![]() |
doomsday denhaag hakke editie
http://party.snt.utwente.nl/images/u...T/regular.jpeg
vrijdag 23 januari 2004 21:00 - 05:00 Club Fly Scheveningen Deurprijs: € 20,- Line-up Darkraver Defendor Endymion Lunatic Norman Partyraiser Miss Hysteria Nosferatu Neophyte MC: Excess MC: M-Shane gaan r nog meer lui word wel ff kicke feesje..:D |
Den Haag hakke... alleen die naam al whaha :D
goed, naar muziek maar weer. |
laat alsjeblieft staan zeg
|
voorlopig, oke.. ik moet even ons 'beleidsoverleg' afwachten :D
|
ieder ze eige tog.. :D
|
hardcore is idd geen muziek. en dit hoort natuurlijk hier want festival.
|
hou je kanker bek
hardcore ooont |
Citaat:
hahaha prutser |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ps: blijf dan uit dit topic als je alleen maar kan zeiken... :| |
hee jean paul flikkertje wij hebben tenminste mooie muziek geen muziek wie je normaal vroeger toen je baby was voor het slapen kreeg te horen poepjong
JE WEET HALF NIET ZO MOOI HOE HET IS OM GABBER TE WEZE DAN MOET JE ER OOK NIET OVER PRATEN LELIJKE FLIKKER |
Denk dat jij mij niet helemaal begrijpt...gabber :rolleyes:
Noem me zelf ook wel eens gabber, hoewel ik niet in een hokjesmaatschappij denk, maar goed... Ga de post nog 3x lezen en misschien begrijp je hem? Hint: check me fotoboek... :| Ps: dat gescheld enzo, oa. daarom wil ik mezelf niet in een hokje plaatsen...denk trouwens dat ik iets meer en langer feest dan jij. Ps˛: "Gabber zijn" is zeker iets moois, denk dat jij nooit in een vol thialf oid hebt gestaan met 25000 ECHTE feestbeesten zonder ook maar enige vorm van agressiviteit :) Psł: Een excuses van jou kant is wel op z;n plaats vind ik...je scheld je mede gabber toch niet zomaar voor flikker uit! :rolleyes: |
de meest intelligente reacties hier zijn de offtopic-reacties.
ik heb die foto's van JP wel es gezien, ik denk dat ik me op die manier ook best kan vermaken op zo'n feest. Maar als ik dan weer foto's van $natsBat$ zie dan wil ik mezelf toch liever niet zo erg verlagen. Het spijt me zeer, maar menig gabber laat een niet al te intelligente indruk achter. |
Ach ja...verschil moet er zijn ;):D...
Er zijn idd genoeg figuren in "mijn" scene die niet echt sporen, maar ja daar reken ik ze niet op af...en dan heb je nog mensen zoals "gabber", sja daar moet je gewoon op reageren :D |
gaan r nou nog lui na doomsdayy??
En de sfeer is eg verneukt op feesten..:( Maarja ik ben n vrolijk gabberinnetjuh hou ook nie van hokjess |
Citaat:
Mja k gaaaa niet want k moet al men centjes aan a nightmare in rotterdam uitgeven :o :cool: |
Citaat:
Vorige Auteur kuthoer LoNsDaLe2 Lid verstuurd op 21-01-2004 @ 16:56 -------------------------------------------------------------------------------- eej mongool hou je bek over hakkuhpillenlonsdale blabla je hebt er geen verstand van vieze alto Dat is natuurlijk wel heel gaaf :D |
Wat doen die gabbers hier gefrustreerd...
Tis beetje te ver eigenlijk voor mij. :) |
Je benadrukt je eigen stupiditeit, fool.
|
Je snapt dat ik zit te wachten op een positief bericht uit de scene, namelijk dat jij jezelf dood slikt aan die pillen van je. En ga nou maar iets nuttigs doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Huh, wat bedoel je? Ik zit namelijk elke dag met mijn matties te blowen in het park, en rijd verder constant scooter"
|
Dit gaat op slot. Meneer LonsDale2 is in behandeling...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |