![]() |
Hopeloos verslaafd.....
Iedereen weet dat deze bullshit verschrikkelijk verslavend is. (IK HEB HET DUS OVER HET FORUM!!)
Ik doe al dagen geen fuck meer voor school. Wat zijn jullie verslavings-verhalen?? Kben benieuwd. |
Waaraan ben je verslaafd dan? :D
|
maak van dagen maanden
een maand of 8 in mijn geval |
Welke stierenontlasting bedoel je precies?
|
Citaat:
|
je bedoelt het forum?
|
ik ben verslaafd aan computeren (gamen en internetten), uren en uren achter elkaar per dag
|
Ik herinner mij een maand, ergens aan het eind van 2001. :s Eh, ja. :(
|
:o
|
In verband met de kleur van dit forum zou ik liever over bullpee spreken.
|
Citaat:
of het forum |
Citaat:
|
sorry, tgaat over het forum voor de duidelijkheid
|
nee ik ben niet verslaafd aan iets
en dat is perfecct zo |
Citaat:
Fase 1: ontkennigsfase. |
Verslaafd? Neuh. Over het algemeen weet ik mezelf wel zo
goed in de hand te houden dat ik de dingen die gedaan moeten worden ook doe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik forum wel (te) veel :o , maar andere dingen die ik moet doen, doe ik altijd wel.
|
Ja, dit forum is verslavend. Regelmatig zit ik achter de computer op de faculteit en ben ik van plan iets te gaan doen voor mijn studie, maar voor ik het door heb typt mijn almachtige hand alweer: http://forum.scholieren.com
|
Citaat:
-s -s.com -scholieren -forum -f -Jon automatisch naar het forum gaat. |
Ik kom ook te veel op dit forum. Het staat hier vol met interessante dingen. :D
|
Ik doe tegnwoordig niks anders dan hier rondhangen, ik ben in anderhalve week van 50 posts naar 850 gegaan, moet je voorstellen....
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
Citaat:
ik ben hier ook meer tegenwoordig. |
Citaat:
of een andere nick ofzo? En ja, mijn hand tikt ook al automatisch 'forum.scholieren.com'.. :o |
Citaat:
|
Ik vind niet dat ik verslaafd ben een t forum... jammer genoeg vinden de meeste mensen in mijn omgeving dat wel :P
|
OP dit moment call of duty online
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kom hier op zich wel vaak, maar écht verslaafd ben ik niet.
Wel een beetje ;) |
ik kom hier regelmatig, meestal 2 dagen achter elkaar errug veel en dan een week niet... :)
enne ik heb um bij mn favorieten gezet, zodat ik helemaal niet hoef te typen!!! :D |
Je zou maar verslaafd zijn aan een relatief onbeduidend forum als dit. :)
|
Internetten en Dr Phil kijken :)
|
Computeren en vooral internetten. Uren per dag..
|
Ikben verslaafd aan computeren :)
|
Ach nu ben ik flink aan het afkicken maar ik ben hier een lange tijd vreselijk verslaafd aan geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik dit jaar blijf zitten weet ik waardoor dat komt.....
|
Citaat:
|
Ik ben al precies een jaar een forum junk. Ook met mij gaat het slechter op school. Als ik in amerika zou wonen had ik 't forum allang aangeklaagd, kreeg ik hopen geld en zou ik nooit meer naar school hoeven... Maar helaas, ik woon hier.
|
Citaat:
|
Ik ben niet echt aan iets verslaafd. Beetje aan hotmail op dit moment ik heb een mail naar iemand gestuurd (die nooit online komt, grrr :mad: ) dus nu zit ik iedere keer te kijken of ik al een mail terug heb.
|
Ik post af en toe..
Ik kan er verslaafd aan raken om met een paar gozer uit mn clan iets te spelen.. totaal niet doen wat er gedaan moet worden en uren lang zitten geinen. Werkt keer op keer :) Na een paar biertjes ga met schietspellen op een dood lichaam staat.. bukt.. staat.. bukt.. staat. Kijk.. op een gegeven moment zit je op zo'n niveau dat je er om dubbel licht.. Soms loopt het echter uit en zit je tot diep in de nacht aan te kloten. Triest.. ik weet het :bloos: |
onzin als startpagina, 22 deelfora onder favorieten, dat mag je enigzinds verslaafd noemen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54. |