![]() |
||
Citaat:
![]() Ja je kon er op wachten. ![]() Moet natuurlijk wel een vergelijkend warenonderzoek worden. Welke vrouwen willen nog meer mee doen? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat een veganist wel in zijn of haar mond gedeponeerd zaad mag doorslikken, omdat degene die het zaad heeft geproduceerd het toch vrijwillig afstaat (net zoals een moeder haar melk vrijwillig afstaat aan haar baby; ook veganisten hebben meestal wel moedermelk gedronken en veganistische mensen die hun kinderen veganistisch opvoeden, geven vaak juist wél borstvoeding). Het is ook niet zo dat degene van wie het zaad is heeft moeten lijden om de slikker van zaad te voorzien.
Maar ehm, vlees eten heeft geen invloed op de smaak van sperma dacht ik (kruiden die je op het vlees doet wel)... en ik denk dat bij vegetariers en veganisten het sperma vooral gemiddeld beter smaakt (als dat al zo is) doordat ze meer fructose binnen krijgen, en niet omdat ze minder vlees/vis/ei/etc binnenkrijgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
.. O.. de slet.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ergens maakt dit me nieuwsgierig. Hoe zou sperma van een veganist nou smaken? Mijn ex at bergen vlees en het liefst zo vet mogelijk. Dus het verschil lijkt me interessant. Maar ik walg van dat spul in mijn mond! Het mag wel, als ik het maar twee seconden laten uit mag spugen! Hoe vaag is dat nou, dat ik dan toch nieuwsgierig word... ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Oh ja, even tussen neus en lippen door: als je nog in Enschede komt, kom hier dan ook maar even langs wippen, als je nog een gaatje kan vinden. ![]() (Zoek de zeven woordspelingen.) Laatst gewijzigd op 04-01-2004 om 20:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat win ik? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [edit] Eigenlijk had je er maar 6, want 'kom' was niet echt een woordspeling. Je had die in de eerste regel ook nog moeten hebben. Anders had je namelijk ook nog bierglazen van de VPRO gekregen. Laatst gewijzigd op 04-01-2004 om 20:56. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Vegetarisme -> veganisme? Ellesje | 66 | 24-03-2006 14:57 | |
Flora & Fauna |
STOP de bio-industrie Lottiej | 499 | 22-06-2005 18:43 | |
Seksualiteit |
[extreem/bizar Verwijderd | 40 | 07-01-2004 17:12 | |