Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2003, 14:56
Verwijderd
Jeah laat ik nou es ff beginnen door te segge dat ik heel erg van een drinkie houw éh, ik ben echt niet vies voor een paar shotjes ofzo, kan er op elk moment van de dag erin getikt worden, maarja laat ik verdergaan met muh verhaal, ik drink de hele dag, vooral als ik bij me moppie ben, ik kan alleen bij haar zijn als ik besope ben, bij haar thuis drink ik altijd een wijnflessie van dr moeder, die vind het niet zoerg, maar soms word ik zo dronken dat ik aan die madra ga zitten enzo en dan word ze kwaad, die vader vanhun die is er nooit ofzo, hij is in china met de chinees, maarja als ik niet drink voel ik me niet toppie in me koppie, dan voel ik de adrenaline stijgen en word ik agressief in me kop he, en dat motten me maten niet omdat ik dan altijd wil knokken, dus iedereen geft me constant drank, gisterne kreeg ik flessa battra van me moeder omdat ik een kast had gesloopt, maar op school daar drink ik het meest, ook tijdens de les, als de leeraar iets zegt word ik altijd helemaal parra in me koppie he en dan smijt ik vaak de fles naar het bord terwijl ik em uitscheld zoals hou je tering muil. maar ze gaan me van scorro kicken omdat ik altijd aan de tieten van vrouwen enzo zit omdat ik dronken ben, maarja iemand zei dat ik verslaafd was en dat ik nu hier moet koen voor hulp, weten jullie of ik verslaafd ben ofniet ??
Advertentie
Oud 21-12-2003, 14:57
Verwijderd
-> d&a
Oud 21-12-2003, 15:00
ssjpan
ssjpan is offline
Nou volgens mij heb je nu ook iets te veel op, maar het zou best kunnen dat je verslaafd bent, ik vind je verhaal niet zo fijn lezen.
Oud 21-12-2003, 15:01
Verwijderd
ik heb nu halfe flessie jenefer op hge
Oud 21-12-2003, 15:03
hi
hi is offline
hum ik denk dat je niet verslaafd bent hoor, ik ken namelijk een hoop mensen die dit verhaal ook zo kunnen opschrijven.
Oud 21-12-2003, 15:04
kever
kever is offline
Eh sjonnie je mot zeker ff dimmen met je drankgebruik, al mot ik segge dat ik soms ook geen nee zeg tegen een flesje vodka, dus ik mot eigenlijk me tiefusmuil houwen eh. Maar ik sou seggen stop met die jenever en geef et aan mij en hou verder je muil ok. Godverdomme laatst keek je ook weer naar me moppie toen je dronken was dus ik heb er eigenlijk genoeg van sjonnie. Inleveren die handel dus
Oud 21-12-2003, 15:07
Verwijderd
Op school zuipen? Hoe flik je dat?
Oud 21-12-2003, 15:09
Verwijderd
gewoon in de klas uit me tas, maar vaak zien ze het ik word er ook altijd utiegstuurd
Oud 21-12-2003, 15:10
Verwijderd
Aha, ik dacht al, op welke school zit jij als ze alcohol zuipen tijdens de les goed vinden. Maar uit je verhaal kan je opmaken dat je verslaafd bent ja. Big time.
Oud 21-12-2003, 15:16
needlefreak
needlefreak is offline
drink je elke dag 's morgens als je opstaat al alcohol?
Oud 21-12-2003, 15:20
apekop123
apekop123 is offline
Ja je bent verslaafd.....

kijk is of je 3 maanden niet kunt drinken, lukt dit niet dan weet je het 100% cker
Oud 21-12-2003, 15:26
dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
Drexz schreef op 21-12-2003 @ 16:20:
Ja je bent verslaafd.....

