Advertentie | |
|
![]() |
|
Denk dat jij mij niet helemaal begrijpt...gabber
![]() Noem me zelf ook wel eens gabber, hoewel ik niet in een hokjesmaatschappij denk, maar goed... Ga de post nog 3x lezen en misschien begrijp je hem? Hint: check me fotoboek... ![]() Ps: dat gescheld enzo, oa. daarom wil ik mezelf niet in een hokje plaatsen...denk trouwens dat ik iets meer en langer feest dan jij. Ps²: "Gabber zijn" is zeker iets moois, denk dat jij nooit in een vol thialf oid hebt gestaan met 25000 ECHTE feestbeesten zonder ook maar enige vorm van agressiviteit ![]() Ps³: Een excuses van jou kant is wel op z;n plaats vind ik...je scheld je mede gabber toch niet zomaar voor flikker uit! ![]()
Laatst gewijzigd op 21-01-2004 om 08:26. |
![]() |
|
de meest intelligente reacties hier zijn de offtopic-reacties.
ik heb die foto's van JP wel es gezien, ik denk dat ik me op die manier ook best kan vermaken op zo'n feest. Maar als ik dan weer foto's van $natsBat$ zie dan wil ik mezelf toch liever niet zo erg verlagen. Het spijt me zeer, maar menig gabber laat een niet al te intelligente indruk achter.
||
Citaat:
![]() Mja k gaaaa niet want k moet al men centjes aan a nightmare in rotterdam uitgeven ![]() ![]()
||
Citaat:
Vorige Auteur kuthoer LoNsDaLe2 Lid verstuurd op 21-01-2004 @ 16:56 -------------------------------------------------------------------------------- eej mongool hou je bek over hakkuhpillenlonsdale blabla je hebt er geen verstand van vieze alto Dat is natuurlijk wel heel gaaf ![]() |
|
|