Advertentie | |
|
![]() |
|
Toevallig beschik ik over wat economische kennis.
Maar de ideën die Stalin erop na houd zijn er op gericht de staat te verheerlijken en te verrijken. Door het initiatief van het bedrijfsleven bij de staat te leggen zul je als gevolg zien, dat Nederland een land wordt zonder import en zonder export. Als je op die manier te werk gaat is je economie ten dode opschreven, zie Rusland.
|
Begin er nou gewoon niet over, krijgen we straks weer allerlei preken van bepaalde personen die werkelijk menen dat Stalin een soort van God was.
Want hij was alles behalve. Een dictator die zich communist noemde en om zijn macht te behouden mensen in massa's afslachtte met het excuus: het is het beste voor dit land. Uhu ![]() Dit was kort beschreven Stalin.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij manipuleerde de hele maatschappij, en deed aan zelfverheerlijking. Kinderen op school moesten leren dat Stalin geweldig was, dat zijn concurenten slecht waren en dat zijn directe tegenstanders nooit hebben bestaan, want die heeft hij laten vermoorden. Stalin was een dictator, die in de 1e plaats alles deed voor zijn ideaal, het communisme, maar eigenlijk een onzekere lafaard was |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik selecteer jouw bij de lieverds ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jouw is het woord dat je gebruikt om een bezit mee aan te duiden, bijv. jouw schoenen, jouw Mercedes, jouw pet. Jou is het woord om een ander persoon mee aan te duiden. Voorbeeld: ik geef het boek aan jou, ik kom bij jou eten, ik heb het tegen jou. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dit is cker les 1 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar solero.. ik mis t helemaal.. ik sta nergens bij genoemd hoor....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Echt, ik kan nie begrijpen hoe iemand deze man als idool oid kan hebben... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Osaaima Bin Laden #1369 Schrödinger | 500 | 03-05-2011 03:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 10:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wie is de grootste massamoordenaar ooit? Bart Klink | 195 | 21-08-2004 23:06 | |
De Kantine |
Wie is jou idool? niceman1984 | 14 | 02-12-2003 17:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
extreem egocentrische mensen fruitvliegje | 20 | 01-09-2003 22:51 |