Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2004, 12:23
Verwijderd
Je was eerst heel goed bevriend met iemand, dat ging over in een relatie, die relatie ging weer uit...hoelang duurde het bij jullie voordat het weer "als vanouds was"zeg maar. of werd het nooit meer zo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2004, 12:27
Thomas
Thomas is offline
Na een relatie van bijna 24 maanden ging het uit met mijn ex-vriendin. Daarna verhuisde zij naar een grotere stad omdat ze daar ging studeren. Sindsdien heb ik haar eigenlijk bijna niet meer gesproken. Zeker niet IRL, maar heel af en toe nog eens een nietszeggend gesprek op MSN. Als ik eerlijk moet zijn vind ik het nog niet eens erg ook.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:29
kleinedraak
Nee, we ontlopen elkaar nu totaal en hebben elkaar geneens gelukkig nieuwjaar gewenst! Tuurlijk hadden we het allebei anders gewild maar beide om een andere reden lukt dat nu niet meer! Daarom is het ook moeilijk om met je/een(beste) vriend iets te krijgen, als het uitgaat wordt het meestal nooit meer zo als vroeger. Men zegt wel 'we blijven vrienden' maar meestal loopt de relatie niet voor niets stuk(in mijn geval dan) en dan kan het vaak gewoon niet meer goed komen. Ik zeg niet dat het in alle gevallen zo is maar vaak is het wel zo. Echte goede maatjes kun je meestal vergeten, vage vrienden of goede kennissen kan wel nog!!!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:54
beestje
beestje is offline
de laatste keer dat dat gebeurde was dat na een maand of 3

dat liep ook helemaal fout
Oud 02-01-2004, 13:00
Lorelei
Lorelei is offline
De enige ex die ik aan een serieuze relatie heb overgehouden, is m'n beste vriend niet meer geworden (en ik betwijfel of het ooit zal gebeuren). De exen die ik aan de minder serieuze relaties heb over gehouden, zijn allemaal vrienden gebleven. Dus eigenlijk meteen, behalve de enige serieuze
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 14:49
Sade
Sade is offline
Ik beschouw eigenlijk maar een ex nog als vriend, de 'rest' niet.
Oud 02-01-2004, 17:41
sterre
sterre is offline
euhm.. na een halfjaar ongeveer
Oud 02-01-2004, 17:47
Balance
Balance is offline
uhm, niet.
maar na een paar maanden begonnen we wel weer iets meer dan alleen 'hoi' tegen elkaar te zeggen en ik kan nu gewoon met hem praten. maar echt hele goede vrienden zijn we niet.
Oud 02-01-2004, 18:33
Arox
Arox is offline
Citaat:
elfje schreef op 02-01-2004 @ 13:23:
Je was eerst heel goed bevriend met iemand, dat ging over in een relatie, die relatie ging weer uit...hoelang duurde het bij jullie voordat het weer "als vanouds was"zeg maar. of werd het nooit meer zo?
Voorlopig is er niks meer van onze vriendschap over en dat gaat heel lang duren voordat het goedkomt (ALS het nog goedkomt).
Terwijl we beide toch ons best doen om alles weer zoals vorig jaar te krijgen, wil het niet echt lukken.
Oud 02-01-2004, 18:36
Verwijderd
na een week of 3 waren we weer even close als altijd, na een relatie van 3.5 jaar btw
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 18:50
Gothic
Gothic is offline
Niet, nooit, never...
Oud 02-01-2004, 19:19
Verwijderd
Dat zijn we niet geworden, en mijn béste vriend zal hij sowieso niet meer worden, want het ging uit doordat we uit elkaar waren gegroeid, dus ook voor een beste vriendschap passen we niet meer goed genoeg bij elkaar. Gewoon vrienden of goede kennissen zouden we best kunnen worden, maar we hebben geen van beide de behoefte om daar moeite voor te doen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 19:24
Guinevere03
Guinevere03 is offline
Na 3 weken. Had 2,5 week iets met hem gehad en het ging op een kutmanier uit, maar nu is hij een van mijn beste vrienden..
Oud 02-01-2004, 19:34
lieve
lieve is offline
Zoals vanouds is het nooit meer geworden, maar met 2 ex-vrienden is het toch heel erg terug in de buurt hoor!

