![]() |
Xmass metalfest. 21 Dec
Even snel nog! Wie kan ik morgen nog meer verwachten voor een blasfemisch samen zijn in 013.
De bands die komen: THE CHOICE 16:00 - 16:35 Graveworm 16:50 - 17:25 Dew Scented 17:40 - 18:25 Finntroll 18:40 - 19:25 Amon Amarth 19:45 - 20:30 Nile 20:50 - 21:50 Destruction 22:10 - 23:10 Deicide KLEINE ZAAL 16:30 - 17:05 band TBA 17:20 - 17:55 Nemesis Irae 18:15 - 18:50 Scarve 19:10 - 19:50 Aborted 20:15 - 21.05 Misery Index |
present uiteraard
|
ik volg vork
|
Kutbands.
Joodse prijzen. Imho. |
Citaat:
|
Citaat:
Smaakt het? :) (Y) Ik ben er niet bij overigens... misschien volgend jaar mits de zilvervloot meezit (Y) |
Tilburg :( ...
|
big nono
|
Citaat:
|
haha finntroll! da's echt vet
weet je wat het is met al die metalbands? ik moet er zo om lachen dat het gewoon vet wordt.. vooral omdat ze echt nog 10 jaar tterug leven. |
haha kijk DAT noem ik nog es kortzichtigheid haha
|
ik wilde gaan.
maar geen geld. jammer. geen amon amarth voor muurbloem. </3 |
Tilburg (n)
|
zeur niet allen :nono:
heb er wat voor over |
Citaat:
ja. natuurlijk.. :confused: |
Citaat:
|
helaas niet :(
|
Citaat:
|
Het gaat weer heerschen morgen. Goeie bands, veel bier en gezelligheid.
|
humm, ik haat metal, woon in groningen en ben dan jarig......
denk ut niet :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
vervelend
|
afwezig
|
present
|
Citaat:
|
Citaat:
Maaruh, ik zou haast gaan, maar toch maar niet. Ver reizen, veel geld en maar weinig leuke bands (en zonder marduk is het toch niet meer hetzelfde, zo'n fest :( ) |
Citaat:
|
en weer thuis hehe
deicide geskipt, anders zou ik et niet redden met vervoer dew scented, finntroll, amon amarth en misery index heersten destruction ook trouwes, zover ik er nog wat van meekreeg hehe |
Naar huis lopen was dus geen optie?
Heb je onderweg zat tijd voor het spel 'ik-ga-naar-Xmass-en-ik-neem-mee...' Autosleutels, was bij ons de eerste. Alleen was vanaf de Baroeg naar huis, ook maar 4 uur lopen. :| |
Citaat:
twas gezellig :D en nee ik ben niet zo evil hehe :nono: |
Citaat:
|
Graveworm: leuk, niet bijster interessant, maar wel leuk
Dew-Scented: had ik wat meer van verwacht Finntroll: zeer amusant Amon Amarth: vette muziek, stem viel me nogal tegen Aborted: lekker bruut raggen Nile: blijven gewoon vet, wel maar voor de helft gezien, wilde misery index perse zien, dus ben al eerder naar de kleine zaal gegaan Misery Index: de absolute topper van de avond voor mij, wat een geweldig brute band en wat een drummer Destruction: Lekker ouwe Duitse Thrash, zeer vet, maar wat klinkt Schmier belabberd als ie gaat lullen Deicide: brute muziek, brute strot, maar benton blijft een ezel |
Het was gewoon ubervet. Graveworm viel tegen en Dew Scented had wel wat harder gemogen qua geluid, maar het was verder gewoon gezellie en goeie bands. Alleen maar in de grote zaal geweest en veel bier gezopen tussendoor. Het was weer een leuk daggie.
|
hmm alleen deicide is te pruimen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |