![]() |
Hoe goed kan jij tegen bloed?
Edit: de foto's die ik bedoelde zet ik hier maar niet neer.
WAARSCHUWING: ERG BLOEDERIG Zie: www.teletubbies.nl WAARSCHUWING: ERG BLOEDERIG Wel. Wat denk je als je een échte wond ziet? Dat vroeg ik me af, serieus. Toen ik deze foto's voor het eerst zag werd het me toch even teveel... |
Ik kan er best tegen, maar ik denk dat dit hier echt niet thuis hoort...
(Ik heb geleerd om dat soort mensen niet langer als 'mens' te zien, klinkt grof, maar als je je gaat voorstellen dat hij een leven heeft/had etc... dat maakt het alleen maar moeilijker..) |
issie gestikt, dit kan je ook op een bepaalde site bekijken, welke naam ik niet noem, opdat jonge kinderzieltjes niet gekwetst gaan worden :p
|
Ik kan op zich wel tegen bloed, maar dit is wat anders. Hier zit een oogbol gewoon uit z'n kas, en dat is gewoon smerig.
|
doet me weinig, maar ik dacht "en dat zet je dan op internet, en waarom dan eigenlijk?" (over die Eduardo Bastos, MD
Director of Emergency Department, ) |
** edit **
Hehe, ja, laten we allemaal bloedfoto's posten om te laten zien dat we als medisch intellect prima kunnen dienen. Daniël, kerel, hou het bij plasseks. |
Citaat:
|
't Lijkt idd of je aan het opscheppen bent... hou ik niet zo van.
|
Citaat:
Hoewel die foto verdacht grappig is. :D |
kheb r geen last van:)
|
Ik heb er niet veel last van. :)
Maar euh, ik vind dergelijk onderwerp niet echt gepast, zelfs met al die waarschuwingen. :rolleyes: |
Dit heeft niets meer met bloederig te maken. :s
|
Ik kan vrij goed tegen bloed, en ook tegen operaties op tv enzo, totdat ze het zieke orgaan of de tumor laten zien. Zo lang alles er uit ziet zoals het hoort kan ik er tegen :).
edit na bekijken van foto's: Dat bloed dat vind ik dus niet zo erg, maar die oogbol die verkeerd zit... brr :). |
Met m'n eigen bloed heb ik geen problemen, operaties op tv en zulkj soort foto's doen me niets...
|
Citaat:
Daar moet je trouwens een heengaan, FA. Jou pakkie an :p |
plaatjes vind ik niet erg, maar chirurgenwerk wel :o
|
*rend gauw met hand voor de mond naar wc , braak braak :P*
neeh ik kan er wel redelijk tegen (als het maar een plaatje is :rolleyes: ) |
Ik kan er wel tegen, ik snap alleen werkelijk niet welke zieke mensen zulke plaatjes graag op internet zetten.
|
Ik vind die uitpuilende ogen enger dan het bloed, daar kan ik nog wel tegen.
Verder vind ik open operaties op tv enger dan dit soort foto's. |
:eek: dat is de grootste oogkas die ik ooit heb gezien!
Is dit de nieuwe rage na split tongue???? |
Ik kan er prima tegen. :)
Zolang het mijzelf maar niet overkomt. :s |
ik zie dat soort dingen dus niet als menselijk, gewoon als nep.. ik kijk te veel films
mn snicker blijft lekker :D |
ik kan er niet goed tegen, heb ook niet gekeken naar die foto's. ik krijg al een raar gevoel in mn buik van jullie reacties alleen :o
|
Ik zeg: Gaaf. Kan veel viezer. Had er meer van verwacht :(
|
haha die oogbal
maare sja voor je lol deze plaatjes kijken is volgens mij niet helemaal gezond |
Daniel, je bent echt ziek. Waar slaat het op dat je dit soort ziekelijke dingen gaat posten? Gatverdegatver.
|
Dit is nog wat erger:
*edit - zie email* |
Ik vindt die plaatjes niet bepaald bloederig nee.
|
Citaat:
|
Hahaha hoe haal je het in je hoofd zeg :D
|
zulke plaatjes zijn niet eng, in het echt is het heel wat anders,
ik kan er wel tegen.. laatst is een stuk uit mijn scheef gerost.. heb lekker staan kijken, ook wat echte operaties betreft ben ik niet snel over stuur.. |
Citaat:
Alleen laten zien aan de lui die het wilden zien, dus niet ongevraagd. |
He nee wat vreselijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat ben ik dan :). |
Citaat:
|
Citaat:
|
die foto's kan ik wel tegen :)
wel ranzig, maar het is te doen ;) |
Citaat:
knip niet kijken als je niet tegen bloed kan kunnen behoorlijk schokkend zijn voor bepaalde mensen. (Die had ik er op school ook bij.) Voor jou en mij valt de confrontatie wel mee, maar stel je voor dat mensen zoals die hier op Psychologie zitten dat opeens te zien krijgen... Dat wil ik niet op m'n geweten hebben. |
Citaat:
|
Dat plaatje vind ik al helemaal niet bloederig ofzo, de gedachte dat die kerel daar nu ligt met een mes in z'n keel doet me ook niks.
"Pech gehad" denk ik dan. |
tering doe eens normaal man
wat is uberhaupt de nut van dit topic? slotje mag er van mij op |
Tijdens de facultaire introductie (van geneeskunde) werd trouwens een proefcollege gegeven over schedel/kaakbreuken, waarbij ze ook foto's lieten zien van mensen die door een trap van een koe in het gezicht tegen een muur waren gesmeten enzo (ja dan breekt er wel wat). Toen viel er iemand flauw... (dat was natuurlijk wel iemand die al een week lang veel uitging en slecht at)
|
doet me niks.
|
ik kan wel tegen bloed, behalve als het gaat stollen, dan krijg je van die ranzige vellen. Ligt er zo'n plas bloed met allemaal klontjes en vellen. Das vies.
Operaties vind ik wel smerig. Dat ze in zo'n buik snijden (en dan zie je die kantjes omhoog tjoelpen), en dan zetten ze er z'n klem op om het zaakje open te houden. Dan rimpelt dat vel, en dan vissen ze er iets uit. Daar kan ik niet tegen. De rest is prima. Behalve die oogbollen. Eigenlijk kan ik niet tegen kapotte organen. Maar bloed apart wel. |
Hm nee geen behoefte die plaatjes te bekijken.
|
Uhm, mensen kunnen toch ook gewoon antwoord geven op de vraag 'hoe goed kan jij tegen bloed'? Daar hoeven ze toch geen gezichten voor te zien die open liggen met het oog er half uit? Het doet me trouwens niet veel, ik vind het niet prettig om naar te kijken, maar wie wel.
|
Ik kan er prima tegen hoor :) Maar hoe komt z'n oog zo uitpuilend?
|
ik vond het beter maar niet verder dan 1 cm van die foto te zien.. :o
Ik kan best tegen bloed maar niet tegen open wonden enzo.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |