![]() |
Veganisten en Sperma
Iemand van de mannen hier die veganist is geworden opdat zijn sperma dan lekkerder zou gaan smaken?
Of dat je feedback krijgt: "hee wat smaakt het jouwe lekker" omdat je veganist of vegetariër bent? Lijkt me wel cool, dat je vriendje veganist wordt om die reden :D Ook om andere redenen hoor, maar dat is niet iets voor dit subforum :P |
:rolleyes:
|
topic van de maand
|
:d
|
nee maar echt, als je geen vlees eet en veel fruit en groente enzo schijnt dat dus echt zo te zijn.. t leek me wel geinig als mensen daar dan ook iets mee deden, jammer dat er dan zo op wordt gereageerd :rolleyes:
|
geen bier zou veel schelen
|
en niet roken...
|
Ik eet veel fruit en ik ben al 5 jaar vegetariër. Kandidaten? :evil:
|
Citaat:
|
Lijkt me nogal triest (een veganist om die reden...) :rolleyes:
|
Misschien heel domme vraag maar zou het nou ook invloed hebben op vaginaal vocht? Ik ben vegetariër geworden uit principe, maar het is toch mooi meegenomen :p
|
offtopic:
vegetariers.... zoooooooooooo zonde van al die natuur. omdat jullie geen vlees eten, eten jullie extra frui/groenten om de honger tegen te gaan. Er is al zo weinig groen op de wereld. Daarom eten wij dieren, zodat die niet nog meer groen opeten. en jullie eten al het groen op wat er nog is :nono: ontopic: NEE |
Citaat:
|
Citaat:
|
Melissa, wat ben je toch altijd lief. Ik ben dan wel je vriendje niet, maar toch. *knuffel*
:p |
whaha vergelijkingscontest, nou je mag best proeven of het mijne beter of slechter smaakt, :P
edit: [IMG]**** [/IMG] |
Citaat:
Ja je kon er op wachten. http://www.blauwefeniks.nl/forum/clipart/schaam.gif Moet natuurlijk wel een vergelijkend warenonderzoek worden. Welke vrouwen willen nog meer mee doen? http://members.lycos.nl/nldmalennie/...ngel_smile.gif |
Ik ben veganist. Niet om die reden, maar ben het wel. Ik eet ook nauwelijks suiker en weinig zout. Stuur me maar eens een PMetje ok? :D
|
Ik ben veganist, maar ook om een andere reden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 een grote biefstuk (organisch voedsel) staat gelijk aan....(heleboel groente)
|
10 kilo graan/soja voor 1 kilo varkensvlees. Bij koeien zal dit wel meer zijn, meer magen en langer darmkanaal.. Maar dit weet ik niet zeker. En dat is alleen nog maar voedsel, laat staan medicatie/drugs.
ontopic: ja ik |
juist
|
Nu we 't 'r toch over hebben..
Mag een veganist het in zijn of haar mond gedeponeerde zaad doorslikken of niet? Gewoon even een vraag.. |
Citaat:
|
Ik denk dat een veganist wel in zijn of haar mond gedeponeerd zaad mag doorslikken, omdat degene die het zaad heeft geproduceerd het toch vrijwillig afstaat (net zoals een moeder haar melk vrijwillig afstaat aan haar baby; ook veganisten hebben meestal wel moedermelk gedronken en veganistische mensen die hun kinderen veganistisch opvoeden, geven vaak juist wél borstvoeding). Het is ook niet zo dat degene van wie het zaad is heeft moeten lijden om de slikker van zaad te voorzien.
Maar ehm, vlees eten heeft geen invloed op de smaak van sperma dacht ik (kruiden die je op het vlees doet wel)... en ik denk dat bij vegetariers en veganisten het sperma vooral gemiddeld beter smaakt (als dat al zo is) doordat ze meer fructose binnen krijgen, en niet omdat ze minder vlees/vis/ei/etc binnenkrijgen. |
Citaat:
.. O.. de slet.. |
Citaat:
|
ik vind niet dat mensen om die reden veganist of vegetarier zouden moeten worden, ik vraag me af wat voor smaak het sperma zou krijgen van die rubberhamburgers, nah jah, ik doe niet aan de test mee
:cool: |
Zoals al eerder gezegd gaat het meer om fruit etc dan om sojagedoe.
|
Citaat:
|
Ken wel iemand die veganist is niet omdat ie dieren zo lief vindt maar omdat ie planten haat! :)
|
Vlees is zo ontzettend lekker, met veel vlees op kan ik 50 % meer alcohol verdragen ofzo, en voel ik me veel krachtiger. Te weinig vlees en zout is niet goed eh
zoals men paatje huub altijd zegt: Je word pas een echte vent in de shoarmatent |
Hoer. (n)
|
Citaat:
|
Ik eet meer vlees dan groenten..groeten is vies en vlees is lekker. En daar moeten minderwaardige diertjes voor wijken ja.
|
Citaat:
|
Ik dacht dat dit topic ging over het niet eten van dierlijk materiaal en of je dan wel spema zou slikken :rolleyes: :p
|
Citaat:
Ergens maakt dit me nieuwsgierig. Hoe zou sperma van een veganist nou smaken? Mijn ex at bergen vlees en het liefst zo vet mogelijk. Dus het verschil lijkt me interessant. Maar ik walg van dat spul in mijn mond! Het mag wel, als ik het maar twee seconden laten uit mag spugen! Hoe vaag is dat nou, dat ik dan toch nieuwsgierig word... :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh ja, even tussen neus en lippen door: als je nog in Enschede komt, kom hier dan ook maar even langs wippen, als je nog een gaatje kan vinden. (y) Dan zal ik aan jouw lippen hangen, een (jonge) heer als ik ben. (Zoek de zeven woordspelingen.) |
Je zuigt toch eerst aan een lomp vlees voordat je überhaupt je levenssapjes krijgt....
|
Citaat:
Wat win ik? |
Citaat:
[edit] Eigenlijk had je er maar 6, want 'kom' was niet echt een woordspeling. Je had die in de eerste regel ook nog moeten hebben. Anders had je namelijk ook nog bierglazen van de VPRO gekregen. |
Uit Zweeee-den!
|
Ik weet hem, ik weet hem: Morgan slikte!(niet)
|
*applaudisseert*
Morgan slikte idd niet. Bovendien zou je in zo'n geval 'voor de tweede keer besneden' worden. U wint een stofzuiger van het Zweedse merk 'Husk Farna' (goed dat u dat wist) en bierglazen van de VPRO. (y) :cool: |
Spammutsen, ophouden! :p
Ja, ik begon. Ik kom later wel langs voor billenkoek. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31. |