![]() |
Waarom altijd voetbal???
Waarom is er altijd voetbal op tv? :confused:
Je hoeft de tv maar aan te zetten of er is weer voetbal, niet dat ik een hekel aan die sport heb, maar ietsje minder mag ook wel. |
Voetbal op TV, dat kan beter op Films en T.V :)
|
Omdat dat de meest belangrijke/beoefende/interessantste sport van Nederland is?
|
Ja, er is echt een overkill aan voetbal op tv. Vroeger volgde ik het allemaal, maar tegenwoordig heb ik er geen zin meer in. Studio Sport blijft gewoon Studio Sport. Maar bijv. Voetbal Insite vind ik echt :nono:
|
Ik vind het wel meevallen hoor.
Alleen studiosport en soms een wedstrijd (maar die zijn voornamelijk op Canal+) Er blijven nog zat andere zenders over om naar te kijken als je niet van voetbal houdt. |
Dat valt best mee, er zijn zat andere zenders waar iets anders op wordt uitgezonden. En er zit een knop op dat ding dus als je het niet wil zien dan zap je weg of zet je hem uit.
|
Veel voetbal = veel kijkers = veel adverteerders rondom voetbal (of iig hogere prijs per reclame) = veel bling bling = veel voetbal = enz.
|
Veel voetbal leidt tot veel kijkers? Eerder andersom. Er is blijkbaar vraag naar.
Maar, zo erg is het nou ook weer niet. Je kunt prima voetbal ontwijken en naar iets anders kijken... |
Omdat er zoveel voetbal op tv is kijk ik bijna nooit studio sport. Ik denk dat ze eens een kijkersonderzoek zouden moeten houden en onderzoeken hoe groot de belangstelling is voor elke sport, en die belangstelling vertalen naar het programma.
|
er is veel voetbal op tv, als je het vergelijkt met de andere sporten...
ik pleit voor meer American Football op tv :) |
Citaat:
Maar inderdaad: het valt mee (y) |
Volkssport nummer èèn. Tevens een van de meeste belangrijke dingen, van de onbelangrijke zaken in 't leven.
|
Natuurlijk valt dat allemaal reuze mee.
|
Op zich vind ik niet dat er te veel voetbal op tv is, alleen teveel buitenlands. We kunnen de hele engelse en duitse competitie volgen, + besprekingen van een uur , maar ik zou zeggen vervang dat voor de nederlandse competitie! Ik vind het geen vervelende competities maar hier in Nl zou ik toch liever dat ze maar aandacht besteden aan "onze " competitie. Zelf heb ik geen canal +, en kan dus de competitie volgen met samenvattingen. Minder hoeft neit alleen vervang het buitenlandse voetbal door de nl'se competitie, en laat van de buitenlandse wedstrijden maar de samenvatting zien.
|
Ik heb er geen problemen mee hoor ;)
|
Citaat:
En die programma's op RTL5, Engels & Duits voetbal en Voetbal Insite trekken gewoon super veel kijkcijfers. Als er minder voetbal op TV moet komen, zijn de voetbalprogramma's op SBS6 de eerste die je er af moet halen. Daar kijkt geen hond naar. |
gewoon een kwestie van veel vraag erna, en je kunt er veel geld mee verdienen
|
Citaat:
toen ze op een gegeven moment zelfs (toen nog) toto-divisie wedstrijden live uit gingen zenden werd het iets te gek.. maar ook nu is er nog veel voetbal op tv.. kijk eens op eurosport als je voor de derde keer wilt zien hoe Real Madrid in 1998 de Champions League won! :rolleyes: maar blijkbaar wordt er naar gekeken anders zenden ze het niet uit.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |