Advertentie | |
|
![]() |
|
Als een relatie niet meer gaat is het inderdaad het beste dat je 'm gewoon stopt... ik zou niet door gaan, ook niet omdat je de ander anders kwetst... het is zo beter voor jezelf
||
Citaat:
|
pfff, wil je mijn stappen kennen,
zaterdag begrepen dat ik echt niet de juiste persoon was, hij deed nogal lullig; ik bven zo verliefd op haar (een kennis van mij nog wel !) toen die avond heel kwaad geweest, de volgende dag heel verdrietig, en vandaag iets meer normaal.... (Ps. ik had niet echt een relatie met hem, maar wel iets dat meer was dan vriendschap maar minder dan relatie, iig vanuit mijn kant.) |
![]() |
|
![]() |
eerst ff flink janken een tijd
afleiding zoeken de eerste komende tijd geen foto's meer van hem/haar bekijken zeggen tegen jezelf dat het zo beter is muziek helpt mij altijd wel veel met vrienden op gaan trekken meestal voel ik pijn en vedriet en wat ik denk het is misschien toch beter zo
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
blij dat ik dit zie... vandaag hebben we het uitgemaakt.. ik weet dat het eigenlijk beter is zo (voel meer voor haar dan zij voor mij) maar mijn hart wil het niet... ok...
waar is pure chocola als je het nodig hebt??? naja.. ga maar ff afleiding zoeken... ga ff wat tips proberen hier, meeste zijn wel logisch dat ze werken |
![]() |
|
Verwijderd
|
van liefdesverdriet kom je niet af....
....dat moet slijten was het maar zo makkelijk, ja en afleiding zoeken is goed maar daar gaat het niet van over, want soms ga je het dan wegstoppen en dat word het alleen maar erger. alle soort verdriet moet slijten... het verdriet moet eruit...dus als je moet huilen moet je huilen en het niet inhouden want dan duurt t alleen maar langer! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
huilen huilen huilen
verscheuren alles wat je van hem hebt hem samen met vrienden zwart maken hem een eikel vinden nieuwe mensen ontmoeten maar er is neit echt een handleiding voor.. je zal het op je eigen manier zelf meoten doen
||
Citaat:
Je komt er wel overheen joh.. ![]() *knuffel* |
![]() |
|
Het overkomt iedereen, en iedereen komt er uiteindelijk echt weer overheen. Gun jezelf die rouw periode, jank lekker je ogen uit je hoofd en stop jezelf vol met chocola, en je gaat lekker op hem zitten afgeven met vrendinnen, en dan opeens is er een hele dag voorbij gegaan zonder dat je aan hem hebt gedacht.
|
![]() |
|
oude dagboeken lezen waarin ik eindeloos en met veel gevoel voor drama doorratel over jongens waar ik nu haast niet meer aan denk.
conclusie: ook dit gaat over. tis niet mn eerste gebroken hart en het zal ook niet de laatste zijn. (mm vergeet dat laatste maar, is niet echt bemoedigend)
|
In het begin zorgen dat je het heel druk hebt zodat je er niet eens aan kunt denken.
Later, tsja, gewoon wachten. Het slijt, duurt lang, maar wordt steeds minder. (ik ben er nu na 2,5 maanden ook nog steeds niet vanaf, maar het wordt wel steeds minder)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #83 Geel | 500 | 23-02-2011 15:05 | |
De Kantine |
weerwolfspel #32 Eye of Sauron | 345 | 15-04-2007 21:09 | |
De Kantine |
weerwolfspel #31 twinkebel | 500 | 03-04-2007 20:36 | |
ARTistiek |