Advertentie | |
|
![]() |
|
Miro schreef
Ik ben ook een stuk relaxter. Dat moet ook wel want hij is de rustigheid zelve. Maakt zich niet veel zorgen, doet gewoon altijd rustig aan. Ik ben een grote stresskip, maar sinds ik met hem ga ben ik al een stuk rustiger. Ben je alleen maar door hemzelf minder een stresskip geworden? Ik ben het namelijk ook en ik erger me er wel eens aan maar ik blijf het toch en mijn vriend is de rustheid zelve maar die zegt het ook vaak je moet eens minder stressen is nergens voor nodig.. Het zal denk in het aard van het beestje zitten.
||
![]() |
Citaat:
Als je relaxter wil worden dan zal je je toch minder zorgen moeten gaan maken. Dus minder hoop aan dingen hangen, om te voorkomen dat je snel teleurgesteld ben, en voorkom dat je snel gaat stressen omdat je je te veel bezig houdt met de dingen die fout kunnen gaan. Je moet gewoon bij jezelf denken dat het wel goed komt, wat er ook gebeurt. En dan zal je merken dat je een stuk minder snel loopt te stressen omdat je je er minder zorgen om maakt. Even ter verduidelijking, als je je minder druk wil gaan maken, houdt dan wel het oog op prioriteiten, dus niet dat als je ruzie hebt met je vriend, dat je dan denkt; "Whatever!" Want dat is bijvoorbeeld weer wel belangrijker dan op tijd thuis zijn. (Om maar even een voorbeeld te geven.) Het enige nadeel is; minder "low's" = minder "high's"
||
Citaat:
Ik praat natuurlijk alleen voor mezelf. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Was je erg onzeker in het begin van de relatie? En waarom was je onzeker dan?
||
Citaat:
Dit zijn dus een paar redenen waarom ik onzeker was, ik kan t niet zo goed uitleggen. maar die onzekerheid is nu dus grotendeels weg. Dankzij hem. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoe zit dat bij jullie?
||
Citaat:
Ja complex allemaal ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik ben qua karakter niej veranderd -> Dat zeggen m'n ouders
![]() ![]() ![]() Luv my skaTTiej ![]()
|
Verwijderd
|
Kleine dingetjes neem je over enzo, of komen er meer uit.. verder ben ik niet heel erg verander, maar ook weer wel..
Toen het net aan was was ik de hele tijd heel erg aan het twijfelen, zelfs zo erg dat ik het uitmaakte. Daarna was ik diep ongelukkig en na 2 weken hebben we in de stad afgesproken en hebben we de hele nacht lopen praten. Die nacht heeft veel uitgemaakt, ik heb meer inzichten gekregen in mezelf en daardoor zijn er dingen veranderd. Ik ben me meer bewust van bepaald gedrag van mezelf en daardoor kan ik daar iets aan doen. Ik heb bijvoorbeeld nogal de tik gedachten van anderen in te vullen en daar dan op te reageren, daar ben ik me heel bewust van geworden. Zo zijn er meer dingen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hmzz ja absoluut ben ik veranderd, wat soms ook best scary is.
Natuurlijk benk wat minder slettebakkerig als drvoor (JOH!) en ook rustiger, k denk nu eerst na voor ik iets doe.. n ik ben juist emotioneler geworden...........en k heb minder snel t gevoel dat iest nooit meer goed komt, gwoon ff hem bellen en dan lijkt alles al een stuk beter ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben inderdaad ook niet zozeer veranderd door de relatie, maar ben tot bepaalde inzichten gekomen waardoor ik in staat was dingen te veranderen die ik graag anders wou. Was er zonder de relatie vast ook wel achter gekomen maar dan pas op een later moment.. |
![]() |
|
![]() |
Net voordat ik wat met mijn vriend kreeg had ik een periode van veel depressies en eetstoornissen achter de rug. Ik was al een klein beetje bezig mezelf en mijn leven te veranderen en 'beter te worden', maar hij heeft daar, door zijn karakter, erg aan meegeholpen doordat ik door hem veel nieuwe dingen leerde.
Ik maak me minder zorgen omdat ik zie dat hij dat ook niet doet en het leven zo een stuk leuker is, ben ietsjepietsje minder onzeker omdat hij me juist geen reden geeft onzeker te zijn, ben socialer en wat opener naar andere mensen geworden omdat hij een heel sociaal mens is en ik door hem heb ingezien dat met mensen omgaan gewoon veel leuker is dan hele dagen op je kamer te zitten, hou meer van spelletjes dan vroeger omdat ik door hem allemaal leuke spelletjes heb leren kennen, beoordeel mensen veel minder snel omdat ik opeens besefte dat ik zo wel heel negatief overkwam (komt denk ik niet zozeer door relatie misschien), heb meer lol en maak mij minder druk om kleine dingetjes. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb nu zo'n 3 jaar met men vriend. En ben vind ik zelf behoorlijk veranderd. Was vroeger nogal los, ging veel uit, dronk veel, flirte errug veel etc.etc. Nu ben ik een stuk 'rustiger' geworden. Ik vind dat mijn vriend een soort van rem is geworden voor mij. Wat wel erg goed is, omdat ik zonder hem misschein wel de hele andere kant zo zijn doorgeslagen dan waar ik nu ben. De andere kant houdt in veel drugs, alcohol etc.. Dus in die zin is het wel een positieve verandering.
|
![]() |
||
Citaat:
Je bent hooguit 0,000001% veranderd.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn vriendje is veranderd sinds hij met mij omgaat. Hij heeft meer zelfvertrouwen en loopt niet meer achter zn vriendjes reet aan. Hij rookt niet meer [ik wilde niks met hem als hij verslaafd eraan zou zijn, op een feestje ofzo oké,maar niet s'ochtends bij het ontbijt] en doet dingen die hij zelf leuk vind. Hij zegt dat als hij mij niet gehad had, dat ie vast aan vanalles en nog wat verslaafd zou zijn, lievvig
![]()
||
Citaat:
dus nu loopt ie achter jou reet aan? |
![]() |
|
euhm ik heb 'm nog nietzo lang maar ben toch iets meer zelfverzekerd zeg maar.
verder niks dat ik zo ff kan bedenken. hadden we het laatst over, sommige meisjes waar ie iets mee had dat die na een maand helemaal metal waren.. ikke niet ik doe gewoon waar ik zelf zin en heb en schijt aan de rest vond ie zo leuk. dus blijbaar nietveel veranderd
|
Verwijderd
|
Ik ben door mijn ervaringen met meisjes vooral met mijn neus op de negatieve kanten van het andere geslacht gedrukt en heb het hebben van een relatie en seks ontzettend weten te relativeren. Dat voelt als een bevrijding omdat ik me nu kan wijden aan dingen die werkelijk belangrijk zijn.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
islam ` =zwart wit= | 193 | 25-02-2005 20:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Azalea Femme-Fatale | 2 | 29-11-2003 18:57 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |