![]() |
Wie was Stalin?
In een andere topic, wordt het stalinisme aangeprezen als oplossing van problemen in Nederland.
Maar wie was Stalin eigenlijk en waar stond hij voor? Wat waren zijn methodes van leiding geven? Hoe was zijn inzicht m.b.t. de economie? Tja als je alles op een rij zet, kun je niet anders dan WETEN dat Stalin een grote crimineel was. Als hij nu nog geleefd had, zou hij zeker veroordeeld worden. Zijn economische inzicht is er alleen maar op uit, de staat zoveel mogelijk toe te eigen, immers burgers zullen altijd arm blijven volgens zijn denkbeelden. Hoe is het nu mogelijk dat je zoiemand steunen kunt? Ken je geschiedenis of stop met die grappenmakerij!! |
ik heb een idee voor een nieuw deel forum
alles over het communisme :rolleyes: |
Bespaar je de moeite. Het is makkelijker om Palestijnen en Israëli's te verzoenen, dan Niceman overtuigd te krijgen van zijn ongelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weetje.. misshcien kun je dit gewoon op t thread van niceman1984 (?) zetten...
|
Toevallig beschik ik over wat economische kennis.
Maar de ideën die Stalin erop na houd zijn er op gericht de staat te verheerlijken en te verrijken. Door het initiatief van het bedrijfsleven bij de staat te leggen zul je als gevolg zien, dat Nederland een land wordt zonder import en zonder export. Als je op die manier te werk gaat is je economie ten dode opschreven, zie Rusland. |
Citaat:
|
Begin er nou gewoon niet over, krijgen we straks weer allerlei preken van bepaalde personen die werkelijk menen dat Stalin een soort van God was.
Want hij was alles behalve. Een dictator die zich communist noemde en om zijn macht te behouden mensen in massa's afslachtte met het excuus: het is het beste voor dit land. Uhu :rolleyes: Dit was kort beschreven Stalin. |
Ik word echt schijtziek van dit onderwerp
|
kunnen gewoon alle berichten over communisme in he thread van niceman 1984 worden geplaatst?
|
Citaat:
|
Citaat:
is dat een clown? :confused: |
Een Gekke clown :) (uit een heeeel oud spelletje dat toonstruck heet)
|
Spike the Clown :cool:
"Don't squeeze...the MANGOOOOO!" |
Citaat:
|
Citaat:
|
hahhaha ,
SPAAAAAAAAM :D gezellig offtopic gaan we :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Binnenkort ook in deze serie:
Wie was Hitler? Wie was Khomeini? Wie was Jan de Vries?" |
ook voor mijn tijd !!
en hijs maar 4 jaar ouder !!!! |
Citaat:
en wie is MarkB nou echt ! |
hoe origineel.
|
Citaat:
WHAHAHAHAHAHAHAH :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Hij manipuleerde de hele maatschappij, en deed aan zelfverheerlijking. Kinderen op school moesten leren dat Stalin geweldig was, dat zijn concurenten slecht waren en dat zijn directe tegenstanders nooit hebben bestaan, want die heeft hij laten vermoorden. Stalin was een dictator, die in de 1e plaats alles deed voor zijn ideaal, het communisme, maar eigenlijk een onzekere lafaard was |
Citaat:
|
zijn de fb's niet online ofzo.. dit blijft maar open
|
Citaat:
ik selecteer jouw bij de lieverds :D :p |
Citaat:
en jouw ook :D |
Citaat:
@Co: je hebt helemaal gelijk. Bovendien heeft Stalin Bucharin en Trotski laten vermoorden. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jouw is het woord dat je gebruikt om een bezit mee aan te duiden, bijv. jouw schoenen, jouw Mercedes, jouw pet. Jou is het woord om een ander persoon mee aan te duiden. Voorbeeld: ik geef het boek aan jou, ik kom bij jou eten, ik heb het tegen jou. |
Citaat:
dit is cker les 1 :D |
Citaat:
maar solero.. ik mis t helemaal.. ik sta nergens bij genoemd hoor.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|