![]() |
Denk dat er weinig mee te beginnen is... Chirurgische ingreep lijkt me nog de beste oplossing...
eumz,ik zou haar alleszins geen gaatjesshirtje laten aandoen(of wat het ook is)
Lijkt me nogal een stil,rustig type. Dus ik zou het sober houden,qua alles lekker saai ook |
![]() |
Oeeeeei lijkt me lullig als je ineens een foto van jezelf hier ziet staan
Esmée schreef:
Oeeeeei lijkt me lullig als je ineens een foto van jezelf hier ziet staan ![]() |
![]() |
Ze komen van hotornot.com, en dat meisje stond een 5, dus ze moet blij zijn dat we d'r helpen
![]() ![]() Oke en deze meneer.
Verwijderd
Dwarfie schreef:
Denk dat er weinig mee te beginnen is... Chirurgische ingreep lijkt me nog de beste oplossing... ![]() |
![]() |
gentleman schreef:
Probeer alsjeblieft niet zo grappig te doen ![]() ![]() Nou ja, ok, ik zou gewoon niet weten wat je er anders mee kunt doen ![]()
best lullig is dit///
kvind dat t meisje er best leuk uitziet... dus... waarom zet je niet een foto van jezelf neer, kunnen we jou ook beoordelen dit topic slaat weer nergens op ![]() |
![]() |
lake bodom schreef:
waarom zet je niet een foto van jezelf neer, kunnen we jou ook beoordelen doe mij maar hoor ![]()
Kun je nog beter eeb foto van jezelf posten en af laten kraken
![]() Beetje lullig als iemand zichzelf opeens hier ziet staan en er niet zelf om gevraagd heeft... |
![]() |
ik zou ze bijde laten emigreren naar de noordpool, hun proberen te redden is niet alleen te veel moeite maar ook nog eens zinloos :]