![]() |
Hollywood gekloond / Make overs
Het stond al eerder bij ons in de krant en nu ook in de Cosmo.
In het tv programma 'I want a famous face' worden gewone mensen verbouwd tot hun idool. Wat vinden jullie ervan? Kan het of is het erover? Zouden jullie jezelf laten vermaken tot een Paltrow,Kidman of Bloom? Of zijn jullie sowiezo tegen make-overs/ plastische chirurgie voor esthetische doeleinden? Zouden jullie je ooit laten inschrijven voor een make-over? Shoot. |
Omg, die Brad Pitt twin was echt te fout voor woorden! (n) Ik zou het in ieder geval zelf nooit laten doen, maar als sommige mensen blij worden van botox e.d. dan heb ik daar niets tegen!
|
Volgens mij is 'I want a famous face' slechts een programma die mensen volgt die zichzelf laten ombouwen tot een celeb en het dus ook zelf betalen.
Daarbij volgen ze in dezelfde aflevering altijd een persoon die ook ooit op ongeveer dezelfde idool probeerde te lijken via plastische chirurgie en bij wie het volledig is misgegaan. Ik vind 'Extreme Makeover' erger, eigenlijk. Ik zou zelf nooit vrijwillig dergelijke operaties ondergaan. Ik ben niet perfect, maar tevreden genoeg met mezelf. Ik heb wel een tijdje over borstverkleining gedacht omdat ik vaak last heb van mijn rug en dit misschien wel samenhangt met mijn borsten, maar het nog nooit serieus overwegen. Ik zou het dus ook alleen ondergaan wanneer iets medische klachten oplevert. Jezelf laten verbouwen tot een celeb, no thanx. |
Citaat:
O. Dat wist ik niet,lijkt me wel grappig. (y) van dat misgaan Ik zou er zelf nooit aan deelnemen.Er kan wel wat gecorrigeerd worden hier en daar,maar ik zou me zo fake voelen. En zolang ik nog buiten durf komen en van niks klachten heb,zou ik het niet doen, en me zeker geen bekend gezicht laten aanmeten (n) . In Beautiful (de vlaamse make-over) hoor je soms mensen die zich opsloten en niet meer buiten kwamen,omwille van hun uiterlijk,dat vind ik wel jammer,en als zij dan gekozen worden en weer gelukkig kunnen zijn met hun eigen lijf,prima. |
Programma's zoals "Extreme Make-Over" vind ik wel ok. Die mensen willen het zelf heel graag en vaak zijn ze vóór de operaties ook wel écht lelijk. Als ze dan hun nieuwe look laten zien aan vrienden en familie zie je ook dat ze echt heel blij en gelukkig zijn en iedereen met hen. Vaak laat ik dan ook een traantje :o
Maar bijvoorbeeld "I Want A Famous Face" vind ik belachelijk. Die mensen willen het ook wel zelf maar vaak zien ze vóór de operaties er ook al ok uit. Maar het erge is dat ze niet hun gezicht of uiterlijk willen verbeteren maar echt op iemand willen lijken. Dat vind ik nogal triest overkomen. |
Dat programma is zo ernstig. Ik heb de Elvis make-over gezien, en de mislukte operatie die ze altijd laten zien, was een vrouw die zich had laten opereren om meer op Pamela Anderson te lijken.
Kijk & Huiver |
haha geweldig vooral die elvis was echt wreed :cool:
|
|
Nee zeker weten niet, ik zou naar een psyschologe gaan, om te vragen wat er mis met me is. Het is geen kleine ingreep zoals kraaienpootjes of rimpeltjes laten doen ofzo, het is gewoon een kwestie van je hele gezicht verbouwen (n) Ik denk dat er dan gewoon iets niet in orde is met je zelfbeeld.. het is maar mijn mening hoor, er zullen hier vast wel mensen zijn die zeggen van goh het moet eigenlijk wel kunnen, maargoed die komen zichzelf vanzelf weer tegen lijkt me, brrr
|
Citaat:
Niet dat ik het mensen die zichzelf o zo lelijk vinden niet gun om zichzelf weer mooi te vinden, maar ik vind het vaak wel heel erg zonde. |
Citaat:
|
Soms zeggen mensen dat ik op Britney Spears lijk :o
Soms vind ik dat ook, ik kán op haar lijken als ik wil. Maar godverdomme! Ik ben verdommme CB! DUS, lijkt britney op mij en ik niet op haar :rolleyes: |
beetje jammer hoor ceebee
|
ze lijken er meestal niet eens op
|
Naar mijn mening is er toch echt serieus iets mis met mensen die op iemand anders willen lijken en dat ook echt gaan uitvoeren, kijk die programma's zoals Extreme make over, daarbij gaat het erom dat mensen weer lekker in hun vel zitten, ze ondervinen psychologische schade van hun lijf, daar heb ik verder geen probleem mee. Maar je laten ombouwen tot een celebrity heeft echt ook zoiets laags!!!
|
^
Mee eens. |
precies.. beautiful en extreme makeover meestal wel ok. maar i want a famous face heel laag. maar goed hun probleem. tis meestal wel grappig om te zien hoe ze zichzelf verminken.. :| mensen zeggen meestal dat ik ook op britney lijk of katie holmes of hermelien van harry potter ofzo.. allemaal van die mensen waarvan ik denk .en daar hoor ik op te lijken???? leuk zeg.. not :rolleyes: zou zelf nooit iets met plastische chirugie iets veranderen. heeel misschien later. wallen wegdoen en borsten op hun plaats zetten. maar pas als ik 60 ben en geen hangtieten/wallen wil hebben.. dat het dus ook beetje natuurlijk uit ziet en niet soort van borstvergroting. maar gewoon beetje op de goede plek zetten.
|
meer plaatjes! / beeeh!
|
ik heb het programma nooit gezien maar wel naar die foto's gekeken
echt te fout... |
Citaat:
Maar tjah, als mensen zo graag op hun idool willen lijken, dan moeten ze dat maar doen..Ik vind het wel vermakelijk om er naar te kijken.. |
Citaat:
|
Zijn er hollywoodsterren met een piem0l van 25 cm? Zoja, dan wil ik dat ook wel!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50. |