![]() |
heb jij je muziek "held" wel een ontmoet
Ja daar ben ik nu nieuwsgierig naar
ik zelf heb in 1997 slash (saulhudson) ex-gitarist guns n roses...ontmoet in paradiso...dat was zo vet wat ik daarna wel had...ik vond hem daarna veel meer een "mens" ik kon het allemaal veel beter relativeren... maar goed... |
Ik heb wel es met de bassist van Beef gepraat, die vind ik goed
|
Marvin Gaye is dood, dus zal moeilijk gaan.
|
ik heb die knakkers van macabre de hand geschud
who wants to touch me |
anticon, ik heb dose one [en nog een paar maar dose one is mn allergrootste held] gezien en met why? gepraat. (y)
en charlie2na van jurassic 5 gaf me een knipoog, dat vind ik ook wel stoer. oja en necro staat in mn msn lijst. |
Citaat:
Verder heb ik geen muziekheld dus die heb ik ook niet ontmoet. |
Lekker kleppen met een Prefuse 73 die me lomp omver loopt, met Dalek en met Xanopticon omdat hij loopt te sjansen met een artiest op ons label. :)
|
Wel contact met veel mensen/artiesten uit de "scene"
|
Citaat:
|
big pimpin'
|
Citaat:
|
oja jeru the damaja gaf me ook nog een knipoog/glimlach ofzoiets.
waarom krijg ik altijd dat soort dingen :bloos: |
ik heb anti-flag 2 keer ontmoet, was niet bijzonder, vind ze ook niet echt goed (meer).
en bloodbrothers.. enig |
Ik heb ook weleens met die Justin Sane van Anti-Flag geouwehoerd. Buiten 013(had net hun show gemist). Toffe dude en hij verontschuldigde zich 300x dat ik hun show had gemist hahaha.(dacht ook dat ze als 2e zouden spelen, maar dat waren de Donots en daarna Millencolin...needless to say dat ik die bands niet meer gezien heb hahaha).
American Nightmare geinterviewd en mee geouwehoerd. Tim en Wes zijn supercoole down to earth dudes(en waarom niet....tis maar hardcore). Verder wel contact met dudes uit bands. Zij t per email of irl. Niks bijzonders uiteraard. |
Citaat:
|
Citaat:
en necro is je muziekheld :| :s damn + ik heb een paar woorden gewisseld met Rogue van de Cruxshadows vlak voordat ze gingen optreden :cool: :P |
necro en zn broertje pedo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach hij is gewoon down met die message weet je, maar niet iets om siked over te worden. Mosh.
|
kheb wel es ff staan praten met Christofer Malmström van Darkane en Henry Ranta van Soilwork, al zijn dat niet echt mijn "helden"..
|
nee, en zelfs nog niet eens live gezien.
|
ik heb een tijdje met reel big fish staan praten
maar die vind ik nu niet zo boeiend meer |
op pukkelpop vorig jaar liep ik een paar gasten van boysetsfire tegen het lijf op het terrein. maarja, niet echt mijn helden ofzo, wel leuk voor de vriend met wie ik samen was, hij gelijk op de foto.
oh wacht, bij bright eyes in paradiso heb ik voor het concert buiten nog staan praten met de gitarist/blazer. dat was wel leuk ! :) |
ik heb 'ns gevoetbald met de mannen van interpol
|
En een AN interview gedaan samen met DeadNation.
Ik heb gemaild met Porcell van youth of today en shelter. De mannen van A18 hebben hard om mij gelachen ;) En pieter konflict heb ik ook wel eens gezien. |
Ja ik ook. Die gast is echt down to earth gebleven :p
|
Met iemand geblowd die op de deco 2003 op trad.
*yeah baby yeah* Én: bier drinken met iemand waarvan je denkt dat het de bassist van peter pan speedrock is. (en na een paar uur bleek dat hij het niet was) |
Open een topic? Met wie heb jij weleens geblowd..... ;)
|
ik heb een keer met Dave Grohl gepraat :)
|
Citaat:
|
Avril heeft een blauwtje bij me gelopen.
|
Citaat:
|
Heb eens wat met Nile geouwhoerd maar dat was het ook wel, hoop ooit Abbath nog eens te ontmoeten
|
Pff... ik heb ook nog eens dat volk van Satyricon ontmoet wat nu niet zo interessant meer is.
|
En ik ken wel een aantal mensen uit de 'punk(rock)/pretcore'scene uit het café waar ik woon.
|
hehe paar jaar terug toen ik nog slipknot fanaat was, backstage geluld, hehe TOEN was dat zeker gaaf
maarre voor de rest, gitarist Exodus (ook al was dat maar wat zat "EXODUSS" geschreeuw) , gitarist Nuclear Assault, zanger Dew Scented, zanger Darkane, bassist (nu gitarist) Fear Factory |
Ik heb Savatage ontmoet bij het laatste concert wat ze in 013 gaven. Was erg cool, aardige gasten, vooral Jack Frost (nu ex-gitarist) die maar door bleef praten (en me uitlachte omdat ik niet wist hoe een high-tech fototoestel van iemand anders werkte).
Een jaartje later (vorig jaar dus) was ik naar het (heel erg onbekende) bandje van de zanger van Savatage wezen kijken (stonden in het voorprogramma van Christian Death). Toen had ik 'm nog even aangesproken, was een vriendelijke gast en bedankte me voor het meezingen (Want zo wist ie dat er tenminste nog iemand was die de muziek kende. Het publiek bestond uit ongeveer 20 man.) |
kheb taylor van RBf ontmoet, dat vond ik wel gaaf.. ik vind hem echt geweldig..verder tim pagnotta van sugarcult was wel leuk.. verder niet echt mensen die ik bewonder ofzo.. :p
|
Ik vind het al genoeg dat ik the Gathering live heb gezien.
En m'n vriend en ik hebben ooit 8 woorden gewisseld met Sharon den Adel, maar dat is niet onze heldin. Anneke daarentegen, als ik die nog eens ontmoet... dan ga ik met haar zoenen en mijn vriendje ook :p |
Citaat:
|
Citaat:
Koen is koewl! |
Citaat:
en ehh ik heb denk ik niemand ontmoet ofzo denk ik hm |
ik mag mezelf de ex van de kroket noemen :cool:
verder heeft shaggy een paar keer naar me geknipoogd terwijl hij dat ene hitje zong |
Citaat:
|
Jeff Caudill, zanger van Gameface (r.i.p.). Op Groezrock liep hij rond in de merchhal en toen sprak ik hem aan. Verder mailen we af en toe weleens. Hij is superaardig en een goede zanger.
Meet en greet gedoe met Jimmy eat world op Bizarre, niet echt helden, maar ja...Zijn wel aardig, 1 van hen zei iets over dat mn shirt cool was. Meet en greet met Midtown! hehe Op pukkelpop 2002. Wél tof, want Gabe is gewoon cool en heel aardig. Verder een jaar ervoor geloof ik, toen stond ik in de W2 mn jas aan te trekken en toen kwam hij eraan en lachte naar me maar ik herkende hem niet echt :s Verder kon ik mn helden van the get up kids ontmoeten op Bizarre maar ze cancelden de meet. Later liep zanger Matt nog wel langs me maar ik ga hem dan niet aanspreken ofzo. en ja vaak zat dat bandleden zelf merch verkopen ofzo maar dat ga ik niet onthouden, is ook niet boeiend. |
Citaat:
OW Gabe is ZOOO hot! Ik evenaar nu zn image met mn sjaaltje! |
Citaat:
|
ik heb Michael stipe ontmoet , Billy Corgan ontmoet, Dandy warhols ontmoet, Muse ontmoet en err thats about it
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42. |