Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maaruh, ik zou haast gaan, maar toch maar niet. Ver reizen, veel geld en maar weinig leuke bands (en zonder marduk is het toch niet meer hetzelfde, zo'n fest ![]()
||
Citaat:
|
en weer thuis hehe
deicide geskipt, anders zou ik et niet redden met vervoer dew scented, finntroll, amon amarth en misery index heersten destruction ook trouwes, zover ik er nog wat van meekreeg hehe
Laatst gewijzigd op 22-12-2003 om 00:35. |
![]() |
|
Naar huis lopen was dus geen optie?
Heb je onderweg zat tijd voor het spel 'ik-ga-naar-Xmass-en-ik-neem-mee...' Autosleutels, was bij ons de eerste. Alleen was vanaf de Baroeg naar huis, ook maar 4 uur lopen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
twas gezellig ![]() en nee ik ben niet zo evil hehe ![]() |
![]() |
|
Graveworm: leuk, niet bijster interessant, maar wel leuk
Dew-Scented: had ik wat meer van verwacht Finntroll: zeer amusant Amon Amarth: vette muziek, stem viel me nogal tegen Aborted: lekker bruut raggen Nile: blijven gewoon vet, wel maar voor de helft gezien, wilde misery index perse zien, dus ben al eerder naar de kleine zaal gegaan Misery Index: de absolute topper van de avond voor mij, wat een geweldig brute band en wat een drummer Destruction: Lekker ouwe Duitse Thrash, zeer vet, maar wat klinkt Schmier belabberd als ie gaat lullen Deicide: brute muziek, brute strot, maar benton blijft een ezel
|
Het was gewoon ubervet. Graveworm viel tegen en Dew Scented had wel wat harder gemogen qua geluid, maar het was verder gewoon gezellie en goeie bands. Alleen maar in de grote zaal geweest en veel bier gezopen tussendoor. Het was weer een leuk daggie.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Aankomende concerten Ziekvanhetalles | 118 | 06-01-2004 16:47 |