Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik doe overigens 6vwo en het gaat me wel goed af. toch is het flink even doorwerken met alles wat voor de kerst af moet zijn.
|
Ik doe 5 en 6 VWO in 1 jaar, omdat ik in de 5e voor de tweede keer was bliven zitten, en ook dit jaar gaat het heel erg slecht. Een diploma halen zit er echt niet in.
Ik zit er aan te denken om MBO geluidstechniek te gaan doen, maar ben nogal banggemaakt door m'n moeder omdat zij zegt dat je en vwo diploma MOET hebben om later goed werk te krijgen...ik ben t er niet mee eens, maar ik ben nu toch wel erg gaan twijfelen over wat ik nu moet doen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga na dit jaar doen wa tje leuk vind, is MBO geluidstechniek wat je wil, dan is dat wat je wil en ik denk niet dat je moeder voor jou moet gaan bepalen dat jij maar vwo MOET hebben... Ik doe overigens 3 havo/vwo Volgend jaar wil ik 4 vwo n&t met muziek doen.. (maar dat kan bij ons op school niet ![]() en anders wordt het : 4vwo e&m met muziek en m&o Laatst gewijzigd op 10-12-2003 om 08:03. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben zelf 2e jaars Communicatie aan INHOLLAND Rotterdam, maar dit is niet voor lang meer: ik start in februari met de studie Media & Cultuur aan de UvA.
|
![]() |
Ik ben tweedejaars kort-hbo toerisme & recreatie aan de NHTV in Breda. Nog een paar maandjes, dan studeer ik af. Het gaat me op zich wel goed af, al vind ik het veel te 'schools' en sluit het grotendeels niet aan bij mijn interesses. Volgend jaar wil ik gaan beginnen aan Taalkunde of Interculturele communicatie aan de UvT. Maar misschien ga ik er eerst een jaartje tussenuit.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Uitdagende studie Reversistence | 25 | 17-04-2015 16:47 | |
Studeren |
Student en depressief: wat te doen? tim0thy | 9 | 19-07-2014 14:54 | |
Studeren |
Den Haag, Utrecht of Amsterdam? welke studentenstad?? lauraa_aaa | 1 | 15-03-2013 17:50 | |
Studeren |
Laatste schooljaar op High School - ervaringen? gimmeyourcookie | 2 | 06-02-2013 08:24 | |
Studeren |
(Technische) Informatica: HHS of HVA? aero | 3 | 19-08-2011 23:26 | |
Algemene schoolzaken |
Leeftijd & Studie Verwijderd | 61 | 29-09-2005 21:11 |