Zo ben ik op Nieuwjaarsnacht spontaan naar één van hen gegaan en hem en zijn vriendin het beste gewenst voor het nieuwe jaar. Heb me goed geamuseerd met hen.
Terwijl ik voor de andere spontaan m'n hoofd heb omgedraait!
Kan het nog tegengestelder zijn???

Het moet gewoon kunnen om vanuit een vriendschap een relatie te beginnen, maar omgekeerd moet ook zeker kunnen!

Greets Lieve,xxx
Oud 02-01-2004, 22:29
Kadaver
Kadaver is offline
Dat is nooit gebeurd en zal nooit gebeuren denk ik. Ik moet een ex gewoon niet meer zien..dat is het beste voor mij.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 23:08
Verwijderd
mijn enige echte ex heeft zich een jaar als je grootse lul op aarde lopen gedragen, daarna mij opgebeld om te slijmen en exuses aan te bieden en eh... beste vrienden? Ik kan hem niet uitstaan
lol nog nooit gebeurd dus
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 23:14
Verwijderd
Ik denk dat het heel moeilijk is in bijna alle situatie's. Het gaat (meestal) uit omdat het niet goed meer loopt. Een vriendschap wordt dan ook moeilijk, denk k.

Persoonlijk: Ging met ruzie uit elkaar, is geen vriendin meer en zal het ook niet meer worden (wegeens gebrek aan behoefte eraan)
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 23:36
BonGiorno
BonGiorno is offline
Ik ging door het vuur voor mijn ex, maar nu gooi ik r in t vuur als ik de kans krijg. Zonde van de voorafgaande vriendschap. Heb ook ooit gezoend met mijn beste vriendin die al 3 jaar een vriend had, na een jaar lang ontlopen (omdat ze gevoelens voor me heeft??? ) komen we weer wat dichter bij elkaar.
Mijn advies: Blijf van je (beste) vriend(in) af!
Oud 02-01-2004, 23:38
Mark
Mark is offline
We hebben elkaar nooit meer gesproken

Laatst zag ik haar nog fietsen vanuit de auto, maar verder niet gesproken.

Ze woont 2 straten van me vandaan.
Oud 03-01-2004, 00:43
Faery
Faery is offline
Niet.
Oud 03-01-2004, 09:47
OldSchoolAngie
OldSchoolAngie is offline
mmm, een maand..
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 10:57
Guinevere03
Guinevere03 is offline
Citaat:
BonGiorno schreef op 03-01-2004 @ 00:36:
Mee eens....
Oud 03-01-2004, 11:36
Divina Flor
Divina Flor is offline
Ehm, heb wel een ex waarmee ik nu nog steeds erg goed bevriend ben. Maar die kende ik eigenlijk niet voordat we wat kregen (wat bijna 17 maanden duurde), dus het is niet helemaal eerlijk...
Oud 03-01-2004, 14:03
AngelLena
AngelLena is offline
Eeeuh: niet...

Kunnen wel weer aardig met elkaar overweg, maar als vanouds zal het nooit meer worden. Het duurde al bijna anderhalf jaar voordat we weer normaal met elkaar konden praten zonder te slaan en schoppen...
Oud 03-01-2004, 15:22
Miss Helena
Miss Helena is offline
niet; we zeggen elkaar gedag en daar blijft het bij... daar zal het ook altijd bij blijven.
Oud 03-01-2004, 16:44
Verwijderd
Een week erop.

We misten elkaar toch wel (daarvoor waren we al beste vriendjes) en dus besloten we weer eens film te gaan kijken.

En het was weer gezellig als vanouds. Ik ga nu nog regelmatig met haar om
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 16:57
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Ik heb al moeite met hoi zeggen tegen mn ex. Ik heb geen positieve gevoelens voor hem meer over, helemaal niks.
Nu waren we voordat we iets kregen geen beste vrienden maar in het jaar dat we iets hadden zijn we natuurlijk wel vrienden geworden.
Maarja, niet alles eindigt mooi.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 17:01
stouver
stouver is offline
bij mij na een maandje of 5

het is natuurlijk niet zo als daarvoor, maar hij is gewoon nog een goede vriend..

waarom het zolang duurde kwam ook door de manier waarop het uitging..
Oud 03-01-2004, 18:21
T!ne
T!ne is offline
na ongeveer 8 maand
Oud 03-01-2004, 18:25
Defuse
Defuse is offline
Gewoon niet! Hij is er met mijn beste vriendin vandoor gegaan (lees: vanaf kleins afaan al met zijn tweeen in de box). OOk haar heb ik nooit meer gesproken.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 15:26
Silly-Goose
Silly-Goose is offline
ongeveer 5 maanden later werd het weer normaal
Oud 06-01-2004, 15:42
Verwijderd
niet, en wat mij betreft nooit
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 15:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik heb maar 1 ex met wie ik nu goed bevriend ben. we hebben bijna een jaar gehad dat we nog veel voor elkaar voelde en regelmatig dat we bijna weer wat met elkaar hadden. maar na die tijd kreeg hij een andere vaste vriendin en ik toevallig twee weken later een andere vaste vriend. sindsdien zijn we gewoon goede vrienden en hebben we elkaar kunnen loslaten.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 17:36
Qimm
Qimm is offline
ik vraag me af of het er nog in zit, ik zou wel willen, maar momenteel gaat het me nog niet lukken.
Oud 06-01-2004, 18:14
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Niet, ik spreek hem heel af toe nog wel op msn, 1 keer in de 2 maanden ofzo. Maar dat is het en meer zal het ook niet meer worden.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 18:18
Starry
Starry is offline
Dat werd nooit meer zow....helaas .
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 19:26
FulltimePsycho
FulltimePsycho is offline
Ik heb ongelofelijk veel geluk gehad, want omdat we elkaar niet kwijt wilde, maar het niet langer meer ging, was ze meteen een goede vriendin!!!
Tuurlijk het is even vreemd en wennen, maar wel fijn. Zeker als je er mee zit dat het niet meer ging samen.
Oud 08-01-2004, 22:06
Hop Marianneke
Hop Marianneke is offline
nooit
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 01:41
Warsocket
Warsocket is offline
1e ex: na een half jaar
2e ex: denk dat dat niet meer komt
Oud 10-01-2004, 06:13
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Dennis heeft het gisteren met me uitgemaakt na 2 maanden en 2 dagen, maar we zijn nu nog wel beste vrienden...
Oud 10-01-2004, 09:40
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
o0BeKsKuH0o schreef op 10-01-2004 @ 07:13:
Dennis heeft het gisteren met me uitgemaakt na 2 maanden en 2 dagen, maar we zijn nu nog wel beste vrienden...
Dat gaat mis... zeker op die leeftijd
Oud 11-01-2004, 10:37
Laïs
Laïs is offline
Nooit.
Ik kan nooit meer normaal tegen hen doen.
Oud 11-01-2004, 10:42
Verwijderd
Niet en dat zal ook nooit gebeuren ook. ik geloof ook niet dat ze ooit echt mijn 'beste vriend' geweest zijn, ik had een relatie met ze, dat is wat anders.

Citaat:
BonGiorno schreef op 03-01-2004 @ 00:36:
Waarom? Ik heb een relatie met mijn beste vriend en tot nog toe gaat dat prima, ik kan me geen betere relatie voorstellen eerlijk gezegd.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 10:47
Verwijderd
Citaat:
o0BeKsKuH0o schreef op 10-01-2004 @ 07:13:
Pas maar op dat hij daar geen misbruik van maakt. Bovendien moet je je beseffen dat het geen zin heeft om steeds maar te hopen dat hij wel weer bij je terug komt, want dat gebeurt toch niet. Als ik jou was zou ik (tijdelijk) het contact verbreken.

*heeft iets soortgelijks meegemaakt*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten