Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2003, 17:25
juno
juno is offline
als vervolg op het hee-moment topic.

Wie barst er nog meer wel eens na het vrijen spontaan in snikken uit? En hoe komt dat?

Ik snotter na het klaarkomen wat af, gewoon, van alle emoties tijdens de sex, of omdat de ontlading zo heftig was. En erna krijgen we wat gehee natuurlijk, want dan gaat hij me troosten.(en dat vind ik zo lief dat ik alleen maar nog harder moet huilen)

Het kan ook andersom hoor. Dat het hee-moment opeens zo intens is dat je met een brok in je keel zit en de tranen zomaar komen, van geluk.

Soms is het ook niet van geluk, maar juist omdat je een beetje verdrietig bent, en dat dat verdriet juist dan loskomt.

Herkenbaar?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 17:48
Fade of Light
Fade of Light is offline
tering j0h, ik krijg bijna het idee dat elke keer seks bij jou een hele dagtaak ingevuld via een vast patroon met "momenten" is.

Naja ik huil niet tijdens of na de seks, ik huil vrijwel nooit, dus eh ja.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 17:53
Negrotiator
Negrotiator is offline
Hoe typisch menselijk, zwelgen in het getroost worden van de traantjes die je huilt omdat je er bewust voor gekozen hebt te gaan neuken!

Maar ik begrijp het wel hoor
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 17:58
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik krijg altijd emotionele buien, na masturberen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 18:00
juno
juno is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 09-12-2003 @ 18:48:
tering j0h, ik krijg bijna het idee dat elke keer seks bij jou een hele dagtaak ingevuld via een vast patroon met "momenten" is.

Naja ik huil niet tijdens of na de seks, ik huil vrijwel nooit, dus eh ja.

Soms hebben we een hee of een huilmoment. Vaak ook alleen stevige dampende sex, of gewoon gezellige lekkere sex. Dus jouw idee is niet geheel correct.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 18:03
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
juno schreef op 09-12-2003 @ 19:00:
Soms hebben we een hee of een huilmoment. Vaak ook alleen stevige dampende sex, of gewoon gezellige lekkere sex. Dus jouw idee is niet geheel correct.
hehe ok, ik vroeg me al bijna af of je je vakantiedagen ervoor inleverde
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 18:08
LM
LM is offline
Wat een klote eigenschap!!! bah bah bah..
Die komen er bij mij niet meer in
Oud 09-12-2003, 18:18
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ja, dit heb ik dus ook, ik weet ook niet hoe dat komt. Als wij klaar zijn, moet ik gewoon huilen, echt heel erg raar.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 18:33
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 09-12-2003 @ 18:58:
Even serieus...dat heb ik dus wel eens! Hahaha, als ik fantaseer over iemand waar ik veel om geef, moet ik er wel eens om huilen. Maar dat laat dan nooit een prettig gevoel achter. Eigenlijk kan ik me in een dergelijke gevoelstoestand helemaal niet prettig voelen...hmmm...misschien voel ik wel te weinig, ben ik bang te voelen.

edit: komen er zo weer allemaal mensen met "hup doe je anus wijd zal ik je eens laten voelen"
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 18:36
juno
juno is offline
Dat noemen ze nou een ongelukkige liefde. Komt omdat je niet verder komt dan hoi.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 18:41
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 09-12-2003 @ 19:33:
Even serieus...dat heb ik dus wel eens! Hahaha, als ik fantaseer over iemand waar ik veel om geef, moet ik er wel eens om huilen. Maar dat laat dan nooit een prettig gevoel achter. Eigenlijk kan ik me in een dergelijke gevoelstoestand helemaal niet prettig voelen...hmmm...misschien voel ik wel te weinig, ben ik bang te voelen.

edit: komen er zo weer allemaal mensen met "hup doe je anus wijd zal ik je eens laten voelen"
Precies hetzelfde hier.

