Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet niet of je het van te voren al kan weten eigenlijk. Tenminste, ik ben daar nooit zeker van. Ik heb altijd zoiets van als ik het doe ga ik er voor de volle 100% voor en we zien wel waar het schip strandt als het schip al strandt.
Als ik er zeker van ben dat ik degene zal zijn die er na een maand zat van is begin ik er niet aan want dan ben ik niet verliefd genoeg.
|
![]() |
Als ik zelf weet dat ik het ga uitmaken, dan hou ik die ander toch voor de gek?
Kijk als een nou zeker naar het buitenland gaat, vind ik het wat anders...maar als je van te voren al geen vertrouwen erin hebt, vind ik dat zelfs knap lullig voor die ander om het toch door te zetten...
|
Maar leeftijd maakt wel iets uit. Ik ben nu bijna vijftien en ik weet heus wel dat als ik nu verkering met iemand krijg dat ik daar waarschijnlijk later niet mee ga trouwen. Het zou wel kunnen natuurlijk, maar dan moet het wel toevallig zijn dat het gelijk de ware is....
Maar sommige mensen zijn hier 23 ofzo, dat is toch wel wat anders... Denk ik ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik vind dat een hele slechte manier om een relatie te starten. Je moet er gewoon onbevangen aan beginnen.
Je weet nooit waar het eindigt (of juist niet). Je moet gewoon niet van tevoren als zeggen: we gaan zeker uit elkaar of juist: we blijven bij elkaar tot in de eeuwigheid. Dit zijn dwaze uitspraken omdat niemand de toekomst kan voorspellen. En als jijzelf toch al weet dat het uberhaupt eindigt: Niet aan beginnen!
|
Ja... waarom niet. Als je elkaar leuk vindt en je bent verliefd, dan kun je toch een hele mooie tijd samen hebben? Het kan net zijn dat je elkaar nodig had op dat moment. Bij mijn laatste relatie wist ik ook dat het niet eeuwig zou duren, het heeft toch mooi wel een jaar geduurd.
~Maybe it won't last forever, but who says the best loves do?~
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar een relatie aangaan als ik weet dat de ander het uit zou maken? ik denk van wel, liever een fijne relatie voor ik weet niet hoelang dan er een mis te lopen en je daar ongelukkig bij te voelen ...
||
![]() |
Citaat:
Ff een vraagje : hoe weet je dat nou zeker dat juist JIJ degene bent die het uitmaakt?? Van tevoren is dat heel moeilijk te zeggen. Voor mij dan ![]() Ik doe dat niet joh, alleen vettel players zijn daartoe in staat. |
![]() |
||
Citaat:
Hij/zij gelooft dat het een eeuwig durende relatie is, terwijl jij het in feite niet eens een kans geeft (je houdt in je achterhoofd dat je het ooit uit gaat maken, dus mij lijkt dat je dan niet de volle 100% geeft). Dat is toch niet eerlijk? Dat is imho iemand gebruiken..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik zou het er iig wel die persoon over hebben i guess...
maar wat iedereen hier ook wel zegt als je echt verliefd bent denk je niet aan uitmaken... en tog ... het kan gewoon zijn dat het allemaal niet lekker loopt en je door zo'n relatie je allebei wir wat beter gaat voelen.
||
Citaat:
je bent allebij ontzettend verliefd, allebij, en niet alleen jij. zou je dan een relatie aangaan als je wist dat jij het zelf uit gaat maken?
|
Nee, zou ik ook niet doen.
Ik heb hetzelfde probleem...maar ik heb gewoon eerlijk verteld dat ik geen relatie kan hebben. Want dan kan k t wel een maandje 'proberen' maar als k toch al zeker weet dat ik dat maar zo kort vol hou kan ik beter niks beginnen omdat het anders nog lulliger is! Vind ik dan..
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Nee. Als ik een relatie met iemand begin dan denk ik er niet aan dat het uit gaat. Als ik daar wel aan zou denken en zeker zou weten dat het uit gaat zou ik niet eens iets beginnen, al helemaal niet als het uitgaat doordat hij niets meer voelt en ik wel.
Maar zoiets weet je meestal niet van tevoren.. |
![]() |
|
Ik wil wel een relatie met hem, ookal zit de kans erin dat het niet super lang zal werken. Hij is te goed om te laten gaan.
Laten we het nou gewoon proberen! Gewoon doen! En dan wel zien, want misschien vergeven we het onszelf inderdaad nooit als we dit laten varen! Het kan zo mooi zijn voor die periode!
||
Citaat:
Hoe kun je nou van te voren weten dat iemand de ware is? Je gaat toch ook wel een relatie met iemand aan zonder dat je dat zeker weet?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op versierder. Tips?! xRoxy | 16 | 29-01-2013 09:54 | |
Liefde & Relatie |
ander jongen, en een relatie sophies | 20 | 08-05-2007 12:18 | |
Liefde & Relatie |
lange afstandsrelatie maxwell | 83 | 07-02-2006 20:24 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer vinden jullie dat je van een relatie kan spreken? Sangria | 58 | 06-12-2003 11:19 | |
Liefde & Relatie |
Ben jij veranderd sinds je een relatie hebt? miro | 45 | 19-08-2003 11:11 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 |