Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2004, 13:46
Verwijderd
je zeker weet dat jij degene zal zijn die het uitmaakt?

Niet omdat je hem/haar niet geweldig vind (je bent wel verliefd), maar omdat je weet dat het bij jou eerder over zal zijn dan bij he/haar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2004, 13:55
Verwijderd
Euhm.. nee?

Ik ga geen relatie beginnen als ik niet denk dat er een toekomst inzit. Je gaat er toch niet bij voorbaat vanuit dat jouw gevoelens overgaan? Dan stelt het niet veel voor..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 13:58
Verwijderd
Nee.

wat een gek topic.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 13:59
sicilion
sicilion is offline
euhm geen idee ligt denk ik beetje aan de situatie

aan de ene kant als je samen een aantal ezeloge maanden/jaren(?) kunt hebben waarom niet

maar aan de andere kant beetje lullig vooor die persoon
Oud 10-01-2004, 14:06
Verwijderd
Nee, ik ga hoe dan ook geen relatie aan als ik zeker weet dat het uit gaat.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 14:08
Verwijderd
ehm nee hoor, dan hou ik het wel bij een one night stand, of ik doe er helemaal niks aan.
Ik heb geen behoefte om een beetje hartenbreker/player te spelen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 14:16
Charlottetje
Charlottetje is offline
Nee,

Een relatie alleen aangaan als er eventueel een toekomst in zit.
Niet als je 100% al zeker weet dat het toch nooit echt gaat werken...
Oud 10-01-2004, 14:19
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik vraag me af in hoeverre je verliefd bent als je al vantevoren weet dat jij het zal uitmaken... Maar nee, ik zou dan zeker geen relatie aangaan, beetje lullig voor de ander he!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 14:26
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 10-01-2004 @ 14:55:
Euhm.. nee?

Ik ga geen relatie beginnen als ik niet denk dat er een toekomst inzit. Je gaat er toch niet bij voorbaat vanuit dat jouw gevoelens overgaan? Dan stelt het niet veel voor..
Wederom, ik ga akkoord met Kimmiej.
Oud 10-01-2004, 14:39
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik zou geen relatie met iemand beginnen als je weet dat het nergens eindigt..... er moet wel toekomst in zitten.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 14:45
*Madel*
*Madel* is offline
Maar ben je mee bezig als je al gelijk over uitmaken denkt Moet toch zeker een beetje vertrouwen hebben aan het begin van een relatie en niet gelijk al aan het einde gaan zitten denken...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 15:06
AngelLena
AngelLena is offline
Ik weet niet of je het van te voren al kan weten eigenlijk. Tenminste, ik ben daar nooit zeker van. Ik heb altijd zoiets van als ik het doe ga ik er voor de volle 100% voor en we zien wel waar het schip strandt als het schip al strandt.

Als ik er zeker van ben dat ik degene zal zijn die er na een maand zat van is begin ik er niet aan want dan ben ik niet verliefd genoeg.
Oud 10-01-2004, 15:33
Sithan
Sithan is offline
Als ik zelf weet dat ik het ga uitmaken, dan hou ik die ander toch voor de gek?
Kijk als een nou zeker naar het buitenland gaat, vind ik het wat anders...maar als je van te voren al geen vertrouwen erin hebt, vind ik dat zelfs knap lullig voor die ander om het toch door te zetten...
Oud 10-01-2004, 15:55
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Ik ga geen relatie beginnen als ik niet denk dat er een toekomst inzit.
mee eens.
Oud 10-01-2004, 15:56
Mother Earth
Mother Earth is offline
Maar leeftijd maakt wel iets uit. Ik ben nu bijna vijftien en ik weet heus wel dat als ik nu verkering met iemand krijg dat ik daar waarschijnlijk later niet mee ga trouwen. Het zou wel kunnen natuurlijk, maar dan moet het wel toevallig zijn dat het gelijk de ware is....

Maar sommige mensen zijn hier 23 ofzo, dat is toch wel wat anders...
Denk ik
Oud 10-01-2004, 15:58
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Mother Earth schreef op 10-01-2004 @ 16:56:
Maar leeftijd maakt wel iets uit. Ik ben nu bijna vijftien en ik weet heus wel dat als ik nu verkering met iemand krijg dat ik daar waarschijnlijk later niet mee ga trouwen. Het zou wel kunnen natuurlijk, maar dan moet het wel toevallig zijn dat het gelijk de ware is....

Denk ik
Dat je weet dat iets eindigt oke, maar dat je zelf al weet dat jij degene bent die het zal beeindigen vink toch iets compleet anders...
Oud 10-01-2004, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Mother Earth schreef op 10-01-2004 @ 16:56:

Denk ik
Ja, maar dan is het ook niet zo dat je zeker weet dat het uitgaat... dat is dan meer een 'je weet maar nooit'. Relaties op basis van 'je weet maar nooit' (en verliefdheid), dat is vrij normaal als je jong bent. Maar dat is wel iets anders dan 'Ja, over twee maanden ga ik het denk ik uit maken'
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 16:11
Verwijderd
Ik zou nooit een relatie met iemand aangaan als ik toch al weet dat ik het uit ga maken. Dan zit er helemaal geen toekomst in je relatie zitten, en ik vraag me af of je wel écht verliefd bent als je van tevoren toch al weet dat je het uit gaat maken.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 16:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
uh waarom zou ik dan een relatie met hem aangaan als k toch weet dat ik het (als eerst) uit ga maken? Als ik verliefd ben op iemand, echt helemaal verliefd, dan wil ik op dat moment dat het nooit meer uit gaat!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 16:50
Sade
Sade is offline
Citaat:
*Madel* schreef op 10-01-2004 @ 15:45:
Maar ben je mee bezig als je al gelijk over uitmaken denkt Moet toch zeker een beetje vertrouwen hebben aan het begin van een relatie en niet gelijk al aan het einde gaan zitten denken...
Ja precies... maar, waarom weet je nu dan al van te voren dat je het uit gaat maken? En na hoeveel tijd denk je dat te gaan doen dan?
Oud 10-01-2004, 17:04
Fa Sai
Fa Sai is offline
Ik vind dat een hele slechte manier om een relatie te starten. Je moet er gewoon onbevangen aan beginnen.
Je weet nooit waar het eindigt (of juist niet). Je moet gewoon niet van tevoren als zeggen: we gaan zeker uit elkaar of juist: we blijven bij elkaar tot in de eeuwigheid. Dit zijn dwaze uitspraken omdat niemand de toekomst kan voorspellen.
En als jijzelf toch al weet dat het uberhaupt eindigt: Niet aan beginnen!
Oud 10-01-2004, 17:08
Gothic
Gothic is offline
Ja... waarom niet. Als je elkaar leuk vindt en je bent verliefd, dan kun je toch een hele mooie tijd samen hebben? Het kan net zijn dat je elkaar nodig had op dat moment. Bij mijn laatste relatie wist ik ook dat het niet eeuwig zou duren, het heeft toch mooi wel een jaar geduurd.

~Maybe it won't last forever, but who says the best loves do?~
Oud 10-01-2004, 17:15
Sade
Sade is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-01-2004 @ 18:08:
Offtopic: dat vind ik een hele mooie sig
Oud 10-01-2004, 17:25
Stefanie
Stefanie is offline
Als je weet dat jij eerder degene zal zijn die het uitmaakt, geeft je dat wel een zekerder gevoel omdat je weet dat niet aan de kant wordt gezet, maar aan de andere kant: of je dr echt gelukkig mee bent?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 17:42
probeer
probeer is offline
ok mss boeiendere stelling:

je bent allebij ontzettend verliefd, allebij, en niet alleen jij. zou je dan een relatie aangaan als je wist dat zij/hij het uit zou maken?
Oud 10-01-2004, 17:49
Verwijderd
ik neem een relatie om............ het uit te maken.

ja, lijkt me een goede instelling
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 17:51
miro
miro is offline
Citaat:
Euhm.. nee?

precies.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 19:03
Verwijderd
Citaat:
scrolllock schreef op 10-01-2004 @ 18:42:
ok mss boeiendere stelling:

je bent allebij ontzettend verliefd, allebij, en niet alleen jij. zou je dan een relatie aangaan als je wist dat zij/hij het uit zou maken?
Als je dat nu al weet, dan heeft diegene dat dus tegen je gezegd of op een andere manier laten merken, en is diegene toch niet ontzettend verliefd? Ja, tenzij je paranormale krachten hebt en er alvast een visioen van hebt gehad oid, maar daar ga ik even niet van uit.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 19:03
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Dukko schreef op 10-01-2004 @ 18:49:
ik neem een relatie om............ het uit te maken.

