Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2004, 18:03
dewie
dewie is offline
daar ben ik wel benieuwd naar. werk je of heb je gewerkt bij eeb callcenter, wat was toen je leeftijd en wat was je (netto) loon.
Oud 10-01-2004, 18:27
ik=lief
ik=lief is offline
hay
nog nooit gedaan
Oud 11-01-2004, 19:02
Divina Flor
Divina Flor is offline
Ik dacht dat je iets van 6 euro per uur verdiende, maar ik weet het niet zeker, maar het is in ieder geval een stuk hoger dan het minimumloon. Ik heb er ook nog nooit gewerkt.
Oud 11-01-2004, 19:50
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik verdiende destijds in een gewoon callcenter 15 gulden per uur en nu bij nipo ook zon 7,50 euro per uur dat is bruto maar houd zon 7,20 over denk ik... dus is lekker verdiend.. (en vanuit huis dan he maar geloof dat het gemiddelde callcenter dit ongeveer betaald)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 09:53
Yolcu
Yolcu is offline
7,35 netto + bonussen
Oud 12-01-2004, 11:18
Let's Quit
Let's Quit is offline
Ik zelf werk er niet, maar een vriend van mij krijgt het minimumloon en dan nog eens 3€ per verkocht product
Oud 12-01-2004, 18:23
Bast
Bast is offline
Citaat:
dewie schreef op 09-01-2004 @ 19:03:
daar ben ik wel benieuwd naar. werk je of heb je gewerkt bij eeb callcenter, wat was toen je leeftijd en wat was je (netto) loon.
1) ja
2) 23
3) netto ongeveer 9,50 p/u
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 20:19
Divina Flor
Divina Flor is offline
Is het niet ontzettend saai werk?

Iedere keer hetzelfde zeggen. Bovendien is de helft van de mensen geirriteerd, dat zal vast ook wat aardige reacties opleveren..
Oud 13-01-2004, 16:28
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
bij mij ligt het aan de onderzoeken die ik moet doen voor de kerst was het hele tijd hetzelfde... echt balen verschrikkelijke onderzoeken allemaal... nu zal het wel weer langzaam steeds meer verschillend wordne
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 16:47
Verwijderd
Waar kun je informatie vinden over het werken bij een callcenter....?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 18:32
little nemo
little nemo is offline
9 euri per uur
t is wel inbound btw
Oud 13-01-2004, 20:34
miro
miro is offline
ik verdiende 6 euro netto per uur (en na 8 dubbel uitbetaald)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 13:56
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
info zul je moeten inwinnen bij de callcenters zelf want elk callcenter is anders... de ene verkoopt dingen de ander is enqueteren (ik werk voor tns nipo en dat is ook puur enquetes afnemen niks verkopen gelukkig) tis ook net wat je zelf leuk lijkt denk ik... kijk eens welke callcenters in je buurt zijn en zoek dan evt eerst op internet of ze een site hebben, wellicht word je daar al wat wijzer van en anders bel ze ff...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 22:30
marieke_temp
marieke_temp is offline
ik ben 19, werk bij hcn tilburg en verdien iets van 6 euro p/u.
plus bonussen bij het halen van bep targets (die ik dus altijd net-niet haal )
en het is dodelijk saai
en je bent zooooo ontzettend een nummer
maar ze zeggen dat ze heel lief zijn voor hun werknemertjes
Oud 23-01-2004, 06:00
miro
miro is offline
Citaat:
marieke schreef op 22-01-2004 @ 23:30:
ik ben 19, werk bij hcn tilburg en verdien iets van 6 euro p/u.
plus bonussen bij het halen van bep targets (die ik dus altijd net-niet haal )
en het is dodelijk saai
en je bent zooooo ontzettend een nummer
maar ze zeggen dat ze heel lief zijn voor hun werknemertjes
Bij mij waren ze wel heel lief. Tuurlijk, iedereen had gewoon een nr maar t was altijd supergezellig op de werkvloer. De managers (die niet veel ouder waren dan ik) kwamen regelmatig buurten enz. We hadden wel targets trouwens maar we kregen daar geen extra bonussen voor ( een uur eerder doorbetaald naar huis)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 16:43
Verwijderd
Ik krijg 4.56 euro per uur, 30 cent daarvan is bonus voor op tijd zijn. (Dat is overigens netto, niet bruto) Daarnaast zijn er bij hele lastige surveys bonussen die je kunt verdienen, bv voor elke survey op een bepaalde avond krijg je dan 10 euro extra
Ik werk er sinds ik net 18 was, zo'n 5 maand nu.
Het is saai werk en je wordt veel uitgescholden maar mn bazen zijn wel heel aardig en mn collega's zijn ook leuke mensen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 14:16
-=Error323=-
-=Error323=- is offline
hehehe, teleoperatortjes, zijn hier mensen die bij sebeco in belgië (gentbrugge) werken?
Oud 26-01-2004, 17:28
Verwijderd
ik werkte bij Cendris in Den Helder. Ik verdiende 6,83 per uur, geen bonussen, wel doelstellingen. Ik ben 17 btw. Leuk werk, ligt wel aan je project, altijd erg gezellig, maar meestal wel veel gedoe met het halen van doelstellingen.

en verkoop... alles voor de verkoop
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 20:36
marieke_temp
marieke_temp is offline
Citaat:
miro schreef op 23-01-2004 @ 07:00:
Bij mij waren ze wel heel lief. Tuurlijk, iedereen had gewoon een nr maar t was altijd supergezellig op de werkvloer. De managers (die niet veel ouder waren dan ik) kwamen regelmatig buurten enz. We hadden wel targets trouwens maar we kregen daar geen extra bonussen voor ( een uur eerder doorbetaald naar huis)
ja de supervisors bij ons zijn ook wel lief, die komen regelmatig vragen hoe het gaat en of je dingen anders zou willen.
maar als het er op aan komt wordt gewoon bij iedereen die in zijn eerste half jaar ziek is geweest het contract niet verlengd.
ach, gelukkig vind ik het er ook niet geweldig...
Oud 28-01-2004, 06:12
miro
miro is offline
Dat laatste klopt idd. Bij ons werkte 200 mensen. OP een dag werd er gewoon doodleuk medegedeeld dat er 180 weg moesten en er 20 mochten blijven. Die 180 konden dus op dat moment gelijk vertrekken. Later die week werden er nog eens 10 ontslagen. Ik was gelukkig iemand die mocht blijven maar ik ben nu zelf vertrokken(heb een andere, goede baan)

Wat ik hiermee wil zeggen.In een callcenter heb je geen vastigheid en geen garantie dat je op t zelfde project blijft bellen.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 11:13
marieke_temp
marieke_temp is offline
Citaat:
miro schreef op 28-01-2004 @ 07:12:
Wat ik hiermee wil zeggen.In een callcenter heb je geen vastigheid en geen garantie dat je op t zelfde project blijft bellen.
behalve als bijna alle projecten waar je op bent getraind stoppen waardoor je 12u per week tele2 moet omdat je dus niks anders kan
(van de week hebben ze bij ons trouwens ook gewoon bijna iedereen gebeld met de mededeling dat ze ze deze week niet nodig hadden rare dingen.. callcenters..)
Reageren

Regels voor berichten