Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2003, 10:08
sportfreak
sportfreak is offline
Waarom is er altijd voetbal op tv?
Je hoeft de tv maar aan te zetten of er is weer voetbal, niet dat ik een hekel aan die sport heb, maar ietsje minder mag ook wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2003, 10:27
Mitros
Mitros is offline
Voetbal op TV, dat kan beter op Films en T.V
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 10:28
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Omdat dat de meest belangrijke/beoefende/interessantste sport van Nederland is?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 10:35
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ja, er is echt een overkill aan voetbal op tv. Vroeger volgde ik het allemaal, maar tegenwoordig heb ik er geen zin meer in. Studio Sport blijft gewoon Studio Sport. Maar bijv. Voetbal Insite vind ik echt
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 11:02
Balance
Balance is offline
Ik vind het wel meevallen hoor.
Alleen studiosport en soms een wedstrijd (maar die zijn voornamelijk op Canal+)
Er blijven nog zat andere zenders over om naar te kijken als je niet van voetbal houdt.
Oud 28-12-2003, 11:20
Verwijderd
Dat valt best mee, er zijn zat andere zenders waar iets anders op wordt uitgezonden. En er zit een knop op dat ding dus als je het niet wil zien dan zap je weg of zet je hem uit.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 11:22
Verwijderd
Veel voetbal = veel kijkers = veel adverteerders rondom voetbal (of iig hogere prijs per reclame) = veel bling bling = veel voetbal = enz.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 11:25
martijn1985
martijn1985 is offline
Veel voetbal leidt tot veel kijkers? Eerder andersom. Er is blijkbaar vraag naar.

Maar, zo erg is het nou ook weer niet. Je kunt prima voetbal ontwijken en naar iets anders kijken...
Oud 28-12-2003, 11:30
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Omdat er zoveel voetbal op tv is kijk ik bijna nooit studio sport. Ik denk dat ze eens een kijkersonderzoek zouden moeten houden en onderzoeken hoe groot de belangstelling is voor elke sport, en die belangstelling vertalen naar het programma.
Oud 28-12-2003, 11:49
L1
L1 is offline
er is veel voetbal op tv, als je het vergelijkt met de andere sporten...

ik pleit voor meer American Football op tv
Oud 28-12-2003, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 28-12-2003 @ 12:02:
Ik vind het wel meevallen hoor.
Alleen studiosport en soms een wedstrijd (maar die zijn voornamelijk op Canal+)
Er blijven nog zat andere zenders over om naar te kijken als je niet van voetbal houdt.
Studio Sport zit altijd vol met voetbal: de andere berichten worden er vaak even tussen gepropt. Terwijl dat soms om toch redelijk grote prestaties gaat
Maar inderdaad: het valt mee
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 11:59
Verwijderd
Volkssport nummer èèn. Tevens een van de meeste belangrijke dingen, van de onbelangrijke zaken in 't leven.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 12:01
Thomas
Thomas is offline
Natuurlijk valt dat allemaal reuze mee.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 16:19
sharkkkie
sharkkkie is offline
Op zich vind ik niet dat er te veel voetbal op tv is, alleen teveel buitenlands. We kunnen de hele engelse en duitse competitie volgen, + besprekingen van een uur , maar ik zou zeggen vervang dat voor de nederlandse competitie! Ik vind het geen vervelende competities maar hier in Nl zou ik toch liever dat ze maar aandacht besteden aan "onze " competitie. Zelf heb ik geen canal +, en kan dus de competitie volgen met samenvattingen. Minder hoeft neit alleen vervang het buitenlandse voetbal door de nl'se competitie, en laat van de buitenlandse wedstrijden maar de samenvatting zien.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 17:45
Wave
Wave is offline
Ik heb er geen problemen mee hoor
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 17:03
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
sharkkkie schreef op 28-12-2003 @ 17:19:
Op zich vind ik niet dat er te veel voetbal op tv is, alleen teveel buitenlands. We kunnen de hele engelse en duitse competitie volgen, + besprekingen van een uur , maar ik zou zeggen vervang dat voor de nederlandse competitie! Ik vind het geen vervelende competities maar hier in Nl zou ik toch liever dat ze maar aandacht besteden aan "onze " competitie. Zelf heb ik geen canal +, en kan dus de competitie volgen met samenvattingen. Minder hoeft neit alleen vervang het buitenlandse voetbal door de nl'se competitie, en laat van de buitenlandse wedstrijden maar de samenvatting zien.
Je kan niet zomaar eventjes wat Eredivisie uitzenden. Canal+ mag ze live uitzenden. Studio sport de samenvattingen.

En die programma's op RTL5, Engels & Duits voetbal en Voetbal Insite trekken gewoon super veel kijkcijfers. Als er minder voetbal op TV moet komen, zijn de voetbalprogramma's op SBS6 de eerste die je er af moet halen. Daar kijkt geen hond naar.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 17:25
Ketjing
Ketjing is offline
gewoon een kwestie van veel vraag erna, en je kunt er veel geld mee verdienen
Oud 31-12-2003, 18:17
Point of View
Point of View is offline
Citaat:
L1 schreef op 28-12-2003 @ 12:49:
er is veel voetbal op tv, als je het vergelijkt met de andere sporten...

ik pleit voor meer American Football op tv

toen ze op een gegeven moment zelfs (toen nog) toto-divisie wedstrijden live uit gingen zenden werd het iets te gek.. maar ook nu is er nog veel voetbal op tv.. kijk eens op eurosport als je voor de derde keer wilt zien hoe Real Madrid in 1998 de Champions League won! maar blijkbaar wordt er naar gekeken anders zenden ze het niet uit..
Oud 01-01-2004, 01:03
mmmm
mmmm is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 28-12-2003 @ 11:35:
Ja, er is echt een overkill aan voetbal op tv. Vroeger volgde ik het allemaal, maar tegenwoordig heb ik er geen zin meer in. Studio Sport blijft gewoon Studio Sport. Maar bijv. Voetbal Insite vind ik echt
, Voetbal Insite is niet , dat is altijd leuk , met Johan Derksen erin, mooie gesprekken en onthullende uitspraken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten