Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2002, 18:19
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Dit leek me wel leuk. Ik heb een foto van internet gepakt.
Hoe zou jij dit meisje veranderen?




Denk daarbij aan:
kleding
schoenen
make-up
kapsel
etc.
Bedenk ook welke punten ze moet accentueren met make-up en kleding.

Wat denk jij dat haar goed zou staan? Dreads? Kort haar? Hoge hakken? Een felrood shirt? You name it.


Ok, ik doe er nog een man bij, ff een goed plaatje zoeken
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!

Laatst gewijzigd op 20-09-2002 om 18:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2002, 18:20
Dwarfie
Dwarfie is offline
Denk dat er weinig mee te beginnen is... Chirurgische ingreep lijkt me nog de beste oplossing...
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 18:24
shanli
shanli is offline
eumz,ik zou haar alleszins geen gaatjesshirtje laten aandoen(of wat het ook is)
Lijkt me nogal een stil,rustig type.
Dus ik zou het sober houden,qua alles

lekker saai ook
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 18:24
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Oeeeeei lijkt me lullig als je ineens een foto van jezelf hier ziet staan
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 18:25
shanli
shanli is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Oeeeeei lijkt me lullig als je ineens een foto van jezelf hier ziet staan
dacht ik ook
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 18:26
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ze komen van hotornot.com, en dat meisje stond een 5, dus ze moet blij zijn dat we d'r helpen




Oke en deze meneer.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 18:28
Dwarfie
Dwarfie is offline
Ah, die is makkelijker, ketting weg en pet af om mee te beginnen. Verder niet zo'n vreselijk fout shirtje met TOMMY HILFIGER erop...

Meisje kan misschien een zak over d'r hoofd doen...
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 18:33
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
rosi schreef:
Dit leek me wel leuk. Ik heb een foto van internet gepakt.
Hoe zou jij dit meisje veranderen?

Denk daarbij aan:
Kleding - een bruine broek, met een blauw truitje vind ik supermooi staan, zou haar wel staan denk ik
schoenen - bruine laarsjes, niet supergrote hak.
make-up - basismake-up, mascara,lipgloss, en een btje oogschaduw, lichtblauw
kapsel - hm.. ff denken
ow, en nog een mooie bruine tas, vind ik vaak wel stylish staan
sieraden- zilveren ringen in dr oren, niet van die grote, btje bescheiden, zilveren/blauwe ringen/armbandjes, niet super opvallend. Ow, en een zilveren horloge..

Bedenk ook welke punten ze moet accentueren met make-up en kleding.
Hmz, met de mascara haar ogen wat aanweziger maken, ze lijken zo vaal.. misn op haar wangen een licht kleurtje, maar kweet niet zeker..
Vd rest nog ff denken

hmz, heb stiekem neergezet wat ik aan wil doen, behalve de make-up, past warschijnelijk nit eens bij dr

__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Dwarfie schreef:
Denk dat er weinig mee te beginnen is... Chirurgische ingreep lijkt me nog de beste oplossing...
Probeer alsjeblieft niet zo grappig te doen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 19:13
Dwarfie
Dwarfie is offline
Citaat:
gentleman schreef:
Probeer alsjeblieft niet zo grappig te doen
Dat was niet grappig bedoeld

Nou ja, ok, ik zou gewoon niet weten wat je er anders mee kunt doen
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 21:47
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Nou zeg, creatieve mensen hier..

Dat meisje heeft nogal een flets gezicht. Ik zou beginnen met mascara en wat oogschaduw, en wat blusher. Lipgloss. Dan straalt haar hoofd meer.
Dat haar moet niet zo strak naar achter. Ik zou het in laagjes knippen (ik denk dat ze steil har heeft), en dan met wat mousse een beetje rommelig doen, evt. naar buiten fohnen.

Dan.. die kleding is te tuttig, maar het moet ook niet te hip worden. Misschien een mooi kleurig blousje, dat staat leuk bij d'r (ietwat bleke) hoofd.

Verder heeft ze een vrij normaal figuur, dus een normale ("medium gekleurde") spijkerbroek met rechte pijpen zou best leuk staan. Verder wat zilveren sieraden (niet te veel) en schoenen in dezelfde kleur als de blouse.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 21:59
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
hhmm weet je, ik vind het altijd heel erg moeilijk om andere mensen te moeten veranderen.
zo van: 'dit is niet goed dat is niet goed.. gadver, dat is echt lelijk'.
ik bedoel, ik ben zelf ook niet perfect, kijk daar eerst maar es naar .. (maar das mijn mening hoor..)
daarom begin ik hier maar niet aan
rosi antwoordt nog wel okeej, maar ik denk dat de rest erg afzeikerig gaat worden . (opbouwende kritiek komt in mijn woordenboek niet echt voor)

en daarbij, ieder zijn smaak wat de een mooi vind, vind de ander afschuwelijk. dat is nou eenmaal zo
als deze mensen hier tevreden mee zijn..
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 23:07
Mysterons
Mysterons is offline
ehm meisje: andere coupe, zekerweten. beetje donker verven, korter, boven de schouders. en niet die wittige eyeliner, maar wat donkerders om der ogen, en niks op der lippen. kleren moeten niet felgekleurd zijn dat past niet bij der. denk zwart. zwarte rok, zwart shirtje. (niet gothicachtig maar gewoon fladderig)


die jongen... tja... daar ga ik nog over denken
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 23:12
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Dat meisje dr haar los met de punten naar buiten gekrult en een zijwaartse scheiding want doordat ze haar,haar vast heeft krijgt ze een heel rond hoofd,met wat highlights of een tintje donkerder haar krijgt dr gezicht een wat vlottere uitstraling denk ik.
Ze heeft een hele lichte huidskleur,dus geen donkere kleding want dan word het een lijkje,misschien bruin met gebroken wit ofzoiets
Qua make-up lichte bruin tinten en een beetje blush.

Omg,stel je voor...je komt voor het eerst op het forum en dan zie je je foto staan met daaronder allemaal reacties van mensen die vinden dat je dit of dat moet veranderen
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 02:10
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ze komen van hotornot.com, en dat meisje stond een 5, dus ze moet blij zijn dat we d'r helpen




Oke en deze meneer.
- Ketting heel snel skippen
- Pet verbannen
- Haar wat langer laten groeien, omdat hij een vrij bolle kop heeft en vrij warrig en een beetje omhoog modelleren. Sowieso geen scheiding .
- Rechte, net wat wijdere spijkerbroek. Beetje het genre oldwashed / dirty-washed.
- Shirtje met daarover een blouse/overhemd. Vooral niet te strak. Het lijkt me dat die gast daardoor vrij snel als een 'patser' overkomt (heeft ie het hoofd iig voor ).
- Geen sieraden, hooguit een simpel, heel bescheiden horloge (dezelfde reden als hierboven).
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 10:34
lake bodom
lake bodom is offline
best lullig is dit///

kvind dat t meisje er best leuk uitziet...
dus... waarom zet je niet een foto van jezelf neer, kunnen we jou ook beoordelen

dit topic slaat weer nergens op
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 13:55
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
best lullig is dit///

kvind dat t meisje er best leuk uitziet...
dus... waarom zet je niet een foto van jezelf neer, kunnen we jou ook beoordelen

dit topic slaat weer nergens op

geheel mee eens
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 14:13
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
waarom zet je niet een foto van jezelf neer, kunnen we jou ook beoordelen
ow dat mag best wel hoor, www.cu2.nl/ansjela
doe mij maar hoor
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-09-2002, 14:26
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
best lullig is dit///

kvind dat t meisje er best leuk uitziet...
dus... waarom zet je niet een foto van jezelf neer, kunnen we jou ook beoordelen

