![]() |
ga je een relatie aan als ...
je zeker weet dat jij degene zal zijn die het uitmaakt?
Niet omdat je hem/haar niet geweldig vind (je bent wel verliefd), maar omdat je weet dat het bij jou eerder over zal zijn dan bij he/haar. |
Euhm.. nee?
Ik ga geen relatie beginnen als ik niet denk dat er een toekomst inzit. Je gaat er toch niet bij voorbaat vanuit dat jouw gevoelens overgaan? Dan stelt het niet veel voor.. |
Nee.
wat een gek topic. |
euhm geen idee ligt denk ik beetje aan de situatie
aan de ene kant als je samen een aantal ezeloge maanden/jaren(?) kunt hebben waarom niet maar aan de andere kant beetje lullig vooor die persoon |
Nee, ik ga hoe dan ook geen relatie aan als ik zeker weet dat het uit gaat.
|
ehm nee hoor, dan hou ik het wel bij een one night stand, of ik doe er helemaal niks aan.
Ik heb geen behoefte om een beetje hartenbreker/player te spelen |
Nee,
Een relatie alleen aangaan als er eventueel een toekomst in zit. Niet als je 100% al zeker weet dat het toch nooit echt gaat werken... |
Ik vraag me af in hoeverre je verliefd bent als je al vantevoren weet dat jij het zal uitmaken... Maar nee, ik zou dan zeker geen relatie aangaan, beetje lullig voor de ander he!
|
Citaat:
|
ik zou geen relatie met iemand beginnen als je weet dat het nergens eindigt..... er moet wel toekomst in zitten.
|
Maar ben je mee bezig als je al gelijk over uitmaken denkt :confused: Moet toch zeker een beetje vertrouwen hebben aan het begin van een relatie en niet gelijk al aan het einde gaan zitten denken...
|
Ik weet niet of je het van te voren al kan weten eigenlijk. Tenminste, ik ben daar nooit zeker van. Ik heb altijd zoiets van als ik het doe ga ik er voor de volle 100% voor en we zien wel waar het schip strandt als het schip al strandt.
Als ik er zeker van ben dat ik degene zal zijn die er na een maand zat van is begin ik er niet aan want dan ben ik niet verliefd genoeg. |
Als ik zelf weet dat ik het ga uitmaken, dan hou ik die ander toch voor de gek?
Kijk als een nou zeker naar het buitenland gaat, vind ik het wat anders...maar als je van te voren al geen vertrouwen erin hebt, vind ik dat zelfs knap lullig voor die ander om het toch door te zetten... |
Citaat:
|
Maar leeftijd maakt wel iets uit. Ik ben nu bijna vijftien en ik weet heus wel dat als ik nu verkering met iemand krijg dat ik daar waarschijnlijk later niet mee ga trouwen. Het zou wel kunnen natuurlijk, maar dan moet het wel toevallig zijn dat het gelijk de ware is....
Maar sommige mensen zijn hier 23 ofzo, dat is toch wel wat anders... Denk ik :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou nooit een relatie met iemand aangaan als ik toch al weet dat ik het uit ga maken. Dan zit er helemaal geen toekomst in je relatie zitten, en ik vraag me af of je wel écht verliefd bent als je van tevoren toch al weet dat je het uit gaat maken. :confused:
|
uh waarom zou ik dan een relatie met hem aangaan als k toch weet dat ik het (als eerst) uit ga maken? Als ik verliefd ben op iemand, echt helemaal verliefd, dan wil ik op dat moment dat het nooit meer uit gaat!
|
Citaat:
|
Ik vind dat een hele slechte manier om een relatie te starten. Je moet er gewoon onbevangen aan beginnen.
Je weet nooit waar het eindigt (of juist niet). Je moet gewoon niet van tevoren als zeggen: we gaan zeker uit elkaar of juist: we blijven bij elkaar tot in de eeuwigheid. Dit zijn dwaze uitspraken omdat niemand de toekomst kan voorspellen. En als jijzelf toch al weet dat het uberhaupt eindigt: Niet aan beginnen! |
Ja... waarom niet. Als je elkaar leuk vindt en je bent verliefd, dan kun je toch een hele mooie tijd samen hebben? Het kan net zijn dat je elkaar nodig had op dat moment. Bij mijn laatste relatie wist ik ook dat het niet eeuwig zou duren, het heeft toch mooi wel een jaar geduurd.
~Maybe it won't last forever, but who says the best loves do?~ |
Citaat:
|
Als je weet dat jij eerder degene zal zijn die het uitmaakt, geeft je dat wel een zekerder gevoel omdat je weet dat niet aan de kant wordt gezet, maar aan de andere kant: of je dr echt gelukkig mee bent?
|
ok mss boeiendere stelling:
je bent allebij ontzettend verliefd, allebij, en niet alleen jij. zou je dan een relatie aangaan als je wist dat zij/hij het uit zou maken? |
ik neem een relatie om............ het uit te maken.
ja, lijkt me een goede instelling :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar een relatie aangaan als ik weet dat de ander het uit zou maken? ik denk van wel, liever een fijne relatie voor ik weet niet hoelang dan er een mis te lopen en je daar ongelukkig bij te voelen ... |
Citaat:
Ff een vraagje : hoe weet je dat nou zeker dat juist JIJ degene bent die het uitmaakt?? Van tevoren is dat heel moeilijk te zeggen. Voor mij dan :p Ik doe dat niet joh, alleen vettel players zijn daartoe in staat. |
Citaat:
Hij/zij gelooft dat het een eeuwig durende relatie is, terwijl jij het in feite niet eens een kans geeft (je houdt in je achterhoofd dat je het ooit uit gaat maken, dus mij lijkt dat je dan niet de volle 100% geeft). Dat is toch niet eerlijk? Dat is imho iemand gebruiken.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou het er iig wel die persoon over hebben i guess...
maar wat iedereen hier ook wel zegt als je echt verliefd bent denk je niet aan uitmaken... en tog ... het kan gewoon zijn dat het allemaal niet lekker loopt en je door zo'n relatie je allebei wir wat beter gaat voelen. |
Citaat:
je bent allebij ontzettend verliefd, allebij, en niet alleen jij. zou je dan een relatie aangaan als je wist dat jij het zelf uit gaat maken? |
Nee, zou ik ook niet doen.
Ik heb hetzelfde probleem...maar ik heb gewoon eerlijk verteld dat ik geen relatie kan hebben. Want dan kan k t wel een maandje 'proberen' maar als k toch al zeker weet dat ik dat maar zo kort vol hou kan ik beter niks beginnen omdat het anders nog lulliger is! Vind ik dan.. |
Nee tuurlijk zal ik dat niet doen... Als die persoon er niet 100% voor gaat dan kan die oprotten :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee.
Dat is raar :confused: |
Citaat:
|
Nee. Als ik een relatie met iemand begin dan denk ik er niet aan dat het uit gaat. Als ik daar wel aan zou denken en zeker zou weten dat het uit gaat zou ik niet eens iets beginnen, al helemaal niet als het uitgaat doordat hij niets meer voelt en ik wel.
Maar zoiets weet je meestal niet van tevoren.. |
Nee, maar ik snap ook de vraag niet helemaal :|
|
Ja, dat heb ik namelijk altijd... :)
|
Ik wil wel een relatie met hem, ookal zit de kans erin dat het niet super lang zal werken. Hij is te goed om te laten gaan.
Laten we het nou gewoon proberen! Gewoon doen! En dan wel zien, want misschien vergeven we het onszelf inderdaad nooit als we dit laten varen! Het kan zo mooi zijn voor die periode! |
ik ga zopiezo geen relatie aan waarvan ik al weet dat het niet gaat werken
|
Citaat:
Hoe kun je nou van te voren weten dat iemand de ware is? Je gaat toch ook wel een relatie met iemand aan zonder dat je dat zeker weet? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |