![]() |
|
![]() |
Edit: de foto's die ik bedoelde zet ik hier maar niet neer.
WAARSCHUWING: ERG BLOEDERIG Zie: www.teletubbies.nl WAARSCHUWING: ERG BLOEDERIG Wel. Wat denk je als je een échte wond ziet? Dat vroeg ik me af, serieus. Toen ik deze foto's voor het eerst zag werd het me toch even teveel... Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 21:53. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan vrij goed tegen bloed, en ook tegen operaties op tv enzo, totdat ze het zieke orgaan of de tumor laten zien. Zo lang alles er uit ziet zoals het hoort kan ik er tegen
![]() edit na bekijken van foto's: Dat bloed dat vind ik dus niet zo erg, maar die oogbol die verkeerd zit... brr ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Daar moet je trouwens een heengaan, FA. Jou pakkie an ![]()
||
Citaat:
Maar dat ben ik dan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
knip niet kijken als je niet tegen bloed kan kunnen behoorlijk schokkend zijn voor bepaalde mensen. (Die had ik er op school ook bij.) Voor jou en mij valt de confrontatie wel mee, maar stel je voor dat mensen zoals die hier op Psychologie zitten dat opeens te zien krijgen... Dat wil ik niet op m'n geweten hebben. Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 22:40. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tijdens de facultaire introductie (van geneeskunde) werd trouwens een proefcollege gegeven over schedel/kaakbreuken, waarbij ze ook foto's lieten zien van mensen die door een trap van een koe in het gezicht tegen een muur waren gesmeten enzo (ja dan breekt er wel wat). Toen viel er iemand flauw... (dat was natuurlijk wel iemand die al een week lang veel uitging en slecht at)
|
![]() |
|
ik kan wel tegen bloed, behalve als het gaat stollen, dan krijg je van die ranzige vellen. Ligt er zo'n plas bloed met allemaal klontjes en vellen. Das vies.
Operaties vind ik wel smerig. Dat ze in zo'n buik snijden (en dan zie je die kantjes omhoog tjoelpen), en dan zetten ze er z'n klem op om het zaakje open te houden. Dan rimpelt dat vel, en dan vissen ze er iets uit. Daar kan ik niet tegen. De rest is prima. Behalve die oogbollen. Eigenlijk kan ik niet tegen kapotte organen. Maar bloed apart wel.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 |