![]() |
Pijpen, met of zonder .... handen
Meiden, als jullie het betere orale werk uitvoeren, heeft je vriend dan het liefst zonder of met de handjes erbij?
Liefst heb ik zonder, dan hou je als jongen een beetje controle over het betere mondschuifwerk. Het geeft ook een lekker gevoel van 'macht', in de lekkere positieve zin van het woord... SV |
Ik gebruik altijd mijn handen erbij...
hij vindt het lekkerder hij komt dan wel klaar en zonder handen niet ik krijg dan minder kaakkramp ik kan zo meer afwisselen Mocht hij het trouwens wagen om op eigen houtje zijn penis verder in mijn mond te duwen (per ongeluk een centimetertje door een ongecontroleerde beweging uit opwinding is natuurlijk niet erg), dan hou ik onmiddelijk op. |
Zie reactie van SarahBressers... :)
Ik ben dan wel geen vrouw, maar zo mogen ze het bij mij ook wel doen... |
Ik kan het ook met losse handjes, net als fietsen, maar met is makkelijker en lekkerder.
|
Pijpen, met of zonder mond?
|
liever met alsjeblieft!
|
Pijpen met handen. Voor de afwisseling (y) Hetzelfde wat sarahbressers zei.
En hij moet zijn handjes thuishouden :p (want ik ben met hém bezig op dat moment, en niet andersom :o) |
Citaat:
*sorry, kon het niet laten... :D* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaja... :s
Ik houd mijn handen erbij. Ten eerste kun je met je handen dan nog even wat druk uitvoeren als daar behoefte aan is, ten tweede houd je dan zelf de controle, wat alstijd fijn is in verband met de ademhaling. |
Citaat:
|
met! dat is makkelijker.. af en toe zonder, maar soms wordt hij dan een beetje TE enthousiast, en dat moeten we niet hebben natuurlijk
|
Citaat:
|
Met vindt hij voor zover ik weet het lekkerste. Als ik em pijp en tegelijkertijd z'n ballen streel wordt ie helemaal wild. Als ik dan met mijn andere hand ook nog hem voor een klein gedeelte aftrek terwijl ik hem pijp, nou dan is ie niet meer te houden!
|
pffhh... ligt eraan, waar ik zin in heb. soms met handen, voor idd de druk en om nog normaal te kunnen ademen en omdat het schijnbaar lekker is... zonder handen soms, *kijken hoe ver ie gaat?* omdat ik toch ook wel eens onderdanig wil zijn...
|
met!
heeft hij ook liever, zegt ie. |
met, maar het ligt er aan .. soms liever met handen en soms doe ik het zonder.. :)
|
uhmm... je ne sais pas... zou ik mn exen es moeten vragen...
|
Citaat:
|
Citaat:
um, liefst een combinatie eigenlijk... |
Citaat:
|
Tja, de 1e x wel en de andere keer niet.
'n beetje afwisseling kan geen kwaad hoor. succes gegarandeerd met handjes :p |
ik denk dat me ex het met de handen lekkerder zou gevonden hebben
|
pijpen toch liever met handen (y)
|
Met... Hij vindt het lekkerder en ik vind het makkelijker.
|
Definately met.
Ik wil toch graag die zekerheid hebben dat dat ding niet eens halverwege mijn maag zit. Daarnaast kan ik nog wat extra stimuleren met mijn handen. Ik heb eigenlijk geen idee of hij liever heeft dat ik het met of zonder handen doe. |
beetje afwisseling is oke dames (Y)
|
Citaat:
|
Met de handen erbij..
of dat hij zelf een beetje stoot.. |
ik ben dan geen expert maarre ik ken een jongen genaamd rudy die doet dat net als dat hij kan met fietse met losse hande!!!!
ik hoop dat jullie er iets aan hebbe!!!!! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind afwisselend lekker, maar als ze haar handen gebruikt kom ik sneller klaar, maar zonder handen is gewoon lekker, ook is het lekker als ze met de tong onder me eikel likt :) hhmmzzz
helaas ie me vriendin niet zo'n pijper, dus als ze het doet geniet ik er van. :) |
Hmm zonder is toch wel iets lekkerder vind ik.
Vaak doet ze het echter met dr handen. |
Citaat:
|
hmm, ik gebruik altijd mijn mond :D
|
Citaat:
|
Denk met...maar varieert een beetje, soms is het met en soms zonder :D
|
Citaat:
Maar serieus: met handen uiteraard, dat is veel lekkerder. Anders kom ik maar met moeite klaar! |
met
absoluut, vind meneer veel lekkerder...zolang hij voldoet aan mijn wensen doe ik alles om aan zijn wensen te voldoen he |
ik heb het nog nooit gehad :/
naja komt nog wel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55. |