Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat iedereen wel eens sjans heeft (uiteraard met de nodige dosis uitgaansleven).
Alleen soms word ik best wel moe van al die eeuwige opdringerige lusten. Nee, zelf heb ik er niet zo'n last van. Alleen als er meisjes in de groep zitten, dan verpest het wel een deel van de sfeer. Natuurlijk wel IMHO. |
![]() |
|
![]() |
iedereen heeft wel eens sjans
Ik ga er meestal niet op in, ik kom om te dansen en nie om een hele avond een beetje klef staan te doen, waar ik trouwens helemaal niet tegen kan==> als iemand niet doorheeft dat je geen interesse hebt, tegen sommige moet je het echt letterlijk zeggen en dan hebben ze het nog maar half door ( of ligt dat dan misschien aan de mensen die ik aantrek????)
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Zo af en toe wel. Er komen wel zo nu en dan jongens naar me toe . Natuurlijk is aandacht prettig. Er zijn ook momenten dat je gewoon eerlijk moet zijn. En gewoon er niet op in moet gaan. Dat is altijd vrij lastig
![]() Zelf zou ik nooit op een jongen afstappen. Misschien wel dat ik oogcontact zou leggen maar verder ga ik niet. Ik weet ook niet waarom ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb redelijk vaak sjans, maar ga er zowat nooit op in omdat de meisjes die echt op me afkomen niet mijn types zijn(van die sletjes met wie je echt in 1 avond het bed in kan).
En ik heb ook nog nooit een relatie gekregen met een meisje wat ik voor het eerst ontmoette tijdens het uitgaan. |
![]() |
|
![]() |
nou ik heb er niet zo heel erg last van omdat ik een vriend heb en als ik ergens sta of wat dan ook dan kijk ik diegene allemaal niet aan want die intereseren mij niks ik ga gewoon bij mijn vriend staan of vrienden.
|
Verwijderd
|
Ik vind het echt heerlijk om te sjansen! Daar houd ik echt van! Ik probeer zelfs met een vrouw van 53 te dansen. Het maakt me echt niet uit. Maar sjansen is toch niet zo erg? Als het maar een beetje netjes blijft toch? En als het maar bij sjansen blijft natuurlijk. Bij mij zit er nooit wat achter. Het is just fun...
|
![]() |
|
Ik vind het echt leuk om te sjansen! Maar het moeten wel leuke jongens zijn want als ze niet leuk zijn ben ik alleen maar bang dat ze dan naar mij toekomen en iets van me willen!
Als het echt een superleuke jongen is, gooi ik mezelf in de strijd haha en dan ga ik er wel op in ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #75 Verwijderd | 497 | 02-12-2007 15:24 | |
Liefde & Relatie |
sjaaansen devilzsangel | 60 | 12-03-2005 15:08 | |
Liefde & Relatie |
Ik twijfel een beetje... Minke | 6 | 10-06-2002 16:12 | |
Verhalen & Gedichten |
:( Meisje uitvragen VRclOwnZ | 3 | 08-05-2002 13:06 | |
Liefde & Relatie |
:( Meisje uitvragen.. VRclOwnZ | 5 | 06-05-2002 00:04 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: `Echte liefde` kan niet ontstaan in een reguliere uitgaansgelegenheid... ^AmArU^ | 111 | 26-04-2002 19:29 |