Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik krijg 4.56 euro per uur, 30 cent daarvan is bonus voor op tijd zijn. (Dat is overigens netto, niet bruto) Daarnaast zijn er bij hele lastige surveys bonussen die je kunt verdienen, bv voor elke survey op een bepaalde avond krijg je dan 10 euro extra
Ik werk er sinds ik net 18 was, zo'n 5 maand nu. Het is saai werk en je wordt veel uitgescholden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar als het er op aan komt wordt gewoon bij iedereen die in zijn eerste half jaar ziek is geweest het contract niet verlengd. ach, gelukkig vind ik het er ook niet geweldig...
|
Dat laatste klopt idd. Bij ons werkte 200 mensen. OP een dag werd er gewoon doodleuk medegedeeld dat er 180 weg moesten en er 20 mochten blijven. Die 180 konden dus op dat moment gelijk vertrekken. Later die week werden er nog eens 10 ontslagen. Ik was gelukkig iemand die mocht blijven maar ik ben nu zelf vertrokken(heb een andere, goede baan)
Wat ik hiermee wil zeggen.In een callcenter heb je geen vastigheid en geen garantie dat je op t zelfde project blijft bellen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (van de week hebben ze bij ons trouwens ook gewoon bijna iedereen gebeld met de mededeling dat ze ze deze week niet nodig hadden ![]()
|
![]() |
|
|