![]() |
sjansen
hebben jullie vaak sjans als jullie uitgaan? hier was ik ff nieuwsgierig naar! en zo ja, stap je dan ook vaak of altijd op zo iemand af??
|
mjah, redelijk. stap er nooit op af.
|
Mja maar 't zijn vaak wel de verkeerde typen die naar me lonken :D . 'k Stap nie vlug op iemand af, tenzij die persoon al genoeg interesse getoond heeft.
|
Och, af en toe. Maar ik ga er nooit op in.
|
Never.
Citaat:
|
Eeerrmm volgens mij begrijp ik het woord 'sjansen' niet goed :D , ben van België zie je ;) Leg es uit?
|
Sjansen: Als een gozer/ meissie naar je zit te knipogen, fluiten, dat soort dingen.
Mwah het ligt er heeeel erg aan wat ik aan heb en met wie ik ben. Als ik met alleen maar vriendinnen ben en ik heb een rokje en een kort truitje aan, zijn jongens net muggen, niet weg te slaan . Als ik met een groepje ben waar ook jongens in zitten en ik heb gewoon een broek aan heb ik 1 of 2 keer sjans op een avond, hoogstends. Ik ga er nooit op in.Het zijn meestal ook creeps die ik aan trek..:rolleyes: :eek: ;) |
vanzelfsprekend! ;)
maar ik ga niet uit om te sjansen, meer om energie van de week weg te dansen :) |
ach ja wat zal ik eens zeggen, ik heb best veel sjans. Als ze er niet al te verkeerd uitzien ga ik er wel op in. Maar ik ga niet zo heel vaak uit. Niet omdat ik niet wil of omdat ik niet mag, maar me vrienden mogen niet weetje omdat we nog geen 16 zijn. Echt bout maarja Als ik erdan ben g aik ook helemaal lol :p
|
opzich wel, maar gaat er nooit op in, want ik heb mijn eigen vriendje al.
|
vaak wel ja, ik ga hier meestal niet op in
|
Citaat:
|
Niet vaak :/
Als ik diegene leuk vind ga ik er wel op in ja, waarom niet? |
Citaat:
|
soms...
Meestal ga ik er niet op in, want ik trek altijd lelijke jongens aan:( |
Sjansen is leuk op z'n tijd, maar niet iets om je op te focussen als je uit gaat. Gewoon lekker uit je dak gaan en dan komt 't vanzelf wel....of niet....
|
Citaat:
Ik zelf sluit me overigens aan bij Bubbeltjes. |
Komt niet vaak voor, maar ik ga er gewoon op in. Is het meisje niks dan heb je altijd nog een leuk gesprek. Meestal valt het gesprek dood als ik zeg dat ik van metal hou :D
|
Citaat:
Voor mijn vriend ging ik er gewoon op af... |
Op zijn tijd. Ik vind het altijd wel leuk. Lekker dansen en gezellig kletsen maar verder niets hoor? Heb namelijk al een erg lief vriendje. En die wil ik voor geen goud kwijt.
liefs....... |
Ik denk dat iedereen wel eens sjans heeft (uiteraard met de nodige dosis uitgaansleven).
Alleen soms word ik best wel moe van al die eeuwige opdringerige lusten. Nee, zelf heb ik er niet zo'n last van. Alleen als er meisjes in de groep zitten, dan verpest het wel een deel van de sfeer. Natuurlijk wel IMHO. |
heel soms
|
iedereen heeft wel eens sjans
Ik ga er meestal niet op in, ik kom om te dansen en nie om een hele avond een beetje klef staan te doen, waar ik trouwens helemaal niet tegen kan==> als iemand niet doorheeft dat je geen interesse hebt, tegen sommige moet je het echt letterlijk zeggen en dan hebben ze het nog maar half door ( of ligt dat dan misschien aan de mensen die ik aantrek????) |
ach... als deze jongen ook maar een keer met z'n heupen draait zijn de chicks niet meer bij mij weg te slaan...
yeah baby yeah |
Citaat:
|
Zo af en toe wel. Er komen wel zo nu en dan jongens naar me toe . Natuurlijk is aandacht prettig. Er zijn ook momenten dat je gewoon eerlijk moet zijn. En gewoon er niet op in moet gaan. Dat is altijd vrij lastig :(
Zelf zou ik nooit op een jongen afstappen. Misschien wel dat ik oogcontact zou leggen maar verder ga ik niet. Ik weet ook niet waarom :confused: ik durf het denk ik gewoon echt niet :o |
k geloof niet dat ik echt veel sjans heb me vriend zegt van wel maar ik merk dr niet veel van! komt misschien omdat ik er niet op let ik heb een vriend die ik niet kwijtwil dus die anderen interesseren me niet...
|
Ja redelijk. Ik vind het meestal wel leuk en of ik erop in ga ligt eraan of het iemand leuks is (op het eerste gezicht)
|
hoe moet je sjansen dan????
|
hoe dat moet?????
dat gebeurt vanzelf als t goed is :p |
Daar ga ik voor uit :D!
|
zaterdag tijdens het stappen had ik nog sjans, ben er niet op ingegaan, het was een onwijs lekker ding, baal nou best wel.
volgende keer als ik weer sjans heb van een lekkerding gaa ik er wel opin |
Citaat:
|
Ik heb redelijk vaak sjans, maar ga er zowat nooit op in omdat de meisjes die echt op me afkomen niet mijn types zijn(van die sletjes met wie je echt in 1 avond het bed in kan).
En ik heb ook nog nooit een relatie gekregen met een meisje wat ik voor het eerst ontmoette tijdens het uitgaan. |
nou ik heb er niet zo heel erg last van omdat ik een vriend heb en als ik ergens sta of wat dan ook dan kijk ik diegene allemaal niet aan want die intereseren mij niks ik ga gewoon bij mijn vriend staan of vrienden.
|
altijd :p
|
geen idee... weet ook nie waar uit ik da moet opmake...
heel onnozel op da gebied... mar khoef t nu nie te wete want kep schat van een vriendin! |
regelmatig. Ik ga er nooit op in, maar de meeste jongens komen dan ineens naar me toe om me wat te drinken aan te bieden ofzo..
|
Ik vind het echt heerlijk om te sjansen! Daar houd ik echt van! Ik probeer zelfs met een vrouw van 53 te dansen. Het maakt me echt niet uit. Maar sjansen is toch niet zo erg? Als het maar een beetje netjes blijft toch? En als het maar bij sjansen blijft natuurlijk. Bij mij zit er nooit wat achter. Het is just fun...
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel een beetje realistisch blijven hè! ;) |
Citaat:
het kan je moeder zijn man |
Citaat:
komt me bekend voor |
Citaat:
Ik heb soms wel sjans maar heb het zelf niet door, ik hoor het dan van anderen. Ik let er nu al helemaal niet meer op want ik heb een super leuke vriendin. |
Citaat:
wat heb ik nu weer op het internet gezet :o |
Citaat:
|
Ik vind het echt leuk om te sjansen! Maar het moeten wel leuke jongens zijn want als ze niet leuk zijn ben ik alleen maar bang dat ze dan naar mij toekomen en iets van me willen!
Als het echt een superleuke jongen is, gooi ik mezelf in de strijd haha en dan ga ik er wel op in :o |
Ik stap dan gewoon opo die jongen af!!! wat boeit mij dat nou..... xxxjes Sexywoman.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12. |