Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
O. Dat wist ik niet,lijkt me wel grappig. ![]() Ik zou er zelf nooit aan deelnemen.Er kan wel wat gecorrigeerd worden hier en daar,maar ik zou me zo fake voelen. En zolang ik nog buiten durf komen en van niks klachten heb,zou ik het niet doen, en me zeker geen bekend gezicht laten aanmeten ![]() In Beautiful (de vlaamse make-over) hoor je soms mensen die zich opsloten en niet meer buiten kwamen,omwille van hun uiterlijk,dat vind ik wel jammer,en als zij dan gekozen worden en weer gelukkig kunnen zijn met hun eigen lijf,prima.
|
Dat programma is zo ernstig. Ik heb de Elvis make-over gezien, en de mislukte operatie die ze altijd laten zien, was een vrouw die zich had laten opereren om meer op Pamela Anderson te lijken.
Kijk & Huiver
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet dat ik het mensen die zichzelf o zo lelijk vinden niet gun om zichzelf weer mooi te vinden, maar ik vind het vaak wel heel erg zonde. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar tjah, als mensen zo graag op hun idool willen lijken, dan moeten ze dat maar doen..Ik vind het wel vermakelijk om er naar te kijken..
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 |