kijk is of je 3 maanden niet kunt drinken, lukt dit niet dan weet je het 100% cker
3Maanden zou ik ook niet volhouden,dat is niet menselijk en het heeft geen nut.
Oud 21-12-2003, 15:37
Verwijderd
hij ouwehoert mensen.. hij heeft altijd van dit soort posts.
Oud 21-12-2003, 15:44
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
********** schreef op 21-12-2003 @ 16:37:
hij ouwehoert mensen.. hij heeft altijd van dit soort posts.
geloof ik best als je dit leest:
Citaat:
maar op school daar drink ik het meest, ook tijdens de les, als de leeraar iets zegt word ik altijd helemaal parra in me koppie he en dan smijt ik vaak de fles naar het bord terwijl ik em uitscheld zoals hou je tering muil.
ik weet niet in welke school jij zit maar ik heb vroeger in veel scholen gezeten (sommige met een slechte reputatie waar veel uitschot zat) en er waren dikwijls incidenten maar als je zo doet dan vlieg je overal buiten.
Oud 21-12-2003, 16:08
Verwijderd
Citaat:
needlefreak schreef op 21-12-2003 @ 16:44:
geloof ik best als je dit leest:

ik weet niet in welke school jij zit maar ik heb vroeger in veel scholen gezeten (sommige met een slechte reputatie waar veel uitschot zat) en er waren dikwijls incidenten maar als je zo doet dan vlieg je overal buiten.
IK ZAT OP KOOGMOLEN IN AGGA AKA KOGGMOLLA AKA KOGGA DAAR ZIJN ALLE LERAREN LEIP GEWOON DIE POLA GESPREID OP TAFEL
Oud 21-12-2003, 16:11
Verwijderd
toch vind ik dmtdmt best cool
Oud 21-12-2003, 16:20
Verwijderd
Citaat:
raaah schreef op 21-12-2003 @ 17:11:
dan zal jij samen met hem branden in de hell!
Oud 21-12-2003, 16:27
Verwijderd
----------------->> onzin
Oud 21-12-2003, 16:42
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
EH

Ik word de laatste tijd schijtziek van al dat gezeik over die batra
lekker flessie elke dag mot gewoon kunnen, je moet gewoon van het leve genieten zoals me padra altijd tegen mij zegt.
Als je zo in de shit zit met je scorro enso mot je gewoon slim aanpakken gap. In de pauze gewoon met je kameraden veel vodka suipen en dan in een tussnuurtje lekker veel shit slopen, dath elpt tegen je aggresie. Als al mn maten thuis zijn en mn pa en mn ooms zijn er ook dan gaan we met ze alle het dorp in en ruzie soeken en dingen slopen. Ken erg oplucghtend werken seg ik je.
Oud 21-12-2003, 16:43
Verwijderd
Onzin of niet, in ze fotoboek staat dat ie het leger ingaat en de toelatingstest heeft gehaald. Daar leert ie ut zuipen wel af.
Oud 21-12-2003, 17:18
Evil creature
Evil creature is offline
Ga hulp zoeken
Oud 21-12-2003, 17:39
Verwijderd
Ik snap niet dat mensen dit nog steeds serieus nemen.
Oud 21-12-2003, 17:55
Verwijderd
Citaat:
raaah schreef op 21-12-2003 @ 17:11:
ik vind jouw ook tranga skatje, kom we gaan iets drinken samen ofzo...
Oud 21-12-2003, 18:03
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
ghehe jij weer
Oud 21-12-2003, 18:40
kever
kever is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 21-12-2003 @ 18:18:
ik ben tan2 skeer djoek me plies in me ribben
Nohspang mang we komen soo, doe maar je laatste dingentjes want leven zul je niet lang meer weettok ;x
Oud 21-12-2003, 19:35
Verwijderd
Ok ik sal proberuh
Oud 21-12-2003, 21:14
Dreaglin
Dreaglin is offline
wat een debiel
Oud 21-12-2003, 23:56
Verwijderd

Op sex werkte je onzin niet. Hier ook niet.

en dat heeft voor fb gesolliciteerd...
Oud 22-12-2003, 00:46
Verwijderd
ik had het topic al zowat gesloten ware het niet dat jij een half uur eerder was.
Magoed is een compleet BS verhaal ieg...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten