![]() |
Liefdesverdriet: hoe kom je er vanaf
Nou, de titel spreekt voor zichzelf
:( Hoe kom jij het makkelijkst van je liefdesverdriet af? wat voel je? waar denk je aan? :( |
Toen het pas uit was met mijn ex heb ik veel afleiding gezocht. Lekker proberen aan andere dingen te denken. Lekker weg gaan, niet achter je computer blijven zitten of er over na gaan denken. Echt makkelijk is het niet. Maar het kan een beetje helpen. Soms had ik dan nog van die momenten dat ik er aan dacht en dat maakte mij weer ongelukkig. Tis niet simpel... :(
|
Zelf denk ik altijd:
het heeft toch geen zin om naar het verleden te kijken... je kan er toch niks meer aan veranderen, en het hoort er ook allemaal bij ik weet het, het is triest: op je eigen topic reageren :p |
Klopt...Je kan er inderdaad niets meer aan veranderen... :( Helaas
|
Citaat:
shit happens |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mijn vorige relatie ging het op het laatst gewoon echt niet meer lekker, en ik denk er gewoon steeds aan hoe vervelend ik me toen heb gevoeld, dan ben ik blij dat ik er vanaf ben.
|
Als een relatie niet meer gaat is het inderdaad het beste dat je 'm gewoon stopt... ik zou niet door gaan, ook niet omdat je de ander anders kwetst... het is zo beter voor jezelf
|
rebound
|
hoe kom je er vanaf?
niet eigenlijk :o maar gewoon wachten (tijd heelt alle wonden (bijna dan ;)) |
Veel afleiding, veeel leuke dingen doen, af en toe lekker snotteren en natuurlijk veeel chocolade..
Wat er ook gebeurd, chocolade helpt :) |
Citaat:
|
Het slijt wel. Maar het duurt even. En waarom zou je geen verdriet mogen hebben om iemand van die je hield? Het zou veel erger zijn als het je niks deed, toch?
|
Als je lang genoeg met je ex omgaat, gaat het vanzelf over.
|
Veel gaan drinken.
|
Niet.
|
Ijs.. heel veel chocoladeijs...
|
Gewoon door er geleidelijk over heen te komen en jezelf intussen op een leuke manier af te leiden.
|
pfff, wil je mijn stappen kennen,
zaterdag begrepen dat ik echt niet de juiste persoon was, hij deed nogal lullig; ik bven zo verliefd op haar (een kennis van mij nog wel !) toen die avond heel kwaad geweest, de volgende dag heel verdrietig, en vandaag iets meer normaal.... (Ps. ik had niet echt een relatie met hem, maar wel iets dat meer was dan vriendschap maar minder dan relatie, iig vanuit mijn kant.) |
Shoppen en chocola eten (y).
|
Citaat:
|
Een probate kouwe douche is erachter komen dat het eigenlijk een kloothommel was, die je tranen niet waard is. Dat is echt zo lullig, maar liefdesverdriet heb je niet meer!
|
eerst ff flink janken een tijd
afleiding zoeken de eerste komende tijd geen foto's meer van hem/haar bekijken zeggen tegen jezelf dat het zo beter is muziek helpt mij altijd wel veel met vrienden op gaan trekken meestal voel ik pijn en vedriet en wat ik denk het is misschien toch beter zo |
geen idee hoe ik er vanaf zou moeten komen. Denk veel praten ofzo want veel dingen die ik zou gaan doen doet me toch wel denken aan hem.
Het zou mij ontzettend pijn doen en loop de hele tijd met een kutgevoel rond. Kan alleen nog maar huilen dan. |
Leuke dingen doen!!! Met vrienden/vriendinnen afspreken (en vooral voor de meiden) veel winkelen! Uitgaan, naar de bios enz. enz.
|
Ja, en een keertje boos op 'm/'r worden, mag best met een slechte reden zijn. Helpt al een heel stuk. Bij voorkeur met een slechte reden zelfs, zodat je 'm/'r daarna doodmakkelijk kunt vergeven en weer op normale voet verder leven.
|
Citaat:
|
jezelf bezighouden! ben enurm gaan stappen!!! Komt ammul goed met mij!
|
Veel snoepen en snacken, enorm veel leuke dingen met je vrienden doen, veel lachen :D
|
mmm hoe probeer ik het te verwerken :-) veel praten erover, af en toe je ff goed laten gaan (zowel emotioneel als gewoon op stap) en vooral denken "dat heb ik mogen meemaken, daar zijn er velen jaloers op..." denk k....
|
blij dat ik dit zie... vandaag hebben we het uitgemaakt.. ik weet dat het eigenlijk beter is zo (voel meer voor haar dan zij voor mij) maar mijn hart wil het niet... ok...
waar is pure chocola als je het nodig hebt??? naja.. ga maar ff afleiding zoeken... ga ff wat tips proberen hier, meeste zijn wel logisch dat ze werken |
Eerst huil ik een tijdje en daarna gaak voor de afleiding achter me Psx2 zitten en me favoow spel spelen werkt altijd bij mij (y)
En als dat nog niet lukt Dan is er nog een geheim wapen...Chocola... :) |
maar wat doe je als je de hele tijd bij hem/haar bent...Als jullie bijvoorbeeld in dezelfde klas zitten.
|
Citaat:
|
van liefdesverdriet kom je niet af....
....dat moet slijten was het maar zo makkelijk, ja en afleiding zoeken is goed maar daar gaat het niet van over, want soms ga je het dan wegstoppen en dat word het alleen maar erger. alle soort verdriet moet slijten... het verdriet moet eruit...dus als je moet huilen moet je huilen en het niet inhouden want dan duurt t alleen maar langer! |
Citaat:
|
Citaat:
|
zou ik ook wel is willen weten! het is inmiddels al meer dan een half jaar geleden :s
|
huilen huilen huilen
verscheuren alles wat je van hem hebt hem samen met vrienden zwart maken hem een eikel vinden nieuwe mensen ontmoeten maar er is neit echt een handleiding voor.. je zal het op je eigen manier zelf meoten doen |
Eh...
mijn vriendinnen spelen voor mental coach ("hij is toch een eikel, je hebt hem niet nodig!") en ik probeer zelf te doen of er niks aan de hand is. Werkt niet :s |
Citaat:
Je komt er wel overheen joh.. :) En hopelijk ik ook.. *knuffel* |
Het overkomt iedereen, en iedereen komt er uiteindelijk echt weer overheen. Gun jezelf die rouw periode, jank lekker je ogen uit je hoofd en stop jezelf vol met chocola, en je gaat lekker op hem zitten afgeven met vrendinnen, en dan opeens is er een hele dag voorbij gegaan zonder dat je aan hem hebt gedacht.
|
Citaat:
Same here... |
Citaat:
Resultaat, gewoon lekker suffen, een hele tijd :) |
oude dagboeken lezen waarin ik eindeloos en met veel gevoel voor drama doorratel over jongens waar ik nu haast niet meer aan denk.
conclusie: ook dit gaat over. tis niet mn eerste gebroken hart en het zal ook niet de laatste zijn. (mm vergeet dat laatste maar, is niet echt bemoedigend) |
Liefdesverdriet bestaat niet.
|
In het begin zorgen dat je het heel druk hebt zodat je er niet eens aan kunt denken.
Later, tsja, gewoon wachten. Het slijt, duurt lang, maar wordt steeds minder. (ik ben er nu na 2,5 maanden ook nog steeds niet vanaf, maar het wordt wel steeds minder) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |