![]() |
de alcohol stroomt door me aderuh
Jeah laat ik nou es ff beginnen door te segge dat ik heel erg van een drinkie houw éh, ik ben echt niet vies voor een paar shotjes ofzo, kan er op elk moment van de dag erin getikt worden, maarja laat ik verdergaan met muh verhaal, ik drink de hele dag, vooral als ik bij me moppie ben, ik kan alleen bij haar zijn als ik besope ben, bij haar thuis drink ik altijd een wijnflessie van dr moeder, die vind het niet zoerg, maar soms word ik zo dronken dat ik aan die madra ga zitten enzo en dan word ze kwaad, die vader vanhun die is er nooit ofzo, hij is in china met de chinees, maarja als ik niet drink voel ik me niet toppie in me koppie, dan voel ik de adrenaline stijgen en word ik agressief in me kop he, en dat motten me maten niet omdat ik dan altijd wil knokken, dus iedereen geft me constant drank, gisterne kreeg ik flessa battra van me moeder omdat ik een kast had gesloopt, maar op school daar drink ik het meest, ook tijdens de les, als de leeraar iets zegt word ik altijd helemaal parra in me koppie he en dan smijt ik vaak de fles naar het bord terwijl ik em uitscheld zoals hou je tering muil. maar ze gaan me van scorro kicken omdat ik altijd aan de tieten van vrouwen enzo zit omdat ik dronken ben, maarja iemand zei dat ik verslaafd was en dat ik nu hier moet koen voor hulp, weten jullie of ik verslaafd ben ofniet ??
|
-> d&a
|
Nou volgens mij heb je nu ook iets te veel op, maar het zou best kunnen dat je verslaafd bent, ik vind je verhaal niet zo fijn lezen.
|
ik heb nu halfe flessie jenefer op hge
|
hum ik denk dat je niet verslaafd bent hoor, ik ken namelijk een hoop mensen die dit verhaal ook zo kunnen opschrijven.
|
Eh sjonnie je mot zeker ff dimmen met je drankgebruik, al mot ik segge dat ik soms ook geen nee zeg tegen een flesje vodka, dus ik mot eigenlijk me tiefusmuil houwen eh. Maar ik sou seggen stop met die jenever en geef et aan mij en hou verder je muil ok. Godverdomme laatst keek je ook weer naar me moppie toen je dronken was dus ik heb er eigenlijk genoeg van sjonnie. Inleveren die handel dus
|
Op school zuipen? Hoe flik je dat?
|
gewoon in de klas uit me tas, maar vaak zien ze het ik word er ook altijd utiegstuurd
|
Aha, ik dacht al, op welke school zit jij als ze alcohol zuipen tijdens de les goed vinden. Maar uit je verhaal kan je opmaken dat je verslaafd bent ja. Big time.
|
drink je elke dag 's morgens als je opstaat al alcohol?
|
Ja je bent verslaafd.....
kijk is of je 3 maanden niet kunt drinken, lukt dit niet dan weet je het 100% cker |
Citaat:
|
hij ouwehoert mensen.. hij heeft altijd van dit soort posts.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
toch vind ik dmtdmt best cool :)
|
Citaat:
|
----------------->> onzin
|
EH
Ik word de laatste tijd schijtziek van al dat gezeik over die batra lekker flessie elke dag mot gewoon kunnen, je moet gewoon van het leve genieten zoals me padra altijd tegen mij zegt. Als je zo in de shit zit met je scorro enso mot je gewoon slim aanpakken gap. In de pauze gewoon met je kameraden veel vodka suipen en dan in een tussnuurtje lekker veel shit slopen, dath elpt tegen je aggresie. Als al mn maten thuis zijn en mn pa en mn ooms zijn er ook dan gaan we met ze alle het dorp in en ruzie soeken en dingen slopen. Ken erg oplucghtend werken seg ik je. |
Onzin of niet, in ze fotoboek staat dat ie het leger ingaat en de toelatingstest heeft gehaald. Daar leert ie ut zuipen wel af.
|
Ga hulp zoeken
|
Ik snap niet dat mensen dit nog steeds serieus nemen.
|
Citaat:
|
ghehe jij weer
|
Citaat:
|
Ok ik sal proberuh
|
wat een debiel
|
:nono:
Op sex werkte je onzin niet. Hier ook niet. :rolleyes: en dat heeft voor fb gesolliciteerd... :eek: |
ik had het topic al zowat gesloten ware het niet dat jij een half uur eerder was.
Magoed is een compleet BS verhaal ieg... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |