![]() |
waar haal jij je steun uit als het even niet zo goed gaat
De titel zegt genoeg lijkt me
Ik zelf zal maar het goede voorbeeld geven -vrienden -mijn hond -muziek -msn-en -sporten (toen ik niet geblesseerd was) Nu jullie |
Ik ben daar niet zo goed in geloof ik.
Ik hou het meestal voor me tot het echt niet meer gaat. |
als andere mensen niet weten dat ik me niet goed voel heb ik het liefste dat iedereen gewoon doet wat hij normaal ook doet.
of muziek luisteren/maken helpt. |
foto's kijken en m'n lievelingsmuziek opzetten
|
Deze topic is al best vaak geweest maargoed:
-een leuk scouting kamp of programma -iets leuks doen met vriendinnen -op vakantie gaan -praten met mensen waar ik veel om geef -een les engels -een gesprek met een bepaalde lerares..... -een wandeling maken |
Sporten
Muziek luisteren goed boek lezen Maar ik ben meestal nooit langer dan een paar dagen in een dip ;) |
:) mijn mama
|
-rust
-internet (LJ oid) -honden -vrienden In die volgorde. En als ik dat allemaal gehad heb gaat het vaak weer prima. :) |
Muziek, spelen of maken, dat boeit niet dat helpt me gewoon. Gewoon even je volledig op iets concentreren en beïnvloedt worden door de muziek.
|
- alles van me af schrijven (gedichten)
- vrienden (praten of leuke dingen doen) - een wandeling maken (rust/natuur opzoeken) |
hangt ervan af, als t iets baalerigs is, iets dat overgaat, iets relatiefs kleins zeg maar;
tv shoppen nagels lakken boek lezen nixxen als ik echt depressief ben, als ik niet echt een verklaring heb maar t gewoon niet meer zie zitten; uit me raam kijken en denken aan wat ik me loevn heb gedaan/veroorzaakt/bereikt/ wandeling denken aan me beschermengel... |
Uhmm ik krop het op (of ga naar een plek buitenshuis waar ik alleen kan zijn). Als iemand door heeft dat ik iets verberg geef ik het met moeite (of helemaal niet) toe. Ik wil het er dan niet over hebben, ben bang dat ik hij/zij er mee lastig val, en ik wil het op dat moment gewoon niet.
|
Ik zoek voornamelijk steun bij mezelf... ga liggen piekeren tot ik het helemaal niet meer weet en het uit 'wanhoop' maar van me af zet. Oftewel: ik krop eigenlijk alles op.
Op bepaalde momenten komt het er vanzelf wel uit, maar dat veroorzaakt daarna eigenlijk best een goed gevoel. Als ik toch het gevoel heb dat ik even opgevrolijkt moet worden bel ik een vriendin op of ga ik een oude aflevering van Dawson's Creek kijken :cool: |
Ik krop het ook op. Ga zitten computeren ofzo en probeer aan anere dingen te denken, maar dat werkt toch allemaal niet. Muziek luisteren is wel leuk, maar als het even écht niet zo goed gaat, kan die muziek me ook gestolen worden.
|
even een uurtje flink gaan lopen racen met de auto
|
Mijn eerste toeverlaat is m'n vriend, als dat niet zo goed lukt, dan ga ik effe uitwaaien met mijn hond.
Als het dan nog slecht gaat, vervloek ik iedereen en sluit ik me het liefst even alleen op... Het betert dan wel. |
- vrienden en familie
- rust - schrijven (forummen) - kei- en keihard janken |
als echt alles tegen lijkt te zitten en ik zie echt niks meer zitten dan haal ik steun uit mezelf.
klinkt gek, maar het geloven in mijn eigen kracht, wil, streven, doorzettingsvermogen en weten waar ik t allemaal voor doe. daarnaast haal ik zeker steun uit sommige nummers als bijvoorbeeld 'everbody hurts' dan weet je dat iedereen dit gevoel weleens overkomt, dat je niet de enige bent. Ik haal ook steun uit een kaartje die ik ooit heb gehad van een meisje van mijn musicalgroep waar ik nu weg ben. Op dat kaartje staat hele mooie tekst als 'geloof in jezelf etc' en daarop een onwijse peptalk van dat meisje zelf.....en daar haal ik zeker steun uit.. maar geloven in mijzelf is écht het belangrijkste, want als ik niet meer in mezelf zou geloven zou steun van andere mensen of dingen geen zin hebben voor mij... geloof in jezelf! |
- mn vriend
- muziek - "msn vrienden" - maar vooral toch wel mn vriend |
Strand. Ewout. Schrijven. Muziek luisteren & spelen. Kaartjes,
woorden voor mij. Anderen. |
Nergens uit.
|
Citaat:
|
MSN posse :P
Heb geen echte vrienden in de buurt. Allemaal van die biersjonnies Laat staan een vriendin |
Vrienden,
Muziek, -Vanalles om maar afleiding te zoeken- |
-Muziek
-Er op uit met vrienden -speed/ xtc/ ghb e.d. |
Muziek, mijn vriend. Buiten lopen en huilen, lucht enorm op :)
|
rennen, grondoefeningen, opsluiten in kamer
|
Het strand of de haven werken altijd heel goed voor mij.
|
Citaat:
|
- Vrienden [mee praten] en ex-vriendin [enige persoon die mij aan het janken krijgt]
- Collega's [bepaalde mensen waar ik toch redelijk close mee ben] - Muziek luisteren [relaxen] - Muziek maken [drummen als ik pissed off ben en keyboards en basgitaar als ik tot rust wil komen] - Stukje autorijden [heel relaxed rond een uur of 12 's nachts even naar eindhoven en terug] En tekenen, heel veel tekenen, veel tekeningen zijn ook prive, krijgt geen hond te zien. Ik ga zo weer tekenen, niet omdat ik er even niet tegen kan, maar om m'n zusje even te helpen met een schoolopdracht =) |
slapen
praten tv kijken msn janken schrijven denken (maar da werkt meestal nie positief) |
Mijn katten, mijn vrienden, muziek en schrijven
|
ik weet t niet
|
Citaat:
|
God
|
Muziek,
Vooral Linkin Park.. Ik kan al mijn emotie in hun nummers uiten, Gewoon een eind lopen, Muziek op je oren en tegen een boom tot rust komen.. aanrader.. |
ik haal steun uit:
roken... uitgaan en me als een idioot gedragen... schilderijen maken... muziek opzetten, alleen goede muziek graag... me op me kamer opsluiten en een krantenverslag maken, zodat ik zie dat er meerdere dingen gebeuren in het dagelijks leven... |
Muziek luisteren
Praten met een goede vriend In een hoekje wegkruipen Janken Naar buiten gaan (vooral als het regent) |
huilen
muziek luisteren douchen alles opschrijven praten met vrienden frisse lucht scheppen |
Bij God (y)
|
me eigen terugtrekken op mn kamer en dan naar muziek luisteren op bed
|
uit de verkeerde dingen blijkbaar.
|
Windsurffilmpjes :cool:
|
- m'n vriend
- onze katten - waterpolo'en (en dan het liefst een wedstrijd die we winnen) - naar het strand - iets zinnigs doen |
-mn vriendin & andere vrienden.
-lekker sporten -muziek luisteren |
- hardlopen (mezelf totaal uitputten)
- mijn paard - vriendin - potje janken |
God. Allah.
|
muziek
kleding (maken) dansen |
muziek
|
Als ik me kut voel, pak ik me discman met een cd van lord of the rings muziek d'rin en ga ik einden in het bos lopen. Hele middagen lang. Bij mij werkt et echt. Het geeft je tijd om na te denken en je leert erdoor te waarderen wat je hebt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56. |