En daarom fantaseer ik liever niet over iemand waar ik verliefd op ben.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 18:41
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
juno schreef op 09-12-2003 @ 19:36:
Dat noemen ze nou een ongelukkige liefde. Komt omdat je niet verder komt dan hoi.
Ik had het niet over haar. Daar kan ik op zo'n moment niet aan denken omdat masturbatie juist een loslaten is van wat er die dag allemaal is gebeurd, van waar ik mee bezig ben, waar ik aan denk. Ik kom dan tot rust. Ik had het meer over iemand anders waarmee ik wel heel eerlijk en open cyberseks had. Als ik over haar gefantaseerd had, moest ik ook vaak ietwat huilen maar dan voelde ik me daarbij ook niet prettig, zeer onprettig zelfs.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 19:19
juno
juno is offline
Ik denk dat dat komt omdat je tijdens een masturbatiesessie met een levendige fantasie emotioneel behoorlijk dicht bij echte sex komt, alleen is die persoon er dan niet lichamelijk bij aanwezig. Je beleeft zo als het ware een vrijpartij met die persoon. Het is soms net-echt, cybersex heeft die kracht ook. Je kunt tijdens een goede cyberchat heel erg close worden met iemand, verliefd zelfs.

Maar erna, dan mis je opeens wel die connectie, en dat is heel frustrerend. Je kunt dan in een redelijk diep gat vallen, juist omdat je dan beseft dat het niet echt is, alleen maar net-echt.

Laatst gewijzigd op 09-12-2003 om 19:25.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 19:20
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
juno schreef op 09-12-2003 @ 20:19:
Ik denk dat dat komt omdart je tijdens een masturbatiesessie met een levendige fantasie emotioneel behoorlijk dicht bij echte sex komt, alleen is die persoon er dan niet lichamelijk bij aaanwezig. Je belleft zo als het ware een vrijpartij met die persoon. Het is net echt, cybersex heeft die kracht ook.

Maar erna, dan mis je opeens wel die connectie, en dat is heel frustrerend. Je kunt dan in een redelijk diep gat vallen, juist omdat je dan beseft dat niet echt is, alleen maar net-echt.
Ja, ik denk het ook.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 19:21
Negrotiator
Negrotiator is offline
Maar ook omdat het me soms hard aan mijn eigen toestand herinnert (wat emotieloze masturbatie niet doet) hetgeen alleen al veroorzaakt wordt door dat ik niet héb wat ik begeer.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 19:23
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 09-12-2003 @ 18:25:
als vervolg op het hee-moment topic.

Wie barst er nog meer wel eens na het vrijen spontaan in snikken uit? En hoe komt dat?

Ik snotter na het klaarkomen wat af, gewoon, van alle emoties tijdens de sex, of omdat de ontlading zo heftig was. En erna krijgen we wat gehee natuurlijk, want dan gaat hij me troosten.(en dat vind ik zo lief dat ik alleen maar nog harder moet huilen)

Het kan ook andersom hoor. Dat het hee-moment opeens zo intens is dat je met een brok in je keel zit en de tranen zomaar komen, van geluk.

Soms is het ook niet van geluk, maar juist omdat je een beetje verdrietig bent, en dat dat verdriet juist dan loskomt.

Herkenbaar?
ja dat heb ik nou wel al eens een paar keer gehad.. van die huilbuien erna... maar nu ik m'n pil slik zijn mijn hormonen wat evenwichtiger gelukkig
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 19:31
Verwijderd
ik heb dat ook soms, begin ik zelfs al tijdens te snotteren. Van liefde ofzo..
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 19:36
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik herken me echt volledig in wat Negrotiator zegt...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 19:40
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 09-12-2003 @ 20:36:
Ik herken me echt volledig in wat Negrotiator zegt...
Heeey, zullen we soms een keertje samen masturberen?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 19:43
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 09-12-2003 @ 20:40:
Heeey, zullen we soms een keertje samen masturberen?
En dan samen in een huilbui uitbarsten.

Neuh, doe maar liever iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 19:47
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 09-12-2003 @ 20:43:
En dan samen in een huilbui uitbarsten.

Neuh, doe maar liever iemand anders.
juno, jij dan? Samen huilen?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 20:48
Verwijderd
Van die huilmomenten heb ik niet na de sex, maar wel als ik hem zie liggen slapen, helemaal opgerold en lief...Dan krijg ik echt een brok in mn keel en wordt hij wakker van mijn gesnotter..En dan volgt er meestal ook een 'Hee..'
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 21:00
juno
juno is offline
Wat al die mensen die dat niet hebben toch allemaal missen he...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 21:10
Slettelina *
Slettelina * is offline
1 keer moest ik huilen na de sex.. Was toen ik net trug was van drie weken vakantie en omdat ik toen ook echt beseft had hoeveel ik van hem hou en dat ik hem zo erg had gemist.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 22:23
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
juno schreef op 09-12-2003 @ 22:00:
het cynisme druipt er als een trantje vanaf.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 22:53
Ireentje
Ireentje is offline
Ik heb het wel vaker... dan denk ik aan iets vervelends of dan zoek ik onbewust punten op in onze relatie die niet helemaal goed gaan en dan moet ik daarom huilen.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 07:46
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
juno schreef op 09-12-2003 @ 18:25:
Ik. Ik denk dat het bij mij een combinatie is van je gelukkig voelen, de emoties tijdens de sex, de emoties van de ontlading en me op zo'n moment altijd erg bewust zijn van mijn liefde voor mijn vriend.

En idd, als hij je dan troost, moet je alleen maar harder huilen.
Oud 10-12-2003, 07:54
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
juno schreef op 09-12-2003 @ 22:00:
Stel je eens voor dat er ook nog mensen zijn die zonder al die schmuck seks zouden hebben zeg.
Oud 10-12-2003, 10:15
juno
juno is offline
Het is toch zo heerlijk, huilen van geluk, liefde, emoties. Je jankt zelfs nooit zo lekker van verdriet als na of tijdens het vrijen.

(Let wel, ik gebruik hier met opzet niet het woord seks.)
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 10:46
Verwijderd
Niet volgens mijn definitie van huilen. Ik krijg wel vaak tranen in m'n ogen, maar ach, dat kan ik ook al krijgen door een op het sentiment spelend krantenartikeltje
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 10:48
Negrotiator
Negrotiator is offline
Gisteravond kwam er iets ín mijn ogen in plaats van eruit, maar dat gebeurde voornamelijk omdat ik mijn eh toekomstige vaginapiloten leerde zweefvliegen. Daar kwam wel een zakdoekje aan te pas, ja.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 20:05
Verwijderd
als mijn vriendin gaat zitte janken achteraf zou ik echt denken dat ik iets vet fout gedaan heb
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 20:44
Nona
Nona is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 10-12-2003 @ 21:05:
als mijn vriendin gaat zitte janken achteraf zou ik echt denken dat ik iets vet fout gedaan heb
Zeker... Ik ben een keer in tranen uitgebarsten tijdens de seks, ik dacht dat mijn vriend een hartaanval kreeg... Ik heb twintig keer moeten zeggen dat het zijn fout niet was en dat hij niets fout gedaan had voor hij weer wat rustiger werd (en ik ook).
Oud 10-12-2003, 20:53
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 10-12-2003 @ 11:48:
Gisteravond kwam er iets ín mijn ogen in plaats van eruit, maar dat gebeurde voornamelijk omdat ik mijn eh toekomstige vaginapiloten leerde zweefvliegen. Daar kwam wel een zakdoekje aan te pas, ja.
OMG

Probeer je nu te zeggen dat je in de lucht klaarkwam of zo?
Oud 10-12-2003, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 11-12-2003 @ 00:14:
Zeker... Ik ben een keer in tranen uitgebarsten tijdens de seks, ik dacht dat mijn vriend een hartaanval kreeg... Ik heb twintig keer moeten zeggen dat het zijn fout niet was en dat hij niets fout gedaan had voor hij weer wat rustiger werd (en ik ook).
ja, dat bedoel ik dus...ik ben dus niet de enige
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 21:38
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 10-12-2003 @ 21:44:
Ik ben een keer in tranen uitgebarsten tijdens de seks, ik dacht dat mijn vriend een hartaanval kreeg...
Lol, het duurde ff totdat tot me doordring dat je niet moest huilen omdat je dacht dat je vriend een hartaanval kreeg heh
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 21:39
kastdeur
kastdeur is offline
Boe-hoe-hoe.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 21:53
Kadaver
Kadaver is offline
Joh, heb ik zo vaak met Nuck
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 21:53
Verwijderd
Soms, niet altijd. Pas geleden nog wilde ik hem aankijken terwijl ik klaarkwam, dat was zo intiem... ik weet niet echt waarom, maar 't voelde echt 10x zo fijn doordat ik hem aankeek en hij mij aankeek. Daarna barste ik in tranen uit, omdat het zo fijn voelde... alsof ik even in zijn hoofd zat ofzo...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 09-12-2003 @ 21:28:
omfg.... we zijn verloren

hahahahahahahahaha... mijn god, ik kom niet meer bij...sorry ff janken (van het lachen)
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 00:30
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 11-12-2003 @ 00:23:
OMG

nee, hij richtte denk ik expres

ik ga echt raar denken over andere jongens hoor op deze manier , de een spuit in zijn eigen smoel, de ander gaat zitte janken na het rukken...
ik wist dat niet iedereen 100% was...maar dit is echt ziek

Laatst gewijzigd op 11-12-2003 om 00:32.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 08:32
Nona
Nona is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 11-12-2003 @ 01:30:

ik ga echt raar denken over andere jongens hoor op deze manier , de een spuit in zijn eigen smoel, de ander gaat zitte janken na het rukken...
ik wist dat niet iedereen 100% was...maar dit is echt ziek
Ik denk dat ik wel zou janken als ik sperma in mijn ogen kreeg. Wat moet dat een pijn doen!!!
Oud 11-12-2003, 08:49
Punkygirl
Punkygirl is offline
af en toe als de seks ongelooflijk lekker was heb ik wel eens de neiging om te huilen ja..
en ook wel eens omdat hij zoo schatiig is en dan vraag ik me af waaraan ik dat in godsnaam heb verdient..
Oud 11-12-2003, 09:16
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 10-12-2003 @ 21:53:
OMG

Nee, in mijn oog, dus.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 09:18
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 11-12-2003 @ 01:30:

ik ga echt raar denken over andere jongens hoor op deze manier , de een spuit in zijn eigen smoel, de ander gaat zitte janken na het rukken... (...)
Ja en ik spuit in mijn smoel én ga zitten janken.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 09:20
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 11-12-2003 @ 09:32:
Ik denk dat ik wel zou janken als ik sperma in mijn ogen kreeg. Wat moet dat een pijn doen!!![afbeelding]
Hoezo pijn? Ervan uitgaande dat ik mijn kanonskogel met dertig kilometer per uur lanceerde, was diens snelheid na een metertje luchtweerstand al weer flink afgenomen, waardoor de impact niet veel groter moet zijn geweest dan wanneer men onder een al lopende douche gaat staan.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 09:24
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 11-12-2003 @ 10:20:
Hoezo pijn? Ervan uitgaande dat ik mijn kanonskogel met dertig kilometer per uur lanceerde
Sperma is nogal zout, het gaat niet om de snelheid, maar om het zoutgehalte.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 09:35
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Chimera schreef op 11-12-2003 @ 10:24:
Sperma is nogal zout, het gaat niet om de snelheid, maar om het zoutgehalte.
Hmm. Niets van gemerkt. Volgens mij is dat van mij sowieso niet zo zout. Of is het nog steeds wel zout als het niet zout smaakt?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 09:37
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 11-12-2003 @ 10:35:
Hmm. Niets van gemerkt. Volgens mij is dat van mij sowieso niet zo zout. Of is het nog steeds wel zout als het niet zout smaakt?
Nou, geloof me maar, als je het eenmaal in je ogen hebt gehad merk je het wél.
Oud 11-12-2003, 09:41
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 11-12-2003 @ 10:37:
Nou, geloof me maar, als je het eenmaal in je ogen hebt gehad merk je het wél.
Kan persoonsgebonden zijn he. Vergeet niet dat ik nauwelijks suiker en zout eet en veel water drink.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten