Jeah laat ik nou es ff beginnen door te segge dat ik heel erg van een drinkie houw éh, ik ben echt niet vies voor een paar shotjes ofzo, kan er op elk moment van de dag erin getikt worden, maarja laat ik verdergaan met muh verhaal, ik drink de hele dag, vooral als ik bij me moppie ben, ik kan alleen bij haar zijn als ik besope ben, bij haar thuis drink ik altijd een wijnflessie van dr moeder, die vind het niet zoerg, maar soms word ik zo dronken dat ik aan die madra ga zitten enzo en dan word ze kwaad, die vader vanhun die is er nooit ofzo, hij is in china met de chinees, maarja als ik niet drink voel ik me niet toppie in me koppie, dan voel ik de adrenaline stijgen en word ik agressief in me kop he, en dat motten me maten niet omdat ik dan altijd wil knokken, dus iedereen geft me constant drank, gisterne kreeg ik flessa battra van me moeder omdat ik een kast had gesloopt, maar op school daar drink ik het meest, ook tijdens de les, als de leeraar iets zegt word ik altijd helemaal parra in me koppie he en dan smijt ik vaak de fles naar het bord terwijl ik em uitscheld zoals hou je tering muil. maar ze gaan me van scorro kicken omdat ik altijd aan de tieten van vrouwen enzo zit omdat ik dronken ben, maarja iemand zei dat ik verslaafd was en dat ik nu hier moet koen voor hulp, weten jullie of ik verslaafd ben ofniet ??
|