![]() |
make-over
Wie wil jij in de make-over gooien? Het mag een BN-er, een forummer zijn of wie dan ook...
Wat zou jij veranderen en waarom? Ik zou JP Balkenende een make-over willen geven, omdat hij er zoooooo saai uitziet. Ik zou die bril afdoen. En ik zou hem wel een hanekam willen geven. Een bouwvakkersoverhemd met een overal willen geven, met een paar hippe nikes en een skateboard... |
zoek plaatjes of maak een tekening ter verduidelijking!(y) veel plezier!
|
Balkenende is wel een goed idee! :cool:
Maar eh, Michael Jackson mag ook wel een make-over hebben. Hij ziet er niet meer uit, vroeger zag hij er veel beter uit. Z'n kleding weet ik weinig van af, maar er kan vast wel wat aan verbeterd worden. |
ik wil mezelf wel eens een make oevr geven, maar dan wel door een styliste :)
|
Citaat:
|
Haha, ja vreselijk echt die Balkenende, bij die felicitatie. Er waren ook wat reacties op tv, één gast zei toen dat ie het net de Muppets vond :cool:
Word sowieso heelmaal gestoord van al die aandacht voor dat prinsesje. Lijkt me ook nogal lullig als je zelf die dag ook trotse ouders bent geworden en de tv maar aan hoeft te zetten of je krijgt dat gezeik over Amalia etc. over je heen. Mja, beetje offtopic. Make over voor Balkende dus ;) |
Hij zat de hele tijd met z'n hoofd heen en weer te wiebelen....
|
make over voor elke massakonijn.. en dan wel allemaal anders anders blijve t massakonijne :D :P ;)
|
Citaat:
-Henny Stoel -Sooz |
Citaat:
welke sooz? uit dat programma as if? zij is zooo mooi :) |
Citaat:
hoewel dat mss wel weer wat te veel eer is. |
Jerney Kaagman en Patricia Paay, smile please!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wil foto's, tekeningen en voorbeelden, Rodina :p |
misschien wilt ze zichzelf wel een make over geven, met jou als voorbeeld! :p
mensen die een make over mogen krijgen: geen idee, ja balkenende |
willem alexander kan wel een makeover gebruiken, om te beginnen met een nieuw gebit
|
Ik zou willen dat Bea haar pruik vervangt.
Een nieuwe garderobe zou haar ook niet misstaan. (y) |
ik zou theo van gogh doen.
hem eerst naar een sport school schoppen, liposucie ofzo. nieuwe kleding, kapper en eventueel make-up, misschien is er nog iets aan hem te redden |
pff.. alsof die mensen een make-over waard zijn
|
sylvie meis ofzo
ik vind haar echt gewoon te ordinair en ze straalt alleeen maar domheid uit. (k weet nie of je dat wel kan weghalen met een metamorfose :) ) ik zou dr haar anders doen, iets donkerder,en dat zonnebank kleurtje van dr mag ook wel wat minder, en andere kleding, t mag wel sexy, maar niet te sletterig. britney spears, want zij heeft altijd dezelfde soort kleding aan en t zelfde soort haar en dat heb ik nu wel gezien, en vind t behoorlijk saai worden. |
-jp de mp..duh
-wim lex...mag wel een laagje witte verf over zn tanden -tooske..de hoer -die muts vant weer...marjon de hond ofzo...iets hipper kleden mag ook wel... |
Citaat:
Die muts van het weer vind ik nog best okay.. Ik heb geen idee wat ze altijd aan heeft, maar het is me nog nooit echt opgevallen (dus dan zal het wel vrij neutraal zijn). |
jp hebben ze al een keer gedaan bij bvd, en nee het was niks.
ik vind jp hip zoals ie is! een focking cda-er. |
*Sylvie Meis is inderdaad ordinair, en wat zonde want het is best een mooi meisje. Valt een hoop aan te doen, ten eerste iets minder zonnebanken, wat stijlvoller gekleed, geen cowboypuntlaarzen meer en zeker geen pushups bh's.
*Balkenende kan niet vaak genoeg genoemd worden. *Tooske ziet er ook niet meer uit met haar ouwelijke plukjes coupe soleil en pony. * P. Diddy en de rest van al de rapnegers. Wie heeft in godsnaam bedacht dat leuk is? More to come. |
marijke helwegen...maar die is volgens mij al opgegeven....hopeloos geval :o
wim lex mag een nieuw toupetje uitzoeken |
Citaat:
|
Citaat:
|
JP vind ik in ieder geval wel een goed idee, maar daar is bijna iedereen het mee eens. Christina kan ook serieus een make-over gebruiken.
|
leuk topic, jammer dat hij helemaal verdwenen is... ik up hem eventjes hoor!(y) toch niet erg liekje?:) anders gooi je er maar een slot op:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Georgina verbaan, walgelijk
|
Citaat:
|
Volkert van der G.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laatst heb ik hem nog heel kort aan de telefoon gehad, toen zei hij dat hij het nu wél lang wil laten groeien, maar dat dat niet mag van de directie van de gevangenis, omdat die bang is dat hij zichzelf aan z'n haren op wil hangen. Triest... |
Paris Hilton.
|
Citaat:
|
patty brard: dr mond dichtapen en dan een zak over dr hoofd
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
voordat je stoer verder lult, belofte maakt schuld! dus voeg voortaan woord bij daad, of aanschouw mijn leuter in vol ornaat! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00. |