dit topic slaat weer nergens op
Zo bedoelde ik het natuurlijk helemaal niet. Het leek me wel leuk om een "neutraal" meisje te zoeken (zonder een bepaalde uitgesproken stijl, of heel veel make-up). Dan kon iedereen haar "aankleden" naar eigen smaak. Ik wil dat meisje helemaal niet afkraken ofzo
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 21:13
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
rosi schreef:
Zo bedoelde ik het natuurlijk helemaal niet. Het leek me wel leuk om een "neutraal" meisje te zoeken (zonder een bepaalde uitgesproken stijl, of heel veel make-up). Dan kon iedereen haar "aankleden" naar eigen smaak. Ik wil dat meisje helemaal niet afkraken ofzo
ohh als je t zo bedoelt... dan hek t verkeerd begrepen,,...
maar kwam nogal lullig over weet je....
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 12:39
Li
Avatar van Li
Li is offline
Kun je nog beter eeb foto van jezelf posten en af laten kraken
Beetje lullig als iemand zichzelf opeens hier ziet staan en er niet zelf om gevraagd heeft...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 12:42
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
Citaat:
Li schreef:
Kun je nog beter eeb foto van jezelf posten en af laten kraken
Beetje lullig als iemand zichzelf opeens hier ziet staan en er niet zelf om gevraagd heeft...
Jaa maar rosi zegt dat ze de foto van hotornot heeft gehaald.. dus dan heeft ze dfie foto daar ook op gezet.. Dus dan maakt dat verder ook niet meer uit..
Misschien heeft iemand anders hem wel op hotornot gezet.. maardannog.. kan zij niet weten.,,
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 18:14
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
ik zou ze bijde laten emigreren naar de noordpool, hun proberen te redden is niet alleen te veel moeite maar ook nog eens zinloos :]
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 18:23
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
AtHell schreef:
ik zou ze bijde laten emigreren naar de noordpool, hun proberen te redden is niet alleen te veel moeite maar ook nog eens zinloos :]
Niet doen! Wie weet zijn ze beiden immuun voor de kou (zeker die met dat gaastruitje brrr) en kunnen ze samen een gestoord menselijk ras verwekken dat vervolgens wraak neemt op de toch al zo gestoorde 'normale' mensheid voor het van hun voorouders deponeren op de noordpool!
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 18:57
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
rosi schreef:
Dit leek me wel leuk. Ik heb een foto van internet gepakt.
Hoe zou jij dit meisje veranderen?




Goed even serieus.

Ik zou eerst zorgen dat ze wat meer kleur op de kop krijgt. blosjes kunnen igg geen kwaad, dít is geen gezicht. Wenkbrauwen zijn op zich ook geen verkeerd idee, doch subtiel aangebracht/aangegroeid. Ze staat er een beetje zakkerig bij, die schouders gooien we naar achteren, gevel vooruit. Een wat gemotiveerder gezicht is ook wel okee en dan zijn we al heel ver.

Misschien zou een pony haar wel staan aangezien ze een nogal hoog voorhoofd heeft. Haar haar mag wel wat korter. Misschien een ander, wat minder flets kleurtje, voorzichtig wat rode en bruine plukjes erdoorheen.

Haar ogen mogen er best wel wat meer uitspringen, wat donkerder opgemaakt maar niet te hard. Grijstinten ofzo. Voor de rest wat lipgloss misschien of heel zachte lippenstift die niet erg afwijkt van een normale lippenkleur.

Qua kleding dacht ik aan een wat strakker aansluitend lichtblauw truitje met een opdrukje. Niet al te opzichtig maar ook weer niet onopvallend. Eventueel een vest dr overheen, donkerblauw of groen ofzo. Een jaren '60-model spijkerbroek met kisten. wat vrolijke kettinkjes en armbandjes hier en daar.

Huub huub... barbatruuk!
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2002, 19:47
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Dit leek me wel leuk. Ik heb een foto van internet gepakt.
Hoe zou jij dit meisje veranderen?




ik zou der haar lang,los in krullen doen, met goud blond/licht goud bruin, of in laagjes, vanaf der kin, in mahonie bruin.

Foundationvoor een rustigere matte huid.
En bronzing powder voor meer kleur op der gezicht.
Wenkbrauwen epileren,witte lijn eronder zetten.
Witte lijn onder in de onderste ooglid, met bruin/zwart lijn eronder.
Eyelinder op der bovenste ooglid, en krullende en volume mascara.
Op de ooglid zelf paarse oogschaduw,eyegloss
boven de arcadeboog bruin.
Liplijntje, ook paars/roze en lipgloss in dezelfde kleur

Ik zou een blousje geven, paars denk ik, met een zwart truitje onder, en dan een zwarte broek.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 20:00
Verwijderd
oké, het meisje:

- lose dat gaatjesshirt, want ze is erg bleek, daarom zou rood haar goed staan, in de vorm van een leuke blouse ofzo.
-Ook géén rok, omdat ze vrij fors is gebouwd, een wat wijdere zwarte nette broek zou d'r leuk staan.
- haar wat losser, en lichte make-up anders steekt dat zo af tegen haar bleke huid.
- sieraden geen goud, mooie zilveren sieraden maar zeker niet te veel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.