Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, dit forum is verslavend. Regelmatig zit ik achter de computer op de faculteit en ben ik van plan iets te gaan doen voor mijn studie, maar voor ik het door heb typt mijn almachtige hand alweer: http://forum.scholieren.com
|
![]() |
||
Citaat:
-s -s.com -scholieren -forum -f -Jon automatisch naar het forum gaat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() of een andere nick ofzo? En ja, mijn hand tikt ook al automatisch 'forum.scholieren.com'.. ![]()
|
Ik ben al precies een jaar een forum junk. Ook met mij gaat het slechter op school. Als ik in amerika zou wonen had ik 't forum allang aangeklaagd, kreeg ik hopen geld en zou ik nooit meer naar school hoeven... Maar helaas, ik woon hier.
|
Verwijderd
|
Ik post af en toe..
Ik kan er verslaafd aan raken om met een paar gozer uit mn clan iets te spelen.. totaal niet doen wat er gedaan moet worden en uren lang zitten geinen. Werkt keer op keer ![]() Na een paar biertjes ga met schietspellen op een dood lichaam staat.. bukt.. staat.. bukt.. staat. Kijk.. op een gegeven moment zit je op zo'n niveau dat je er om dubbel licht.. Soms loopt het echter uit en zit je tot diep in de nacht aan te kloten. Triest.. ik weet het ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Kings of Chaos Choke | 13 | 27-06-2005 20:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Spel Ikkuh1 | 500 | 15-03-2005 20:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek mag absoluut niet missen in je boekenkast? BrightEyes | 99 | 06-09-2004 21:08 | |
Games |
Geinige spelletjes op internet Martjin | 97 | 06-05-2004 23:41 | |
De Kantine |
Verkloot mijn quote #2 Sortjuh | 208 | 13-12-2003 16:55 | |
De Kantine |
Record bezoekers!! forumfreakie | 57 | 12-12-2003 07:15 |