Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
nee, daar heb ik geen behoefte aan...
ik ben liever een kijker die daarna een leuke (of minder leuke) mening geeft. idols heb ik altijd als een soort jury bekeken, heerlijk om af en toe een echt talent te horen.
|
Verwijderd
|
Ik heb binnenkort ook audities.. best wel scary (heb ik normaal eigenlijk nooit).
Eerst voor drama in Arnhem, tussendoor een x (en hopelijk meer keren ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Keb alvast een leuke monoloog, van hugo Claus ![]() |
![]() |
|
![]() |
Weet je wat zo jammer is altijd met dit soort opleidingen....
Je bent eigenlijk voor een groot deel van succes afhankelijk en als je goed bent is dat geen probleem maar als je nét niet dátgene hebt wat ze willen sta je daar, dan heb je misschien wel het diploma van de toneelschool (of wat dan ook) in je handen maar nog geen baan....... Ik zelf houd me bezig met cabaret heb er ook over gedacht om een opleiding in die richting te doen. Ik heb nu toch maar besloten om naar de PABO te gaan zodat ik in ieder geval iéts heb. (als de vergrijzing toeslaat) daarnaa ga ik nog wel zien.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Anti-Nagelbijt-Actie, wie doet er mee? Stefanie | 11 | 17-02-2004 14:00 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Kan iemand mij alsjblieft naamvallen Duits uitleggen? LadyApocalyps | 4 | 23-01-2003 11:23 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummers. deel II Cinamon | 239 | 17-06-2002 16:02 | |
De Kantine |
ACT-test: durf je het aan? Rabbi Daniel | 6 | 29-04-2002 20:08 | |
Verhalen & Gedichten |
De slappeling HipHopSter | 0 | 02-12-2001 12:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Aan iedereen met groot schrijftalent en arrogantie Hannibal | 50 | 29-08-2001 23:20 |