Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat zijn we niet geworden, en mijn béste vriend zal hij sowieso niet meer worden, want het ging uit doordat we uit elkaar waren gegroeid, dus ook voor een beste vriendschap passen we niet meer goed genoeg bij elkaar. Gewoon vrienden of goede kennissen zouden we best kunnen worden, maar we hebben geen van beide de behoefte om daar moeite voor te doen.
|
![]() |
|
![]() |
Zoals vanouds is het nooit meer geworden, maar met 2 ex-vrienden is het toch heel erg terug in de buurt hoor!
Zo ben ik op Nieuwjaarsnacht spontaan naar één van hen gegaan en hem en zijn vriendin het beste gewenst voor het nieuwe jaar. Heb me goed geamuseerd met hen. Terwijl ik voor de andere spontaan m'n hoofd heb omgedraait! Kan het nog tegengestelder zijn??? Het moet gewoon kunnen om vanuit een vriendschap een relatie te beginnen, maar omgekeerd moet ook zeker kunnen! Greets Lieve,xxx
|
Verwijderd
|
Ik denk dat het heel moeilijk is in bijna alle situatie's. Het gaat (meestal) uit omdat het niet goed meer loopt. Een vriendschap wordt dan ook moeilijk, denk k.
Persoonlijk: Ging met ruzie uit elkaar, is geen vriendin meer en zal het ook niet meer worden (wegeens gebrek aan behoefte eraan) |
![]() |
|
![]() |
Ik ging door het vuur voor mijn ex, maar nu gooi ik r in t vuur als ik de kans krijg. Zonde van de voorafgaande vriendschap. Heb ook ooit gezoend met mijn beste vriendin die al 3 jaar een vriend had, na een jaar lang ontlopen (omdat ze gevoelens voor me heeft???
![]() Mijn advies: Blijf van je (beste) vriend(in) af!
|
Eeeuh: niet...
Kunnen wel weer aardig met elkaar overweg, maar als vanouds zal het nooit meer worden. Het duurde al bijna anderhalf jaar voordat we weer normaal met elkaar konden praten zonder te slaan en schoppen...
|
![]() |
ik heb maar 1 ex met wie ik nu goed bevriend ben. we hebben bijna een jaar gehad dat we nog veel voor elkaar voelde en regelmatig dat we bijna weer wat met elkaar hadden. maar na die tijd kreeg hij een andere vaste vriendin en ik toevallig twee weken later een andere vaste vriend. sindsdien zijn we gewoon goede vrienden en hebben we elkaar kunnen loslaten.
![]() |
![]() |
|
Ik heb ongelofelijk veel geluk gehad, want omdat we elkaar niet kwijt wilde, maar het niet langer meer ging, was ze meteen een goede vriendin!!!
![]() Tuurlijk het is even vreemd en wennen, maar wel fijn. Zeker als je er mee zit dat het niet meer ging samen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Niet en dat zal ook nooit gebeuren ook.
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*heeft iets soortgelijks meegemaakt* |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 |