![]() |
verslikken in je slaap. kan dat?
ik had laatst een droom waarin ik (vraag niet hoe ik daar kwam) zon groot rond smiley drop ding zat te eten
ik maakte veel speeksel aan en toen verslikte ik me daarin hoestend werd ik wakker later bed8 ik me dat dat volgens mij helemaal niet kan, je verslikken in je slaap en stel ik verslikte me echt in mn slaap hoe kan ik dat dan gedroomd hebben? ik neem aan dat als ik me verslik ik meteen wakker wordt en niet eers uitgebreid gaat dromen... en omgekeerd zou ook vreemd zijn want om me nou te gaan verslikken omdat ik dat droom... klopt ook niet echt iemand iets van een verklaring ofzo? :) |
Citaat:
|
Citaat:
Zo ben ik bijvoorbeeld een keer uit m'n hoogslaper gevallen. Dat gebeurt binnen 1 seconde: BOEM. Toch droomde ik er uitgebreid over: ik was op een dak aan het klimmen en gleed uit over de dakpannen. Toen ik op de grond viel in mijn slaap, viel ik in het echt ook op de grond. Ik kan me geen andere voorbeelden meer herinneren, maar ik weet wel dat ik vaker van dit soort dingen heb gehad. |
Citaat:
maar dat is nog enigzins te verklaren want je lichaam voelt de drang en dus de wens om t te laten lopen dat droom je je ontspant je dan en dan laat je t ook in t echt lopen das toch net iets anders dan verslikken |
Citaat:
|
maar is t uberhaupt mogelijk om je te verslikken in je slaap?
slikken is toch een reflex? je 'vergeet' ook niet te ademen ofzo in je slaap... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is omdat je spieren in een keer helemaal ontspannen t lijkt iig ontzettend echt :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54. |