Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2004, 20:58
Laïs
Laïs is offline
Het stond al eerder bij ons in de krant en nu ook in de Cosmo.

In het tv programma 'I want a famous face' worden gewone mensen verbouwd tot hun idool.

Wat vinden jullie ervan? Kan het of is het erover?
Zouden jullie jezelf laten vermaken tot een Paltrow,Kidman of Bloom?
Of zijn jullie sowiezo tegen make-overs/ plastische chirurgie voor esthetische doeleinden?
Zouden jullie je ooit laten inschrijven voor een make-over?

Shoot.
Oud 24-06-2004, 21:02
Verwijderd
Omg, die Brad Pitt twin was echt te fout voor woorden! Ik zou het in ieder geval zelf nooit laten doen, maar als sommige mensen blij worden van botox e.d. dan heb ik daar niets tegen!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 21:02
Verwijderd
Volgens mij is 'I want a famous face' slechts een programma die mensen volgt die zichzelf laten ombouwen tot een celeb en het dus ook zelf betalen.

Daarbij volgen ze in dezelfde aflevering altijd een persoon die ook ooit op ongeveer dezelfde idool probeerde te lijken via plastische chirurgie en bij wie het volledig is misgegaan. Ik vind 'Extreme Makeover' erger, eigenlijk.

Ik zou zelf nooit vrijwillig dergelijke operaties ondergaan. Ik ben niet perfect, maar tevreden genoeg met mezelf. Ik heb wel een tijdje over borstverkleining gedacht omdat ik vaak last heb van mijn rug en dit misschien wel samenhangt met mijn borsten, maar het nog nooit serieus overwegen. Ik zou het dus ook alleen ondergaan wanneer iets medische klachten oplevert. Jezelf laten verbouwen tot een celeb, no thanx.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 21:11
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 24-06-2004 @ 22:02 :
Volgens mij is 'I want a famous face' slechts een programma die mensen volgt die zichzelf laten ombouwen tot een celeb en het dus ook zelf betalen.

Daarbij volgen ze in dezelfde aflevering altijd een persoon die ook ooit op ongeveer dezelfde idool probeerde te lijken via plastische chirurgie en bij wie het volledig is misgegaan. Ik vind 'Extreme Makeover' erger, eigenlijk.

Ja,ze betalen het zelf.

O. Dat wist ik niet,lijkt me wel grappig. van dat misgaan

Ik zou er zelf nooit aan deelnemen.Er kan wel wat gecorrigeerd worden hier en daar,maar ik zou me zo fake voelen.
En zolang ik nog buiten durf komen en van niks klachten heb,zou ik het niet doen,
en me zeker geen bekend gezicht laten aanmeten .

In Beautiful (de vlaamse make-over) hoor je soms mensen die zich opsloten en niet meer buiten kwamen,omwille van hun uiterlijk,dat vind ik wel jammer,en als zij dan gekozen worden en weer gelukkig kunnen zijn met hun eigen lijf,prima.
Oud 24-06-2004, 21:26
Verwijderd
Programma's zoals "Extreme Make-Over" vind ik wel ok. Die mensen willen het zelf heel graag en vaak zijn ze vóór de operaties ook wel écht lelijk. Als ze dan hun nieuwe look laten zien aan vrienden en familie zie je ook dat ze echt heel blij en gelukkig zijn en iedereen met hen. Vaak laat ik dan ook een traantje

Maar bijvoorbeeld "I Want A Famous Face" vind ik belachelijk. Die mensen willen het ook wel zelf maar vaak zien ze vóór de operaties er ook al ok uit. Maar het erge is dat ze niet hun gezicht of uiterlijk willen verbeteren maar echt op iemand willen lijken. Dat vind ik nogal triest overkomen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 21:52
Sade
Sade is offline
Dat programma is zo ernstig. Ik heb de Elvis make-over gezien, en de mislukte operatie die ze altijd laten zien, was een vrouw die zich had laten opereren om meer op Pamela Anderson te lijken.

Kijk & Huiver
Oud 24-06-2004, 22:17
sorry
sorry is offline
haha geweldig vooral die elvis was echt wreed
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 22:23
Verwijderd
jesus

Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 22:26
Susanne
Susanne is offline
Nee zeker weten niet, ik zou naar een psyschologe gaan, om te vragen wat er mis met me is. Het is geen kleine ingreep zoals kraaienpootjes of rimpeltjes laten doen ofzo, het is gewoon een kwestie van je hele gezicht verbouwen Ik denk dat er dan gewoon iets niet in orde is met je zelfbeeld.. het is maar mijn mening hoor, er zullen hier vast wel mensen zijn die zeggen van goh het moet eigenlijk wel kunnen, maargoed die komen zichzelf vanzelf weer tegen lijkt me, brrr
Oud 24-06-2004, 22:43
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 24-06-2004 @ 22:26 :
Programma's zoals "Extreme Make-Over" vind ik wel ok. Die mensen willen het zelf heel graag en vaak zijn ze vóór de operaties ook wel écht lelijk. Als ze dan hun nieuwe look laten zien aan vrienden en familie zie je ook dat ze echt heel blij en gelukkig zijn en iedereen met hen. Vaak laat ik dan ook een traantje

Maar bijvoorbeeld "I Want A Famous Face" vind ik belachelijk. Die mensen willen het ook wel zelf maar vaak zien ze vóór de operaties er ook al ok uit. Maar het erge is dat ze niet hun gezicht of uiterlijk willen verbeteren maar echt op iemand willen lijken. Dat vind ik nogal triest overkomen.
Qua programma vind ik het eerste toch echt ernstiger dan het tweede. Ik vind Extreme Make-Over veel meer de boodschap doorgeven dat plastische chirurgie dé oplossing is als je lelijk bent (ik vind die mensen overigens zelden lelijk, vaak lelijker na de operatie, behalve qua uitstraling dan), maar bij I want a famous face krijg ik veel meer een huiverbeeld omdat ze daar eerder laten zien dat het totaal geen zin heeft. Zonder dat hele programma zouden die mensen die operaties alsnog laten doen, ze zijn toch al fucked.

Niet dat ik het mensen die zichzelf o zo lelijk vinden niet gun om zichzelf weer mooi te vinden, maar ik vind het vaak wel heel erg zonde.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 23:14
Vice
Vice is offline
Citaat:
Sade schreef op 24-06-2004 @ 22:52 :
Dat programma is zo ernstig. Ik heb de Elvis make-over gezien, en de mislukte operatie die ze altijd laten zien, was een vrouw die zich had laten opereren om meer op Pamela Anderson te lijken.

Kijk & Huiver
Dat was de enige aflevering die ik had gezien.
Oud 25-06-2004, 00:33
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Soms zeggen mensen dat ik op Britney Spears lijk

Soms vind ik dat ook, ik kán op haar lijken als ik wil.

Maar godverdomme! Ik ben verdommme CB! DUS, lijkt britney op mij en ik niet op haar
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 08:17
Verwijderd
beetje jammer hoor ceebee
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 15:39
melkpakje
melkpakje is offline
ze lijken er meestal niet eens op
Oud 26-06-2004, 15:57
lautie
lautie is offline
Naar mijn mening is er toch echt serieus iets mis met mensen die op iemand anders willen lijken en dat ook echt gaan uitvoeren, kijk die programma's zoals Extreme make over, daarbij gaat het erom dat mensen weer lekker in hun vel zitten, ze ondervinen psychologische schade van hun lijf, daar heb ik verder geen probleem mee. Maar je laten ombouwen tot een celebrity heeft echt ook zoiets laags!!!
Oud 27-06-2004, 19:31
sofuckingme
sofuckingme is offline
^
Mee eens.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 00:46
sopinha
sopinha is offline
precies.. beautiful en extreme makeover meestal wel ok. maar i want a famous face heel laag. maar goed hun probleem. tis meestal wel grappig om te zien hoe ze zichzelf verminken.. mensen zeggen meestal dat ik ook op britney lijk of katie holmes of hermelien van harry potter ofzo.. allemaal van die mensen waarvan ik denk .en daar hoor ik op te lijken???? leuk zeg.. not zou zelf nooit iets met plastische chirugie iets veranderen. heeel misschien later. wallen wegdoen en borsten op hun plaats zetten. maar pas als ik 60 ben en geen hangtieten/wallen wil hebben.. dat het dus ook beetje natuurlijk uit ziet en niet soort van borstvergroting. maar gewoon beetje op de goede plek zetten.
Oud 01-07-2004, 13:24
Jampot
Jampot is offline
meer plaatjes! / beeeh!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 13:40
Anteverta
Anteverta is offline
ik heb het programma nooit gezien maar wel naar die foto's gekeken
echt te fout...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 14:12
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
eXo schreef op 24-06-2004 @ 23:23 :
jesus

[afbeelding]
die gozer was ook gewoon eerst een man..

Maar tjah, als mensen zo graag op hun idool willen lijken, dan moeten ze dat maar doen..Ik vind het wel vermakelijk om er naar te kijken..
Oud 01-07-2004, 14:13
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
lautie schreef op 26-06-2004 @ 16:57 :
Naar mijn mening is er toch echt serieus iets mis met mensen die op iemand anders willen lijken en dat ook echt gaan uitvoeren, kijk die programma's zoals Extreme make over, daarbij gaat het erom dat mensen weer lekker in hun vel zitten, ze ondervinen psychologische schade van hun lijf, daar heb ik verder geen probleem mee. Maar je laten ombouwen tot een celebrity heeft echt ook zoiets laags!!!
Hoezo?
Oud 01-07-2004, 14:20
Blenderhead
Blenderhead is offline
Zijn er hollywoodsterren met een piem0l van 25 cm? Zoja, dan wil ik dat ook wel!
Reageren

Regels voor berichten