![]() |
ben op iemand, maar hij heeft al een lief
Ik zit dus achter een jongen die al een lief heeft, en 'k heb het hem vertelt. Hij reageerde positief en al dusjah. En 'k heb hem ook toegevoegt op msn. En gisteren zei hij zo van kvondet jammer dak al iemand heb, alé ja, kdacht zo van damn é. Toen vroeg ik van damn, voorwa damn? Ewel zei hij, omdat nie ga gaan é tussen ons.
Alé, als hij z'n lief graag ziet en al moet hij toch nie zeggen van damn. Tis toch mijn probleem dan dak achter em zit, da's dan toch pech voor mij, of nie soms? :confused: Da's toch nie normaal dat ie zei van, kdacht zo van damn tga nie gaan tussen ons... Toen vroegek ook nog van, mochte geen lief gehad hebben, zoudet mss willen aanmaken ofzo met mij, en toen zei hij van wie weet, wie weet... |
Wegblijven, hij is niet eerlijk in zijn opzet.
|
Hij is dom, hij is zo van, mocht het niet lukken met mijn vriendin dan heb ik haar altijd nog achter de hand.
Het zou trouwens fijn zijn als je iets meer abn probeerde te typen. |
Praat eerst eens gewoon Nederlands!
|
:( dat heb ik dus ook, ik heb vorige week een jongen ontmoet waar ik helemaal gek op ben, maar helaas blijkt ie een vriendin te hebben, maar nu (ik heb alleen contact via icq) vraagt ie allemaal suggestieve dingen, wat vind je van me enzo, en wat moet een jongen hebben (ik: lief en humor) en dan zegt hij dattie lief en en humor heeft...
Ik word er echt gek van, en heb em ook gevraagd waarom hij het vraagt als hij een vriendin heeft. Hij vond het leuk om te horen zei hij.... heel vaag... Hij vermoed denk ik wel dat ik hem leuk vind, al heb ik dat niet heel duidelijk tegen hem gezegd, en ik wil geen tweejaarlange relatie verstoren... :( |
Gewoon zorgen dat hij je leuker gaat vinden dan zijn huidige liefde :)
-Desecrator |
Citaat:
|
ik denk dat hij jou ook leuk vind..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien denk je nu dat hij je leuk gaat vinden maar wat ik denk is dat hij aandacht wilt, en dat hij zo langzamerhand meer zelfvertrouwen krijgt, en hij laat jou denken dat hij jou leuk vind terwijl dat niet zo is. dus ik denk dat hij gewoon wilt dat jij verliefd op hem Blijft. want hij zou teleurgesteld ofzo zijn als het over gaat. hij wilt gewoon leuk gevonden worden door meer meisjes ofzo...
jah misschien is het niet zo hoor...maar ehm ik heb zo een situatie meegemaakt, en het is nie fijn om zo gebruikt te worden.:( |
Citaat:
|
je moet er gewoon voor zorgen dat hij jou leuker gaat vinden dan haar en een beetje geduld hebben........
*~xXx~*Druppel*~xXx~* |
Citaat:
|
Citaat:
ja, dat is alles, toch :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17. |