![]() |
hoeveel verdienen jullie bij een callcenter
daar ben ik wel benieuwd naar. werk je of heb je gewerkt bij eeb callcenter, wat was toen je leeftijd en wat was je (netto) loon.
|
hay
nog nooit gedaan :p |
Ik dacht dat je iets van 6 euro per uur verdiende, maar ik weet het niet zeker, maar het is in ieder geval een stuk hoger dan het minimumloon. Ik heb er ook nog nooit gewerkt.
|
ik verdiende destijds in een gewoon callcenter 15 gulden per uur en nu bij nipo ook zon 7,50 euro per uur dat is bruto maar houd zon 7,20 over denk ik... dus is lekker verdiend.. (en vanuit huis dan he maar geloof dat het gemiddelde callcenter dit ongeveer betaald)
|
7,35 netto + bonussen
|
Ik zelf werk er niet, maar een vriend van mij krijgt het minimumloon en dan nog eens 3€ per verkocht product :)
|
Citaat:
2) 23 3) netto ongeveer 9,50 p/u |
Is het niet ontzettend saai werk?
Iedere keer hetzelfde zeggen. Bovendien is de helft van de mensen geirriteerd, dat zal vast ook wat aardige reacties opleveren.. |
bij mij ligt het aan de onderzoeken die ik moet doen voor de kerst was het hele tijd hetzelfde... echt balen verschrikkelijke onderzoeken allemaal... nu zal het wel weer langzaam steeds meer verschillend wordne
|
Waar kun je informatie vinden over het werken bij een callcenter....?
|
9 euri per uur
t is wel inbound btw |
ik verdiende 6 euro netto per uur (en na 8 dubbel uitbetaald)
|
info zul je moeten inwinnen bij de callcenters zelf want elk callcenter is anders... de ene verkoopt dingen de ander is enqueteren (ik werk voor tns nipo en dat is ook puur enquetes afnemen niks verkopen gelukkig) tis ook net wat je zelf leuk lijkt denk ik... kijk eens welke callcenters in je buurt zijn en zoek dan evt eerst op internet of ze een site hebben, wellicht word je daar al wat wijzer van en anders bel ze ff...
|
ik ben 19, werk bij hcn tilburg en verdien iets van 6 euro p/u.
plus bonussen bij het halen van bep targets (die ik dus altijd net-niet haal :mad: ) en het is dodelijk saai en je bent zooooo ontzettend een nummer maar ze zeggen dat ze heel lief zijn voor hun werknemertjes |
Citaat:
|
Ik krijg 4.56 euro per uur, 30 cent daarvan is bonus voor op tijd zijn. (Dat is overigens netto, niet bruto) Daarnaast zijn er bij hele lastige surveys bonussen die je kunt verdienen, bv voor elke survey op een bepaalde avond krijg je dan 10 euro extra
Ik werk er sinds ik net 18 was, zo'n 5 maand nu. Het is saai werk en je wordt veel uitgescholden :) maar mn bazen zijn wel heel aardig en mn collega's zijn ook leuke mensen. |
hehehe, teleoperatortjes, zijn hier mensen die bij sebeco in belgië (gentbrugge) werken?
|
ik werkte bij Cendris in Den Helder. Ik verdiende 6,83 per uur, geen bonussen, wel doelstellingen. Ik ben 17 btw. Leuk werk, ligt wel aan je project, altijd erg gezellig, maar meestal wel veel gedoe met het halen van doelstellingen.
en verkoop... alles voor de verkoop |
Citaat:
maar als het er op aan komt wordt gewoon bij iedereen die in zijn eerste half jaar ziek is geweest het contract niet verlengd. ach, gelukkig vind ik het er ook niet geweldig... |
Dat laatste klopt idd. Bij ons werkte 200 mensen. OP een dag werd er gewoon doodleuk medegedeeld dat er 180 weg moesten en er 20 mochten blijven. Die 180 konden dus op dat moment gelijk vertrekken. Later die week werden er nog eens 10 ontslagen. Ik was gelukkig iemand die mocht blijven maar ik ben nu zelf vertrokken(heb een andere, goede baan)
Wat ik hiermee wil zeggen.In een callcenter heb je geen vastigheid en geen garantie dat je op t zelfde project blijft bellen. |
Citaat:
(van de week hebben ze bij ons trouwens ook gewoon bijna iedereen gebeld met de mededeling dat ze ze deze week niet nodig hadden :s rare dingen.. callcenters..) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |