Advertentie | |
|
![]() |
|
Op zich vind ik niet dat er te veel voetbal op tv is, alleen teveel buitenlands. We kunnen de hele engelse en duitse competitie volgen, + besprekingen van een uur , maar ik zou zeggen vervang dat voor de nederlandse competitie! Ik vind het geen vervelende competities maar hier in Nl zou ik toch liever dat ze maar aandacht besteden aan "onze " competitie. Zelf heb ik geen canal +, en kan dus de competitie volgen met samenvattingen. Minder hoeft neit alleen vervang het buitenlandse voetbal door de nl'se competitie, en laat van de buitenlandse wedstrijden maar de samenvatting zien.
|
![]() |
||
Citaat:
En die programma's op RTL5, Engels & Duits voetbal en Voetbal Insite trekken gewoon super veel kijkcijfers. Als er minder voetbal op TV moet komen, zijn de voetbalprogramma's op SBS6 de eerste die je er af moet halen. Daar kijkt geen hond naar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() toen ze op een gegeven moment zelfs (toen nog) toto-divisie wedstrijden live uit gingen zenden werd het iets te gek.. maar ook nu is er nog veel voetbal op tv.. kijk eens op eurosport als je voor de derde keer wilt zien hoe Real Madrid in 1998 de Champions League won! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |