Advertentie | |
|
![]() |
|
Haha, ja vreselijk echt die Balkenende, bij die felicitatie. Er waren ook wat reacties op tv, één gast zei toen dat ie het net de Muppets vond
![]() Word sowieso heelmaal gestoord van al die aandacht voor dat prinsesje. Lijkt me ook nogal lullig als je zelf die dag ook trotse ouders bent geworden en de tv maar aan hoeft te zetten of je krijgt dat gezeik over Amalia etc. over je heen. Mja, beetje offtopic. Make over voor Balkende dus ![]()
||
Citaat:
|
sylvie meis ofzo
ik vind haar echt gewoon te ordinair en ze straalt alleeen maar domheid uit. (k weet nie of je dat wel kan weghalen met een metamorfose ![]() ik zou dr haar anders doen, iets donkerder,en dat zonnebank kleurtje van dr mag ook wel wat minder, en andere kleding, t mag wel sexy, maar niet te sletterig. britney spears, want zij heeft altijd dezelfde soort kleding aan en t zelfde soort haar en dat heb ik nu wel gezien, en vind t behoorlijk saai worden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die muts van het weer vind ik nog best okay.. Ik heb geen idee wat ze altijd aan heeft, maar het is me nog nooit echt opgevallen (dus dan zal het wel vrij neutraal zijn).
|
*Sylvie Meis is inderdaad ordinair, en wat zonde want het is best een mooi meisje. Valt een hoop aan te doen, ten eerste iets minder zonnebanken, wat stijlvoller gekleed, geen cowboypuntlaarzen meer en zeker geen pushups bh's.
*Balkenende kan niet vaak genoeg genoemd worden. *Tooske ziet er ook niet meer uit met haar ouwelijke plukjes coupe soleil en pony. * P. Diddy en de rest van al de rapnegers. Wie heeft in godsnaam bedacht dat leuk is? More to come. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst heb ik hem nog heel kort aan de telefoon gehad, toen zei hij dat hij het nu wél lang wil laten groeien, maar dat dat niet mag van de directie van de gevangenis, omdat die bang is dat hij zichzelf aan z'n haren op wil hangen. Triest... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
voordat je stoer verder lult, belofte maakt schuld! dus voeg voortaan woord bij daad, of aanschouw mijn leuter in vol ornaat! Laatst gewijzigd op 25-02-2004 om 23:18. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Heb jij jezelf al eens een Make-Over gegeven? meisjekim | 73 | 04-01-2007 22:17 | |
Lifestyle |
Hollywood gekloond / Make overs Laïs | 21 | 01-07-2004 14:20 | |
Lifestyle |
Make-over Verwijderd | 6 | 30-05-2004 19:57 | |
Lifestyle |
Make-overs Verwijderd | 20 | 06-04-2004 17:29 | |
Lifestyle |
Geef hem & haar een make-over! Roos | 26 | 27-09-2002 20:00 | |
Lifestyle |
make-over #JumpDaFuckUp!# | 37 | 02-06-2002 13:38 |