Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
of je moet dat dan ook meteen invoeren bij voetbal, is dat probleem uit de weg. dan nog vind ik het niet bij voetbal passen.. een testwedstrijd is misschien wel wat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder vind ik die oefenwedstrijden met onbeperkt wisselen meestal erg rommelig en flut. Oke, toegegeven dat dat bij echte wedstrijden wel iets minder zal zijn, maar toch. En ook vind ik het zoals het nu is wel mooi: een wissel nu, kan soms erg belangrijk zijn voor de wedstrijd. Met onbeperkt wisselen verlies je dat een beetje, omdat je altijd wel weer anders weer kunt gaan wisselen als de invaller geen goed effect heeft. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat gelul over dat het een charme is op deze manier dat is het enige excuus bijna wat ik altijd lees als er iemand wat zegt over een verandering bij het voetbal, voor de spelers lijkt het me ook prettiger, kun je af en toe ff 2(ik noem maar ff wat) minuten rust nemen en vervolgens weer verder spelen.
||
Citaat:
![]() Dat spelers niet op mekaar zijn ingespeelt is onzin, waar train je doordeweeks dan nog voor? Dat ze moe zijn na een wedstrijdje vind ik ook onzin want er zijn zat andere sporten waar ze niet zoveel rust hebben.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |