![]() |
Wie durft het aan?
De audities van verschillende toneelscholen komen er weer aan! Wie heeft zich al opgegeven? Zoja, voor welke school/richting? En is het de eerste keer auditie doen of heb je het al vaker geprobeerd? Misschien kunnen mensen met auditie-ervaring wat tips geven!
|
kzou het ook wel willen, maar ga toch een andere kant uit.
|
in februari ga ik auditie doen bij lucia marthas.
Ben benieuwd... Denk niet dat ik er door kom. Tips: zorg voor een overweldigende uitstraling. Zorg dat je opvalt. Kijk de jury aan. Doe goed je best :) |
Citaat:
|
ik ga in arnhem, amsterdam en maastricht auditie doen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga niet naar een toneelschool, zo goed ben ik nou ook weer niet. En ik wil heel graag psychologie gaan doen. :)
|
nou ik zou wel willen maaaaaaaaaar ik moet nog ff naar school....zit nog maar id 2e (havo/vwo) :( maaaaaaar als ik eenmaal zo ver ben wil ik zoooooow graag naar un toneel school
ik zit nu al wel op jeugdtheater hofplein (ook leuk hor!) (y) kusjes wuifwiuif :rolleyes: |
Ik ga zelf in Utrecht auditeren, en in Eindhoven. Word ik niet aangenomen, en loop ik geen andere leuke opleiding tegen het lijf, ga ik n jaartje werken.
|
Ik ga misschien auditie doen bij de Theaterschool afdeling docent dans in Amsterdam.
|
nee, daar heb ik geen behoefte aan...
ik ben liever een kijker die daarna een leuke (of minder leuke) mening geeft. idols heb ik altijd als een soort jury bekeken, heerlijk om af en toe een echt talent te horen. |
Citaat:
ikke ook (daan...begin je al door te krijgen wie ik ben :P) |
Citaat:
|
nou nou nou nou nou, daan toch! dat zeg je toch niet tegen je julia ;)
|
Citaat:
|
Ik heb binnenkort ook audities.. best wel scary (heb ik normaal eigenlijk nooit).
Eerst voor drama in Arnhem, tussendoor een x (en hopelijk meer keren ;) ) in Maastricht, en ook nog drie zaterdagen in Eindhoven... :s :s :s :rolleyes: :rolleyes: ben benieuwd.. bedankt voor de tips iig. Keb alvast een leuke monoloog, van hugo Claus :) |
Weet je wat zo jammer is altijd met dit soort opleidingen....
Je bent eigenlijk voor een groot deel van succes afhankelijk en als je goed bent is dat geen probleem maar als je nét niet dátgene hebt wat ze willen sta je daar, dan heb je misschien wel het diploma van de toneelschool (of wat dan ook) in je handen maar nog geen baan....... Ik zelf houd me bezig met cabaret heb er ook over gedacht om een opleiding in die richting te doen. Ik heb nu toch maar besloten om naar de PABO te gaan zodat ik in ieder geval iéts heb. (als de vergrijzing toeslaat) daarnaa ga ik nog wel zien. |
het is niet dat je niks hebt als je een toneelopleiding hebt hoor... je kunt dan ook echt wel meer kanten op als alleen "acteur"...
ben overigens door in amsterdam |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37. |