoofd zat ofzo...
|
Citaat:
hahahahahahahahaha... mijn god, ik kom niet meer bij...sorry ff janken (van het lachen) :D :D :D |
Citaat:
ik ga echt raar denken over andere jongens hoor op deze manier :eek: , de een spuit in zijn eigen smoel, de ander gaat zitte janken na het rukken... ik wist dat niet iedereen 100% was...maar dit is echt ziek :p |
Citaat:
|
af en toe als de seks ongelooflijk lekker was heb ik wel eens de neiging om te huilen ja..
en ook wel eens omdat hij zoo schatiig is en dan vraag ik me af waaraan ik dat in godsnaam heb verdient.. :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|