Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
op pukkelpop vorig jaar liep ik een paar gasten van boysetsfire tegen het lijf op het terrein. maarja, niet echt mijn helden ofzo, wel leuk voor de vriend met wie ik samen was, hij gelijk op de foto.
oh wacht, bij bright eyes in paradiso heb ik voor het concert buiten nog staan praten met de gitarist/blazer. dat was wel leuk ! ![]()
|
Met iemand geblowd die op de deco 2003 op trad.
*yeah baby yeah* Én: bier drinken met iemand waarvan je denkt dat het de bassist van peter pan speedrock is. (en na een paar uur bleek dat hij het niet was)
Laatst gewijzigd op 16-01-2004 om 08:48. |
![]() |
||
Citaat:
|
hehe paar jaar terug toen ik nog slipknot fanaat was, backstage geluld, hehe TOEN was dat zeker gaaf
maarre voor de rest, gitarist Exodus (ook al was dat maar wat zat "EXODUSS" geschreeuw) , gitarist Nuclear Assault, zanger Dew Scented, zanger Darkane, bassist (nu gitarist) Fear Factory
|
![]() |
Ik heb Savatage ontmoet bij het laatste concert wat ze in 013 gaven. Was erg cool, aardige gasten, vooral Jack Frost (nu ex-gitarist) die maar door bleef praten (en me uitlachte omdat ik niet wist hoe een high-tech fototoestel van iemand anders werkte).
Een jaartje later (vorig jaar dus) was ik naar het (heel erg onbekende) bandje van de zanger van Savatage wezen kijken (stonden in het voorprogramma van Christian Death). Toen had ik 'm nog even aangesproken, was een vriendelijke gast en bedankte me voor het meezingen (Want zo wist ie dat er tenminste nog iemand was die de muziek kende. Het publiek bestond uit ongeveer 20 man.)
|
kheb taylor van RBf ontmoet, dat vond ik wel gaaf.. ik vind hem echt geweldig..verder tim pagnotta van sugarcult was wel leuk.. verder niet echt mensen die ik bewonder ofzo..
![]()
|
Verwijderd
|
Jeff Caudill, zanger van Gameface (r.i.p.). Op Groezrock liep hij rond in de merchhal en toen sprak ik hem aan. Verder mailen we af en toe weleens. Hij is superaardig en een goede zanger.
Meet en greet gedoe met Jimmy eat world op Bizarre, niet echt helden, maar ja...Zijn wel aardig, 1 van hen zei iets over dat mn shirt cool was. Meet en greet met Midtown! hehe Op pukkelpop 2002. Wél tof, want Gabe is gewoon cool en heel aardig. Verder een jaar ervoor geloof ik, toen stond ik in de W2 mn jas aan te trekken en toen kwam hij eraan en lachte naar me maar ik herkende hem niet echt ![]() Verder kon ik mn helden van the get up kids ontmoeten op Bizarre maar ze cancelden de meet. Later liep zanger Matt nog wel langs me maar ik ga hem dan niet aanspreken ofzo. en ja vaak zat dat bandleden zelf merch verkopen ofzo maar dat ga ik niet onthouden, is ook niet boeiend. |
![]() |
||
Citaat:
OW Gabe is ZOOO hot! Ik evenaar nu zn image met mn sjaaltje!
||
Citaat:
|
![]() |
|
|