ja, lijkt me een goede instelling
das toch ook een beetje loos ... (bedoel dat zegt ze niet)

maar een relatie aangaan als ik weet dat de ander het uit zou maken?

ik denk van wel, liever een fijne relatie voor ik weet niet hoelang dan er een mis te lopen en je daar ongelukkig bij te voelen ...
Oud 10-01-2004, 19:57
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
Reverend schreef op 10-01-2004 @ 14:58:
Nee.

wat een gek topic.
Wat een TE gek topic !!!!

Ff een vraagje : hoe weet je dat nou zeker dat juist JIJ degene bent die het uitmaakt?? Van tevoren is dat heel moeilijk te zeggen. Voor mij dan

Ik doe dat niet joh, alleen vettel players zijn daartoe in staat.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 22:22
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ja... waarom niet. Als je elkaar leuk vindt en je bent verliefd, dan kun je toch een hele mooie tijd samen hebben? Het kan net zijn dat je elkaar nodig had op dat moment. Bij mijn laatste relatie wist ik ook dat het niet eeuwig zou duren, het heeft toch mooi wel een jaar geduurd.

voor jou is dat misschien het beste dan, jij hebt d'r wat aan gehad, maar gebruik je je partner dan niet ontzettend?
Hij/zij gelooft dat het een eeuwig durende relatie is, terwijl jij het in feite niet eens een kans geeft (je houdt in je achterhoofd dat je het ooit uit gaat maken, dus mij lijkt dat je dan niet de volle 100% geeft). Dat is toch niet eerlijk? Dat is imho iemand gebruiken..
Oud 10-01-2004, 22:24
Soron
Soron is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-01-2004 @ 15:06:
Nee, ik ga hoe dan ook geen relatie aan als ik zeker weet dat het uit gaat.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Precies. Als je iets niet doet omdat je zéker weet dat het ooit wel eens anders wordt, kun je beter je hele leven in bed blijven liggen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 22:51
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-01-2004 @ 23:44:
Precies. Als je iets niet doet omdat je zéker weet dat het ooit wel eens anders wordt, kun je beter je hele leven in bed blijven liggen.
tsja, misschien zit daar ook wel wat in...
Oud 10-01-2004, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 10-01-2004 @ 23:51:
tsja, misschien zit daar ook wel wat in...
Ik ben zelf ook niet zo impulsief, hoor. Maar op het moment dat ik bijna een relatie zou beginnen met iemand, en ik zou weten dat het bijv. over een halfjaar toch uit zou gaan, dan zou ik het zeker doen. Ik zou het mezelf ook niet vergeven als ik het dáarom liet schieten, want dan zou ik altijd met de gedachte blijven zitten hóe het geweest zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 23:30
sicilion
sicilion is offline
ik zou het er iig wel die persoon over hebben i guess...

maar wat iedereen hier ook wel zegt als je echt verliefd bent denk je niet aan uitmaken...

en tog ...

het kan gewoon zijn dat het allemaal niet lekker loopt en je door zo'n relatie je allebei wir wat beter gaat voelen.
Oud 10-01-2004, 23:58
probeer
probeer is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-01-2004 @ 20:03:
Als je dat nu al weet, dan heeft diegene dat dus tegen je gezegd of op een andere manier laten merken, en is diegene toch niet ontzettend verliefd? Ja, tenzij je paranormale krachten hebt en er alvast een visioen van hebt gehad oid, maar daar ga ik even niet van uit.
hehe mij = dom.. typ ik t nog fout ook. ik bedoelde dus als misschien boeiendere stelling:

je bent allebij ontzettend verliefd, allebij, en niet alleen jij. zou je dan een relatie aangaan als je wist dat jij het zelf uit gaat maken?
Oud 11-01-2004, 09:52
TukLifeBiatch
TukLifeBiatch is offline
Nee, zou ik ook niet doen.
Ik heb hetzelfde probleem...maar ik heb gewoon eerlijk verteld dat ik geen relatie kan hebben.
Want dan kan k t wel een maandje 'proberen' maar als k toch al zeker weet dat ik dat maar zo kort vol hou kan ik beter niks beginnen omdat het anders nog lulliger is! Vind ik dan..
Oud 11-01-2004, 10:17
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Nee tuurlijk zal ik dat niet doen... Als die persoon er niet 100% voor gaat dan kan die oprotten
Oud 11-01-2004, 10:22
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-01-2004 @ 23:22:
voor jou is dat misschien het beste dan, jij hebt d'r wat aan gehad, maar gebruik je je partner dan niet ontzettend?
Hij/zij gelooft dat het een eeuwig durende relatie is, terwijl jij het in feite niet eens een kans geeft (je houdt in je achterhoofd dat je het ooit uit gaat maken, dus mij lijkt dat je dan niet de volle 100% geeft). Dat is toch niet eerlijk? Dat is imho iemand gebruiken..
Ook als diegene ervan weet? Op dat moment was ik van plan een jaar naar het buitenland te gaan, en dan zou ik mijn relatie niet aan laten... verder was ik op dat moment 'beetje bang', wilde een uitvlucht kunnen hebben. Maar hij wist ervan...
Oud 11-01-2004, 10:24
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-01-2004 @ 23:22:
Daarnaast weet je toch nooit hoe lang iets aanblijft? Opzich kan ik een redelijk schatting maken of iemand bij mij past en of het zou werken in de toekomst... maar als ik denk dat iemand niet te ware is, ga ik het daarom niet uit de weg, wie weet wat een leuke tijd je kunt hebben, je bent verliefd en jong, je hoeft niet meteen je toekomstige echtgenoot te vinden...
Oud 11-01-2004, 13:35
Silly-Goose
Silly-Goose is offline
Nee.

Dat is raar
Oud 11-01-2004, 13:44
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Silly-Goose schreef op 11-01-2004 @ 14:35:
Nee.

Dat is raar
Lekker onderbouwd!!
Oud 11-01-2004, 16:17
Liss
Liss is offline
Nee. Als ik een relatie met iemand begin dan denk ik er niet aan dat het uit gaat. Als ik daar wel aan zou denken en zeker zou weten dat het uit gaat zou ik niet eens iets beginnen, al helemaal niet als het uitgaat doordat hij niets meer voelt en ik wel.
Maar zoiets weet je meestal niet van tevoren..
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 17:15
Verwijderd
Nee, maar ik snap ook de vraag niet helemaal
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 17:39
Roos
Roos is offline
Ja, dat heb ik namelijk altijd...
Oud 11-01-2004, 18:34
Charlottetje
Charlottetje is offline
Ik wil wel een relatie met hem, ookal zit de kans erin dat het niet super lang zal werken. Hij is te goed om te laten gaan.
Laten we het nou gewoon proberen! Gewoon doen! En dan wel zien, want misschien vergeven we het onszelf inderdaad nooit als we dit laten varen! Het kan zo mooi zijn voor die periode!
Oud 11-01-2004, 19:00
CryptapiX
CryptapiX is offline
ik ga zopiezo geen relatie aan waarvan ik al weet dat het niet gaat werken
Oud 11-01-2004, 20:00
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 11-01-2004 @ 20:00:
ik ga zopiezo geen relatie aan waarvan ik al weet dat het niet gaat werken
wanneer vind jij dan een relatie niet werken? Ik bedoel, relaties zijn niet altijd voor eeuwig en soms weet je dat van te voren...dat die kans erin zit, ga je dan die relatie dus neit aan?

Hoe kun je nou van te voren weten dat iemand de ware is?
Je gaat toch ook wel een relatie met iemand aan zonder dat je dat zeker weet?
Oud 11-01-2004, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 11-01-2004 @ 18:39:
Ja, dat heb ik namelijk altijd...
Ik denk ook niet dat er mensen zijn die een relatie aangaan met de rationele overweging dat het nooit uit zal gaan. Het is heel lief en romantisch dat je de relatie beleeft alsof hij nooit uit zal gaan, maar ondertussen weet je natuurlijk wel beter, niets duurt voor eeuwig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten