![]() |
na hoelang werd je ex weer je beste vriend(in)?
Je was eerst heel goed bevriend met iemand, dat ging over in een relatie, die relatie ging weer uit...hoelang duurde het bij jullie voordat het weer "als vanouds was"zeg maar. of werd het nooit meer zo?
|
Na een relatie van bijna 24 maanden ging het uit met mijn ex-vriendin. Daarna verhuisde zij naar een grotere stad omdat ze daar ging studeren. Sindsdien heb ik haar eigenlijk bijna niet meer gesproken. Zeker niet IRL, maar heel af en toe nog eens een nietszeggend gesprek op MSN. Als ik eerlijk moet zijn vind ik het nog niet eens erg ook.
|
Nee, we ontlopen elkaar nu totaal en hebben elkaar geneens gelukkig nieuwjaar gewenst! Tuurlijk hadden we het allebei anders gewild maar beide om een andere reden lukt dat nu niet meer! Daarom is het ook moeilijk om met je/een(beste) vriend iets te krijgen, als het uitgaat wordt het meestal nooit meer zo als vroeger. Men zegt wel 'we blijven vrienden' maar meestal loopt de relatie niet voor niets stuk(in mijn geval dan) en dan kan het vaak gewoon niet meer goed komen. Ik zeg niet dat het in alle gevallen zo is maar vaak is het wel zo. Echte goede maatjes kun je meestal vergeten, vage vrienden of goede kennissen kan wel nog!!!
|
de laatste keer dat dat gebeurde was dat na een maand of 3
dat liep ook helemaal fout :( |
De enige ex die ik aan een serieuze relatie heb overgehouden, is m'n beste vriend niet meer geworden (en ik betwijfel of het ooit zal gebeuren). De exen die ik aan de minder serieuze relaties heb over gehouden, zijn allemaal vrienden gebleven. Dus eigenlijk meteen, behalve de enige serieuze :s
|
Ik beschouw eigenlijk maar een ex nog als vriend, de 'rest' niet.
|
euhm.. na een halfjaar ongeveer
|
uhm, niet.
maar na een paar maanden begonnen we wel weer iets meer dan alleen 'hoi' tegen elkaar te zeggen en ik kan nu gewoon met hem praten. maar echt hele goede vrienden zijn we niet. |
Citaat:
Terwijl we beide toch ons best doen om alles weer zoals vorig jaar te krijgen, wil het niet echt lukken. |
na een week of 3 waren we weer even close als altijd, na een relatie van 3.5 jaar btw
|
Niet, nooit, never...
|
Dat zijn we niet geworden, en mijn béste vriend zal hij sowieso niet meer worden, want het ging uit doordat we uit elkaar waren gegroeid, dus ook voor een beste vriendschap passen we niet meer goed genoeg bij elkaar. Gewoon vrienden of goede kennissen zouden we best kunnen worden, maar we hebben geen van beide de behoefte om daar moeite voor te doen.
|
Na 3 weken. Had 2,5 week iets met hem gehad en het ging op een kutmanier uit, maar nu is hij een van mijn beste vrienden..
|
Zoals vanouds is het nooit meer geworden, maar met 2 ex-vrienden is het toch heel erg terug in de buurt hoor!
Zo ben ik op Nieuwjaarsnacht spontaan naar één van hen gegaan en hem en zijn vriendin het beste gewenst voor het nieuwe jaar. Heb me goed geamuseerd met hen. Terwijl ik voor de andere spontaan m'n hoofd heb omgedraait! Kan het nog tegengestelder zijn??? Het moet gewoon kunnen om vanuit een vriendschap een relatie te beginnen, maar omgekeerd moet ook zeker kunnen! Greets Lieve,xxx |
Dat is nooit gebeurd en zal nooit gebeuren denk ik. Ik moet een ex gewoon niet meer zien..dat is het beste voor mij.
|
mijn enige echte ex heeft zich een jaar als je grootse lul op aarde lopen gedragen, daarna mij opgebeld om te slijmen en exuses aan te bieden en eh... beste vrienden? Ik kan hem niet uitstaan :)
lol nog nooit gebeurd dus |
Ik denk dat het heel moeilijk is in bijna alle situatie's. Het gaat (meestal) uit omdat het niet goed meer loopt. Een vriendschap wordt dan ook moeilijk, denk k.
Persoonlijk: Ging met ruzie uit elkaar, is geen vriendin meer en zal het ook niet meer worden (wegeens gebrek aan behoefte eraan) |
Ik ging door het vuur voor mijn ex, maar nu gooi ik r in t vuur als ik de kans krijg. Zonde van de voorafgaande vriendschap. Heb ook ooit gezoend met mijn beste vriendin die al 3 jaar een vriend had, na een jaar lang ontlopen (omdat ze gevoelens voor me heeft??? :confused: ) komen we weer wat dichter bij elkaar.
Mijn advies: Blijf van je (beste) vriend(in) af! |
We hebben elkaar nooit meer gesproken :o
Laatst zag ik haar nog fietsen vanuit de auto, maar verder niet gesproken. Ze woont 2 straten van me vandaan. :bloos: |
Niet.
|
mmm, een maand..
|
Citaat:
|
Ehm, heb wel een ex waarmee ik nu nog steeds erg goed bevriend ben. Maar die kende ik eigenlijk niet voordat we wat kregen (wat bijna 17 maanden duurde), dus het is niet helemaal eerlijk...
|
Eeeuh: niet...
Kunnen wel weer aardig met elkaar overweg, maar als vanouds zal het nooit meer worden. Het duurde al bijna anderhalf jaar voordat we weer normaal met elkaar konden praten zonder te slaan en schoppen... |
niet; we zeggen elkaar gedag en daar blijft het bij... daar zal het ook altijd bij blijven.
|
Een week erop.
We misten elkaar toch wel (daarvoor waren we al beste vriendjes) en dus besloten we weer eens film te gaan kijken. En het was weer gezellig als vanouds. Ik ga nu nog regelmatig met haar om :) |
Ik heb al moeite met hoi zeggen tegen mn ex. Ik heb geen positieve gevoelens voor hem meer over, helemaal niks.
Nu waren we voordat we iets kregen geen beste vrienden maar in het jaar dat we iets hadden zijn we natuurlijk wel vrienden geworden. Maarja, niet alles eindigt mooi. |
bij mij na een maandje of 5
het is natuurlijk niet zo als daarvoor, maar hij is gewoon nog een goede vriend.. waarom het zolang duurde kwam ook door de manier waarop het uitging.. |
na ongeveer 8 maand
|
Gewoon niet! Hij is er met mijn beste vriendin vandoor gegaan (lees: vanaf kleins afaan al met zijn tweeen in de box). OOk haar heb ik nooit meer gesproken.
|
ongeveer 5 maanden later werd het weer normaal :)
|
niet, en wat mij betreft nooit
|
ik heb maar 1 ex met wie ik nu goed bevriend ben. we hebben bijna een jaar gehad dat we nog veel voor elkaar voelde en regelmatig dat we bijna weer wat met elkaar hadden. maar na die tijd kreeg hij een andere vaste vriendin en ik toevallig twee weken later een andere vaste vriend. sindsdien zijn we gewoon goede vrienden en hebben we elkaar kunnen loslaten. (y)
|
ik vraag me af of het er nog in zit, ik zou wel willen, maar momenteel gaat het me nog niet lukken.
|
Niet, ik spreek hem heel af toe nog wel op msn, 1 keer in de 2 maanden ofzo. Maar dat is het en meer zal het ook niet meer worden.
|
Dat werd nooit meer zow....helaas :s .
|
Ik heb ongelofelijk veel geluk gehad, want omdat we elkaar niet kwijt wilde, maar het niet langer meer ging, was ze meteen een goede vriendin!!! :)
Tuurlijk het is even vreemd en wennen, maar wel fijn. Zeker als je er mee zit dat het niet meer ging samen. |
nooit
|
1e ex: na een half jaar
2e ex: denk dat dat niet meer komt :( |
Dennis heeft het gisteren met me uitgemaakt na 2 maanden en 2 dagen, maar we zijn nu nog wel beste vrienden...
|
Citaat:
|
Nooit.
Ik kan nooit meer normaal tegen hen doen. :| |
Niet en dat zal ook nooit gebeuren ook. :) ik geloof ook niet dat ze ooit echt mijn 'beste vriend' geweest zijn, ik had een relatie met ze, dat is wat anders.
Citaat:
|
Citaat:
*heeft iets soortgelijks meegemaakt* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03. |