![]() |
Welke studie / school doen jullie???
Vertel het monkey86! ;)
|
havo5, en dat vind ik momenteel NIET leuk.
klotetoetsen :( |
Citaat:
me too :( |
4 vwo
Ach ja, het is best saai, en enorme bergen huiswerk. :( |
Hey,
Doe 4havo en vind het nog wel allemaal meevallen! Groeten, |
6 vwo
|
Citaat:
|
Ach man doe nie zo triest, heb vorig jaar in 4 VWO geen zak gedaan en ben nog makkelijk overgegaan. Niet zo zeveren dus. Je hebt trouwes überhaupt geen huiswerk.
|
Technische Wiskunde aan de TU Delft
|
Citaat:
Naja... ik zit dus ook in 4 VWO - EM en ik vind ook dat we veel huiswerk krijgen nu in 4 VWO... |
Ik zit in 5vwo-NG met wisb12, sch12 en informatica. het huiswerk valt heel erg mee, het meeste wat je moet doen zijn PO's...net als in de 4e (lees:maak 1 keer in de 4 weken een verslag en doe verder nix)
|
6 VWO N&G met m&o, sk2 en if+
|
Citaat:
:rolleyes::rolleyes: ik doe overigens 6vwo en het gaat me wel goed af. toch is het flink even doorwerken met alles wat voor de kerst af moet zijn. |
CIBAP Zwolle! :D
|
ik doe de PABO...wel drukjes..maar wel super gaaf!
|
6 vwo
|
Pedagogische Wetenschappen aan de UvA
|
Vwo 5 - NG met economie 1 en muziek
|
5 havo :cool: C&M
|
HBO, eerstejaars, Oriëntaalse Talen en Communicatie -> Japans-Engels
|
Citaat:
doe nu 6 gymnasium, profiel N&T met eco12 |
10de klas vrije school havo
|
Nederlands Recht (2e jaar), Rijksuniversiteit Groningen.
|
Citaat:
|
5 vwo, E&M met maatschappijleer 2 (ja, dat kan) en M&O.
|
ik ben 2e jaars Psychologie
|
4vwo met E&M, moeilijk, veel te veel huiswerk en saai :(
|
Vierdejaars Nederlands recht Katholieke Universiteit Nijmegen, afstudeerrichting ondernemingsrecht.
|
5de jaars herhalingstechnieken aan de universiteit van dit-topic-is-al-vaak-geweest
|
6 VWO met profiel C&M (vrije deel: Grieks of Latijn en economie 1). Hoop ik na dit jaar mee klaar te zijn :o
Volgend jaar Sociale Geografie en Planologie in Utrecht |
2ejaars Psychologie
2ejaars Criminologie |
Ik doe 5 en 6 VWO in 1 jaar, omdat ik in de 5e voor de tweede keer was bliven zitten, en ook dit jaar gaat het heel erg slecht. Een diploma halen zit er echt niet in.
Ik zit er aan te denken om MBO geluidstechniek te gaan doen, maar ben nogal banggemaakt door m'n moeder omdat zij zegt dat je en vwo diploma MOET hebben om later goed werk te krijgen...ik ben t er niet mee eens, maar ik ben nu toch wel erg gaan twijfelen over wat ik nu moet doen. :( |
Citaat:
Ga na dit jaar doen wa tje leuk vind, is MBO geluidstechniek wat je wil, dan is dat wat je wil en ik denk niet dat je moeder voor jou moet gaan bepalen dat jij maar vwo MOET hebben... Ik doe overigens 3 havo/vwo Volgend jaar wil ik 4 vwo n&t met muziek doen.. (maar dat kan bij ons op school niet :() dus dan wordt het met economie12 ofzo.. en anders wordt het : 4vwo e&m met muziek en m&o |
Citaat:
|
5 vwo NG met latijn& tekenen
|
Citaat:
Ik ben zelf 2e jaars Communicatie aan INHOLLAND Rotterdam, maar dit is niet voor lang meer: ik start in februari met de studie Media & Cultuur aan de UvA. |
Ik ben tweedejaars kort-hbo toerisme & recreatie aan de NHTV in Breda. Nog een paar maandjes, dan studeer ik af. Het gaat me op zich wel goed af, al vind ik het veel te 'schools' en sluit het grotendeels niet aan bij mijn interesses. Volgend jaar wil ik gaan beginnen aan Taalkunde of Interculturele communicatie aan de UvT. Maar misschien ga ik er eerst een jaartje tussenuit.
|
Laatste jaar Boekhouden-Informatica (technisch) in Katholieke centrum sint-truiden.
Snap geen reet van dat nederlands systeem :-p. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand op INHOLLAND?
- Waarom? - Welke studie? |
4VWO met NT + Ec12 en Inf
|
Citaat:
|
2e jaars Natuurkunde/Sterrenkunde @ UvA
|
eerste jaars doktersassistente..
|
Management, Economie en Recht aan de HSB-FEM te Breda.
|
Kunstgeschiedenis UU
|
gelijk 4 eco-wis (kwoon in België)
|
Bedrijfseconomie aan de Universiteit van Tilburg. Ik ben nu tweede jaars.
|
5 vwo, N&G met geschiedenis 2 en m&o.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |