![]() |
[DVD]Hoe draai je de plus en min om?
".... met een ingreep in je dvdbrander (+ en - omdraaien) kun je...." ------------ (ofwel achterstevoren branden)
Kan iemand mij vertellen hoe? Ik heb een Sony DW-U10A |
geen idee
waarom wil je dat? |
Ik denk dat je er op doelt de dvd+ op een dvd- brander branden?
zo ja : da kan niet + en - mijn een benaming voor een techniek voor dvd's te branden niet zo zeer het tegenovergestelde van elkaar. bedoel je het anders zou je het dan ff duidelijker kunnen zijn. |
Citaat:
|
De gamecube speelt cd's achterstevoren af.. :)
Maar je kunt niet achterstevoren branden :) |
ik snap het al ;) maar je kunt ze idd niet achterstevoren branden voor meer info check of mijn msn of mail maar ff want er is idd een oplossing voor.
|
Citaat:
(jaja een beetje hetzelfde bericht unpopular ;)) |
Waarom mag je niet vertellen waarom je een DVD achterstevoren wil branden? Die uitleg is toch niet in strijd met iets? Je kunt toch gewoon zeggen dat je achterstevoren wilt branden omdat je éen of andere beveiliging o.i.d. wilt omzeilen, dat is niet verkeerd. Het wordt pas verkeerd als je in detail gaat uitleggen hóe je dan die handelingen moet verrichten.
Ik ben namelijk behoorlijk benieuwd waar je zoiets voor nodig zou kunnen hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
En Put@, correct. :) |
Een software matige oplossing hiervoor lijkt me veel eenvoudiger. je maakt een image van een dvd, draait de gegevens om, gooit de overgebleven lege ruimte voor de gegevens en je hebt een dvd die andersom gebrand is
dit is natuurlijk wel ff schematisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oke.. geef mij hét programma die bot 1tjes en 0-etjes leest.. want ik ben em nog niet tegen gekomen :)
|
Citaat:
|
aan theorie hebben we niks he als er niemand is die er praktisch werk van maakt :)
|
CloneDVD al geprobeerd?
|
Volgens mij werkt die iso methode ook niet.
Er wordt waarschijnlijk meer dan de iso zelf gebrand (pure gok, dat wel) en die kan je niet zomaar achterstevoren branden. |
Nee, dan moet je een BIN branden, en geen ISO.
|
Citaat:
|
Ja ik weet niet hoe dat met GC-dvds werkt enzo. Maar ook beveiligingen als laserlock kun je onzeilen met CloneCD, doordat deze (opzettelijke) bad sectors gewoon skipt. Met een normaal brandprogramma zou je dan een read error krijgen en de cd niet kunnen branden.
Maar misschien zijn die DVDs van de GC wel niet compatible met de DVD-standaarden. In dat geval zal het mogelijk niet softwarematig lukken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |